Sokerihiiret! Mitä älytöntä olet tehnyt herkkuhimossasi?
Minä söin raakaa ja puoliksi jäistä torttutaikinaa, ajattelin kai että jos raaka piparitaikinakin on herkkua...
Kommentit (18)
Lapsena söin mössöä joka oli tehty kaurahiutalesta, sokerista ja kaakaojauhosta. Teininä varastin kioskilta suklaapatukoita.
Joskus nuorempana teki hitosti mieli pitsaa joten keksin että laitan hapankorpun päälle juustoa, kinkkua ja pitsamaustetta sekä tungen mikroon.. hirmuinen rätinä kuului eikä kyllä maistunut yhtään pitsalta :D
Joskus lapsena otin lusikallisen sitä leivontaan tarkoitettua Van Houten Cacao pulveria ja oli muuten viimeinen kerta :D Liian vahva suklaa alkaa oikeasti maistumaan jo ihan paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel vwtti läs kit yök
Mielenkiintoinen olettamus. Jos huomasit tähän on kerrottu myös mitä pikkulapset ovat tehneet karkintuskassa ja pikkulapsi harvemmin on läs ki.
Syönyt isolla ruokalusikalla kaakaojauhetta suoraan pussista. Samoin taloussokeria.
No olen heittänyt herkkuja roskikseen, että nyt loppuu. Sitten iltahämärällä olen käynyt kaivamassa sieltä roskiksesta ne herkut takaisin.
En tykkää yhtään makeasta. En ole tykännyt edes lapsena.
Paistanut uunissa sokeria joitain kertoja.
Olen ajanut 300km ostamaan suklaata
En ole läski, mutta tykkään makeasta, kunhan ei ole överimakeaa. Osaan vain hillitä himojani, mutta joskus vaan iskee älytön himo, luultavasti johtuu verensokerin vaihtelusta.
Kuulostaa hullulta, mutta kannattaa kokeilla, paprikasiivujen dippaaminen nutellaan (tai mulla on sen halpa kopio)
Kauraa, voita, sokeria ja niistä paistan välillä keksejä.
Toinen
Laitan ison lautasellisen juustoa uuniin ja paistan sellaisen rapean lätyn.
Pyöräillyt räntäsateessa 10km ABC:lle ostamaan suklaalevyn ja Pepsiä!
Dippailin tomaattilohkoja hienosokerissa. Hyvää oli.
Kiipesin keittiönkaapista hakemaan Bafucin- kurkkulääkettä. Jäin kiinni ja äiti kysyi, että mitäs oli sovittu.
Nämä muistot vuosilta 1971 ja 1968.
Kaivoin keittiön roskiksesta takaisin karkkeja, jotka olin edellisenä päivänä heittänyt pois.
Eipä mitään haittaa, kun en ollut mitään märkäroskaa heittänyt päälle.
Ja mitäkö karkkia?
Fazerin tuttifrutti yoghurt splash.
Syönyt suklaakastiketta suoraan tuubista, oli vieläpä pahaa.
Nypin myslistä suklaapaloja pienelle lautaselle, hitonmoinen urakka ja vaivanpalaksi sain hädintuskin suklaan makua suuhun.
Tehnyt desin murotaikina mössöä, nam. Nam
Bmi37