Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut, jos joku soittaa humalassa?

Vierailija
19.12.2021 |

Ei onneksi ole montaa kertaa elämässä näin käynyt.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan joskus tulevaisuudessa sellainen puhelin, josta näkisi soittajan promillet ennen vastaamista?

Vierailija
22/33 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa, jos määrätyt henkilöt soittelevat, vaikka huomaisinkin että estetty tyyppi soittaa. Hankalampi asia, on oma yksi lähimpiä omaisia, joka soittaa yleensä kerran vuoteen, ja silloinkin umpikännissä.

Viimeksi olikin juttu sitä sorttia, että totesin kuivasti että "älä soita minulle ikinä enää humalassa". Asia oli sensorttinen mitä höpäji, etten kuunaan ole kuullutkaan ennen. Kehotin henkilöä selvittämään dna-testin avulla asioita, ja sanoin myös ettei asia sillä muuksi muutu.

Kun loukkaa paria lähimmistä omaisistaan, näillä päänaukomisillaan, eikä edes ymmärrä tai halua pyytää anteeksi, mielestäni se kertoo halusta ihan selvässäkin maailmassa loukkaamisen tahdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ukkomies soittelee mulle aina baarireissuiltaan. Että ole vaimo tarkkana, kun on ukollasi linjat varattuna.

Vierailija
24/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun hyvin nuivasti. Syy: en halua lähiomaisen käyttävän alkoholia sillä tavalla, että se vaikuttaa hänen käyttäytymiseensä sillä tavalla, mikä ilmenee kännipuhelujensa aikana. Pelottaa puheitten sisällön vuoksi, ja inhottaa, surettaa. En haluaisi itse millään olla etanolin vaikutusten kanssa tekemisissä edes puhelimen välityksellä. Ei tästä ihmisestä tiedä yhtään etukäteen, milloin on lännissä, milloin ei, soittaessaan.

Olen hänelle sen kertonut, että en halua että soittaa humalassa. Ei ymmärrä ilmeisesti mitä sanoin.

Vierailija
25/33 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni serkkupuoli soitti minulle humalaisen puhelun keskiviikkona 25. lokakuuta 2023 klo 9.46. Ehdin äänittää yli puolet puhelusta, ja jahka kuolee, lähetän tallenteen siitä sen perikunnalle.

Vierailija
26/33 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu soittajasta. Säkkipillinsoitto humalassa on ihan hauskan kuuloista.

Vierailija
27/33 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipuheluissa unohtelijat ja jumittajat ovat ärsyttävimpiä. Jos puhutaan asiaa huppelissa se on ok. muttei sitäkään AINA jaksa.

Vierailija
28/33 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muusikolla pitää sen verran olla itsekontrollia, ettei soita ihan nakit silmillä. Kitarasoolon soittaminen humalassa on keskarin näyttöä konserttiyleisölle.

Vierailija
29/33 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaa Paranoidin niin kaikki ok.

Vierailija
30/33 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua muhhaaa miljoona kännipuhelua ottanut vastaan ja soittanut itse  kännissä toisen mokoman rähhää, kyllä elämä on joillekkin pumpulia jos tuollainen on tabu.

Vierailija
31/33 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua muhhaaa miljoona kännipuhelua ottanut vastaan ja soittanut itse  kännissä toisen mokoman rähhää, kyllä elämä on joillekkin pumpulia jos tuollainen on tabu.

Kyllä se sulle sitä pumpulia vaikuttaa olevan.

Et edes reppana käsitä, kuinka ärsyttävä voit olla.

Vierailija
32/33 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja huvittavaa. Ei näille voi kuin nauraa. 😂

Vierailija
33/33 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän