Mitä antaa lahjaksi pihille ihmiselle?
Mitä antaisit lahjaksi todella pihille ihmiselle? Siis sellaiselle, joka tekee kaiken itse mahdollisimman halvalla eikä arvosta mitään uutta tai käytännöllistä ja osaa tehdä itse mielestään kaiken mitä tarvitsee. Eikä tämä ole edes rahasta kiinni, sitä olisi. Ei ole käyttänyt montaa lahjaa minkä on saanut, vaikka olisi ollut hyödyllinen. Vastaukseksi lahjoihin saa että "minullapa on jo tämä vuonna kivi ja nakki hankittu esine x ja tätä käytän jatkossakin" 🙄 Ei arvosta aineettomia lahjoja eikä juuri lahjakorttejakaan. Ja itsetehdyt lahjat on poissa laskuista koska osaa itse tehdä mitä tarvitsee..
Sen verran tärkeä ihminen että haluaisin antaa lahjoja tai muistaa asiaankuuluvina päivinä, mutta kun mikään ei kelpaa, auttakaa!
Kommentit (23)
Kukka on hyvä, tai tylsästi kahvia ja suklaata. Niitä hän ei osaa tehdä itse, ja kuluvat vähitellen pois.
Tunnen tällaisen , annan käytetylle ostoskuitille (taakse) pienellä präntillä kirjoitetun tekstin "olet varmaan ikionnellinen kun en haaskaa joululahjaasi senttiäkään"-
Herkkukori täynnä tuoreita juttuja, ettei voi säilyä niitä loputtomiin esim.hedelmiä,juustoja, jouluhalko tms.poroleikettä, hyvää suklaata.Ei varmaan raski itselle ostaa.
Iso kivinen mortteli jos ei hänellä vielä ole.
Tyhjiä wc-paperirullia. Voi sitten itse askarrella niistä mitä haluaa.
Ompelusetti, jotta voi pihinä ihmisenä korjailla vaatteitaan. Varmaan hänellä on jo, mutta kyllä se lanka ajan kanssa kuluu, kun korjailee.
Kukkia ja käsityötarvikkeita hänellä on niin paljon ettei tarvitse yhtään lisää. Kahvi tai alkoholi ehdotetuista parhaat, vähänkään erikoisempia herkkuja ei tule maistamaan. Eikä hän arvosta kalliita alkoholeja sen enempää kuin kotiviiniä, katsos sitäkin voi tehdä itse :D
Lisää vaan :)
-Ap
Kassillinen tyhjiä pulloja