Onko ystäväsi sanonut sinulle, että kuulumisesi ei kiinnosta koska elinpiirisi on niin kapea ja pieni?
Kommentit (10)
Olet nyt käsittänyt jotakin väärin. Tuollainen ihminen ei ole ystävä - hän on kiusaaja.
Mä sanoin jotenkin tuohon tapaan. Kyllästyin lopulta täysin ystävän alituiseen rahan vähyydestä ja veloista puhumiseen. Jos ei valittanut ihan suoraan, niin valitti sitä kautta että olisi niin hauska matkustaa sinne, tänne ja tuonne, mutta kun ei ole rahaa. Tai on niin kauniita mekkoja ja sandaaleja, mutta kun ei ole rahaa.
Ei helkkari, ei tuollaista jaksanut.
Ei, vaikka elinpiirini on kapea ja pieni. Enkä kyllä olisi sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä, jota ei mun kuulumiset kiinnosta.
Kyllä, kyllä. Narsistista alaspainamista maanpetturipiireistä. Kaikkea kokee kun vanhaksi elää.
Ei ole kukaan sanonut noin. Elinpiirini on kyllä pieni, tapahtumia vähän. En itsekään koe, että minulla olisi kuulumisia kerrottavana. Juttelen mieluummin ajatuksista ja näkemyksistä kuin kuulumisista.
En tiedä miten reagoisin. Varmaan katsoisin häntä kummastuneesti, koska yleensä tuollaisen sanomista pidetään tahdittomana, sitten naurahtaisin ja sanoisin että eipä mitään kerrottavaa olekaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei ole. Ystävät eivät sano noin!! Noin myrkyllisen kommentin heittäjän kanssa ei kannata olla edes hei-tuttu. Ignoraa välittömästi elämästäsi ja saa parempi arki.
Ei, mutta yks nainen sanoi mun elämästä, että ei voi käsittää miten joku tyytyy niin vähään. No, hänen omassa elämässä taas sotkua sen sijaan.
Kaamea apina, päässä vikaa. Miten kenellekään voisi edes mieleen tulla sanoa jotakin noin törkeää - oli se totta tai ei? Voisihan sinulla olla vaikka jokin sairaus, joka kaventaa elinpiiriäsi; silloin tuo olisi jo isomman luokan kiusaamista.
Ei tietenkään. Kuka sanoisi noin.