Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut vanhemmat tupakoi lastensa ollessa vieressä/lähettyvillä?

Itsekästä
19.12.2021 |

Pakko aloittaa keskustelu kyseisestä aiheesta, kun taas kerran kaupan edessä näin perheen, missä isä käveli pienten lasten kanssa tupakoiden samaa aikaa. MIKSI? Eikö lasten terveys pitäisi mennä omien mielihalujen edelle? Ja sitten näkee niitä jotka pukkaa lastenvaunuja ja vetää samalla tupakkaa. Oksettavampaa näkyä ei voi olla. Tuollasilta pitäisi ottaa lapset pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se karmea itsekkyys. Munkin siskon lapsella oli niin paha astma että joskus vietiin ambulanssilla, mutta muija senkun poltti vaan.

Vierailija
2/7 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta......... miten muualla maailmassa ihmiset elää ja hengittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne välttämättä ole sen miehen lapsia vaan edellisen. Ei kai uuden kumppanin pidä olla näille lapsille isä, heillähän on jo isä.

Vierailija
4/7 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan röökiä keuhkoihin just sillon kun mun alkaa tekee mieli. Se on ihan se ja sama ollaanko himassa, sukulaisilla vai dösäpysäkillä. Ja olenko yksin, lasteni kanssa tai ystävieni kanssa.

Vierailija
5/7 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei se oma terveys tuon vertaa kiinnosta, niin tuskin kiinnostaa niitten mukuloidenkaan terveys.

Vierailija
6/7 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daiju pitää ihmisen olla, jos tupakkaa polttaa.

Vierailija
7/7 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ihmiset yhä polttaa tupakkaa?

Kyllä mä tyhmänä pidän jokaista, joka sellaista tekee. Jopa omaa miestä ja lastani. Tietävät myös.

Lisäksi mä olen ravintolakokki ja tupakanpolttajiahan piisaa työkavereissa. Yhdenkään tupakkaapolttavan on turha tulla sanomaan mulle mistään mitään, miltä joku maistuu. Itse turruttavat aistinsa tupakoimalla ja tekevät omasta mielestään hyvän makuista ruokaa. :D