Miksi miehet eivät tykkää nykyään pitää pitkää tukkaa?
Kommentit (39)
Joskus 90-luvun alussa kaikilla kundeilla oli pitkät hiukset.
Mun miehellä on ja pysyy.
Se on yksi syy, mihin parikymmentä vuotta sitten ihastuin. En voi kuvitellakaan häntä lyhyttukkaisena.
Hevimiehellä pitää olla pitkät hiukset.
Mulla itselläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 90-luvun alussa kaikilla kundeilla oli pitkät hiukset.
Niin oli. Arvaa vaan mitä tapahtui kun tukat katosivat? Ei niin mitään katsottavaa miehissä.
Luojan v**tu kiitos ettei ole muodissa moinen
Vierailija kirjoitti:
Liuhulettijätkät uuniin.
Se uuni löytyy jalkojen välistä.
No hyvä vaan! Miehellä on oltava lyhyet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarviis olla kun yks tässä kaupungissa. Mutta sillä yhellä on parta, joten turn off.
Minun isoveljeni antoi aikoinaan hyvän ohjeen: hanki sähkökitara tai käy parturissa.
En minulla ole koskaan ollut pidempiä hiuksia kuin Beatlesien jäsenillä vuoden 1966 tienoilla.
https://www.beautylaunchpad.com/galleries/article/21144245/9-iconic-hai…
Mun kultsulla on ja paksummat ja pitemmät ku mulla, oon kyl kade se fledalle
Pitäisin, mutta nykyään materiaalia ei ole enää tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin, mutta nykyään materiaalia ei ole enää tarpeeksi.
Kolme haiventakin riittää, nehän voi jo letittää😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarviis olla kun yks tässä kaupungissa. Mutta sillä yhellä on parta, joten turn off.
Turn off on turn off,anglismit ovat niiiin vanhanaikaisia!
Selkeästi ulossa taas. Oma poikani on 6-luokalla ja lähes kaikilla luokan pojilla on pitkät tukat. Olen nähnyt myös kadulla pari 90-luvun tyyliin pitkätukkaista, eli toivoa on ;)
pitkätukkia jo silloin rakastanut <3
mä olen kattonu ja naureskellut niitä pikku nutturoita,niinku pikku Myyllä...naurettavia,luulevat olevansa Wau kun on se pikku töpö siellä päänpäällä
Mä olen miettinyt mies! Kaikissa historiallisissa elokuvissa miehet näyttää niin seksikkäiltä pitkätukkaisina ja parrakkaina. Hirveä pettymys, kun näyttelijän näkee lyhyessä tukassa ja sileäksi ajeltuna.
Vinkki vaan kaikille miekkosille ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt mies! Kaikissa historiallisissa elokuvissa miehet näyttää niin seksikkäiltä pitkätukkaisina ja parrakkaina. Hirveä pettymys, kun näyttelijän näkee lyhyessä tukassa ja sileäksi ajeltuna.
Vinkki vaan kaikille miekkosille ;)
Siis myös eikä mies!! Miehet vahvasti mielessä :D
Ihan sama onko pitkätukkainen tai lyhyttukkainen , kaljukin käy . Mutta EI siili. Kunhan mies on älykäs.
Olen harmitellut samaa.