Miten suhtaudut, jos joku soittaa humalassa?
Ei onneksi ole montaa kertaa elämässä näin käynyt.
Kommentit (33)
En vastaa, jos määrätyt henkilöt soittelevat, vaikka huomaisinkin että estetty tyyppi soittaa. Hankalampi asia, on oma yksi lähimpiä omaisia, joka soittaa yleensä kerran vuoteen, ja silloinkin umpikännissä.
Viimeksi olikin juttu sitä sorttia, että totesin kuivasti että "älä soita minulle ikinä enää humalassa". Asia oli sensorttinen mitä höpäji, etten kuunaan ole kuullutkaan ennen. Kehotin henkilöä selvittämään dna-testin avulla asioita, ja sanoin myös ettei asia sillä muuksi muutu.
Kun loukkaa paria lähimmistä omaisistaan, näillä päänaukomisillaan, eikä edes ymmärrä tai halua pyytää anteeksi, mielestäni se kertoo halusta ihan selvässäkin maailmassa loukkaamisen tahdosta.
Eräs ukkomies soittelee mulle aina baarireissuiltaan. Että ole vaimo tarkkana, kun on ukollasi linjat varattuna.
Suhtaudun hyvin nuivasti. Syy: en halua lähiomaisen käyttävän alkoholia sillä tavalla, että se vaikuttaa hänen käyttäytymiseensä sillä tavalla, mikä ilmenee kännipuhelujensa aikana. Pelottaa puheitten sisällön vuoksi, ja inhottaa, surettaa. En haluaisi itse millään olla etanolin vaikutusten kanssa tekemisissä edes puhelimen välityksellä. Ei tästä ihmisestä tiedä yhtään etukäteen, milloin on lännissä, milloin ei, soittaessaan.
Olen hänelle sen kertonut, että en halua että soittaa humalassa. Ei ymmärrä ilmeisesti mitä sanoin.
Isäni serkkupuoli soitti minulle humalaisen puhelun keskiviikkona 25. lokakuuta 2023 klo 9.46. Ehdin äänittää yli puolet puhelusta, ja jahka kuolee, lähetän tallenteen siitä sen perikunnalle.
Riippuu soittajasta. Säkkipillinsoitto humalassa on ihan hauskan kuuloista.
Kännipuheluissa unohtelijat ja jumittajat ovat ärsyttävimpiä. Jos puhutaan asiaa huppelissa se on ok. muttei sitäkään AINA jaksa.
Kyllä muusikolla pitää sen verran olla itsekontrollia, ettei soita ihan nakit silmillä. Kitarasoolon soittaminen humalassa on keskarin näyttöä konserttiyleisölle.
Jos soittaa Paranoidin niin kaikki ok.
Huutonaurua muhhaaa miljoona kännipuhelua ottanut vastaan ja soittanut itse kännissä toisen mokoman rähhää, kyllä elämä on joillekkin pumpulia jos tuollainen on tabu.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua muhhaaa miljoona kännipuhelua ottanut vastaan ja soittanut itse kännissä toisen mokoman rähhää, kyllä elämä on joillekkin pumpulia jos tuollainen on tabu.
Kyllä se sulle sitä pumpulia vaikuttaa olevan.
Et edes reppana käsitä, kuinka ärsyttävä voit olla.
Ihanaa ja huvittavaa. Ei näille voi kuin nauraa. 😂
Tuleekohan joskus tulevaisuudessa sellainen puhelin, josta näkisi soittajan promillet ennen vastaamista?