Lue keskustelun säännöt.
En ole löytänyt paikkaaani tässä elämässä ollenkaan ja joutuu stressaamaan sen asian kanssa jokapäivä.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mieti mikä on juuri sinulle mielekästä ja arvokasta ja rakenna arkesi sen mukaan.
Aikuiisten maailma on helvetin julma jos miettii lastenmaailmaan kun vielä pelattiiin jalkapalloa yhdessä joukkueessa pihallla.
En minäkään, mutta en myöskään jaksa enää välittää siitä(kään) asiasta. Tyydyn nykyään siihen, että on perusasiat kunnossa. En jaksa enää vain miettiä missä kaikessa olen vääränlainen ja kelpaamaton, mitä kaikkea olen munannut ja mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Kai tämä on sitä vanhenemista, ettei jaksa enää murehtia niin paljon kuin nuorena. Hirveästi hukkaan heitettyä energiaa meni nuorena kaikkeen draamaan. En jaksa enää.
Silloin on hyvä miettii miten voisi itse tehdä elämästään mahdollisimman hyvän itselleen. Ei kaikkien tarvitse elää niinkuin muut. Itse keskityn asioihin joista tykkään, ja panostan itselle tärkeisiin asioihin. Pyrin itse ottamaan paikkani tässä maailmassa. Ei haittaa, vaikka se on vähän erilainen kuin valtaosalla.