kevyet kasvisruoat!
listatakaa tänne kevyitä kasvisruokia, itseäni kyllästyttää aina samat ruoat.
Kommentit (18)
Linssikeitto, juuressosekeitot, falafelit jne. Kaikki kastikkeet, mistä jätät kerman / kookosmaidon yms. pois.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:09"]
laiduttajanruokia
[/quote]
Laiduntajat eli lehmät jne. syö kevyttä ruohoa laitumella, talvisin kuivattua ja aiv:ta.
Kasvisruoka ei laiHduttajaa tee. Liha ei lihota. Suosittelen järkevää kokonaisuutta jossa saat kaikki tarvittavat ravintoaineet ja sopivasti energiaa. Jos et itse osaa, varaa aika vaikka ravitsemusneuvojalle.
sosekeitot kiinnostaisi mutten omista mitään millä sitä voi valmistaa :(
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:14"]
sosekeitot kiinnostaisi mutten omista mitään millä sitä voi valmistaa :(
[/quote]
Eikö sulla ole kattilaa?
Pilko juureksia vuoan pohjalle, aurajuustoa ja kermaa päälle, hauduta uunissa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:30"]
Pilko juureksia vuoan pohjalle, aurajuustoa ja kermaa päälle, hauduta uunissa.
[/quote]
YÄK ihan kun jostain valion kauhugalleriasta
miten tehdä sosekeitto ilman blenderiä tai mitään? saako tosiaan murksattua haarukalla vihannekset sekaisin?? neuvokaa idioottia nyt.
Mun kesäherkku on tomaattisalaatti, eli tomaattia, kidneypapuja, kevätsipulia ja sitruunamehua :)
voiko tehdä ilman sauvasekoitinta?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:58"]
Mun kesäherkku on tomaattisalaatti, eli tomaattia, kidneypapuja, kevätsipulia ja sitruunamehua :)
[/quote]
fetaa mukaan niin on ateria namskis
Keität ne kasvikset ensin, niin kyllä se saa aika hyvin muussattua ilman sauvasekoitintakin, vaikka sellaisella puunuijalla tai muusinuijalla (mikä sen oikea nimi on?). Mutta eikö sulla ole edes sähkövatkainta?
Kasvissosekeittoja myydään myös ihan kaupoissa valmiina eineksinä. Netti on täynnä kasvisruokien ohjeita, opettele googlaamaan.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:25"]
ei ole minkäänlaista vatkainta
[/quote]
Miksei? Oletko teini?
Osta jonkinlainen vatkain tai sekoitin. Kyllä sille tulee käyttöä, jos laitat ruokaa tai leivot. Mulla on sellainen sauvasekoitin, johon saa vaihdettua myös vatkainosan. Oliskohan se maksanut jotain 30-40 euroa, en muista. Gigantissa halvin sauvasekoitin oli reilun kympin.
Mitä tarkoitat kevyellä?