Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dolce gusto kapselit pettymys!

Vierailija
19.12.2021 |

Ostin tällä viikolla kapselikeittimen ja 4 eri makua kahveja: mantelikahvi, kookoskahvi, kauralatte ja maitokahvi.

Jokainen näistä oli aika mauton tai todella kitkerän makuinen.

Onko joku onnistunut löytämään hyviä Makuja?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että koko vehje oli jo mennyt muodista

Vierailija
2/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluu menneisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä jääkahvista, se on todella hyvää.

Vierailija
4/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niistä. Sokeria ja maitoa vaan lisää

Vierailija
5/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviin ei pidä sotkea kuin korkeintaan vähän maitoa ja sokeria, mutta mielellään ei kumpaakaan. Jos tuollainen pikakahvi olisi oikeasti hyvää ei varmasti muuta juotaisi.

Vierailija
6/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse myös tosi pettynyt. Ostin kojeen nettikirppikseltä ja innosta pinkuen tein eri kahveja ekat pari päivää. SItten alkoi puuduttamaan miten paljon kapselijätettä noista tulee, kahvi ei ole nyt niiiiin hyvää, ja on vielä kallistakin. Pariin kuukauteen en ole edes koskenut koko kojeeseen, ja palasin suodatinkahviin.

Paras testaamani oli latte macchiato. Tuossa on hyvä tiivis vaahto ja ok kahvi-maitosuhde. Cappuccino ja caramelcappuccino (vai mikä lie olikin) olivat pettymyksiä. Latteaa haaleaa kahviketta.

Vierailija
7/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla ei ole varaa hankkia ylellisyyslaitteita, joten täällä on turha moisia kysellä. Saahan laitteen hinnalla monta sidukkaa. Sikis mamma pysyttelee Kulta-Katriinassa.

Vierailija
8/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit sitten valikoiman paskimpia makuja. Maistamattakin tietää sanoa että noihin en koskisi.

Vierailija
9/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoilla ei ole varaa hankkia ylellisyyslaitteita, joten täällä on turha moisia kysellä. Saahan laitteen hinnalla monta sidukkaa. Sikis mamma pysyttelee Kulta-Katriinassa.

Mikähän helvetin "ylellisyyslaite" joku Dolce Gusto on?

Vierailija
10/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo laitteet ovat ihan kivoja jossain hotellihuoneessa, mutta kotiin en laitetta ostaisi.

Vierailija
11/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkutaloudessa tuo on ihan näppärä laite. Nuo mainitsemasi maut ovat kyllä ihan kuraa, niillä ei ole mitään tekemistä kunnon kahvin kanssa. Grande intenso ja espresso intenso ovat kunnon kahvin makuisia, puhtaita makuja. Myös se kaakao on ihan ok. Mutta jos nyt ostaisin laitteen, ostaisin kyllä Nespresson koneen, koska heillä on laadukkaammat kahvit ja paljon enemmän vaihtoehtoja.

Vierailija
12/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manteli, kookos ja kaura. Missähän meni vikaan?

Vierailija
13/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moccamaster ja presidentti-suodatinkahvi. <3 mutteripannua tulee käytettyä toisinaan.

On meillä juran kahvikone, joka aikoinaan maksoi maltaita, mutta aika vähälle käytölle se on jäänyt.

Tuommoisilla kapselikoneilla ei ole kahvin kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
14/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lämmitän sillä veden teehen.

Vierailija
15/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hirveitähän ne kaikki on. Mies meillä niitä kuitenkin usein itselleen tekee, kun kahvinkeitto on mielestään niin vaivalloista (!) Mun mielestä siinä ei ole mitään vaivaa.

Yhtenä aamuna meillä oli maito mennyt huonoksi (paakkuuntui kahvissa) ja koska en voi aamua ilman kahvia aloittaa, laitoin sitten cafe au lait kapselin masiinaan. Ihan kammottavaa oli.

Suodatinkahvi maidolla on vaan niin parasta, ei ole sen voittanutta. Tai no, perkolaattorilla tulee vielä parempaa, mutta siinä on jo mullekin liikaa vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi