Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehtävissä parisuhteen pelastamiseksi?

Vierailija
31.03.2015 |

Miehen kanssa yhdessä reilu 4 vuotta, kihloissa ja ensi talvena pitäisi naimisiin. Yhteinen lapsikin. Yli kolmekymppisiä olemme.

Mitä tehdä kun parisuhdetta ei taida tällä hetkellä olla ollenkaan? Miehellä on työ. Tulee töistä, istahtaa valmiiseen ruokapöytään ja viettää tovin fäsessä. Sen jälkeen puuhaa ehkä lapsen kans tai tekee pihatöitä. Ehkä auto tarvii remppaa tai kauppa huutaa kävijää. Illalla sauna, pleikkaria, muutama olut, iltapala ja nukkumaan.

Minä puuhaan mitä puuhaan ja mies ei osoita mitään mielenkiintoa minua tai tekemisiäni kohtaan. Ei kysele eikä kuuntele jos kerron kyselemättä. Vastaa kysymyksiin lyhyesti tai ei ollenkaan. Ei vaikuta vihaiselta eikä mitenkään onnettomaltakaan.

Tajusin helmikuussa että olen lapsen syntymän jälkeen (marraskuu) tehnyt joka ikisen aloitteen sängyssä. Lopetin siihen paikkaan, katsoin haluaako mies edes sitäkään. Ei tähän päivään mennessä ole tehnyt elettäkään asialle...

Tosiaan, reilun vuoden päähän on aikataulutettu häät ja nyt arveluttaa teenkö virheen! Tällaistahan se olisi sitten lopun elämän enkä sitä halua. Niinkuin kämppiksen kanssa elelisi...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa kuulla, että asiat ovat jopa huonommin kuin 30 vuotta yhdessä olleilla pareilla! Kertakaikkiaan surullista.... Jotenkin tulee toivottomuus.

Täytyy viikonloppuna istuttaa mies alas ja läväyttää pöytään se fakta, että häitä ei tällä menolla tule... Kiitos kaikille neuvoja antaneille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä