millainen hiustyyli sopii luonnonkiharille hiuksille?
auttakaa, minulla puolipiktä tukka ja aina näyttää ihan hamppukasalta
Kommentit (16)
No laita sitä jollain kiharien hiusten tuotteilla että kiharat erottuu enemmän, eikä ole hamppukasa. Ja hoida öljyillä. Mä oon ottamassa permiksen, niin sama kohta edessä, mutta en osaa neuvoa noita tuotteita kun mulla luonnostaan suora. Laittamalla ja oikealla leikkauksella niistä tulee nätit.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:18"]No laita sitä jollain kiharien hiusten tuotteilla että kiharat erottuu enemmän, eikä ole hamppukasa. Ja hoida öljyillä. Mä oon ottamassa permiksen, niin sama kohta edessä, mutta en osaa neuvoa noita tuotteita kun mulla luonnostaan suora. Laittamalla ja oikealla leikkauksella niistä tulee nätit.
[/quote]
Piti kirjoittaa hoitamalla eikä laittamalla
Mulla auttoi, kun kampaaja leikkasi tasapitkän hiumallin ilman kevennyksiä ja kerroksia. Hius on pidempänä ja paksumpana massana nykyään, eikä enää yhtään niin pörröinen. Toinen no-no on hiusten kuivaaminen kuivaajalla. Ehkä jonkun fööniharjan kanssa silotettuna hius voisi olla ok, mutta jos ei käytä harjaa niin täällä ainakin on tuloksena puudeli.
pahintamyrkkyä ainakin on jos hiukset on päältä lyhemmät kuin alta
Varaa joka kerta pesun jälkeen aikaa laittamiseen
älä käy teidän ostarin kampaajalla enää, kysy rohkeesti vaikka junassa jos näet paksu- ja kiharahiuksisen ihmisen, että anteeksi mutta kenellä kampaajalla käyt
mulla on puoleen selkään ulottuvat tosi kiharat hiukset; pidän ne tasapitkinä (niin kuin tuossa jo neuvottiinkin). Kiharat pysyvät selkeinä korkkiruuveina, kun on hyvä kosteuttava hoitoaine ja kosteuttava muotovaahto. Muotovaahtoa kun laittaa lähes joka aamu, niin kiharat pysyy selkeinä eikä näytä hamppukasalta.
itselläni on juurikin päältä lyhyempää kuin alta, enkä vaan saa kavsatetuksi, haluaisin tasapitkät hiukset mutten raaskisi leikata alta olevia saman mittaisiksi kuin " päälihiuksia" koska sitten tulisi todellakin sellainen polkkatukka joka kihartuisi afroksi/kamalaksi :((( miten saisin nämä kuriin
Ei hiustyyli ole kiinni siitä onko ne kirharat vai suorat. Ajattele ennemminkin kasvojen piirteitä ja myös lunnettasi.
Mun kiharoille on ollut aivan hittituote Klippotekin argan-oil. Suihkun jälkeen hieron sitä hiuksiin. Hiukset on paljon kosteammat eikä pörrötä enää läheskään niin paljon. Paljon kauniimmatkin hiukset on nyt, kiltävät ha hyväkuntoiset.
Hyvät tuotteet on tietenkin ok, mutta kannattaa hyväksyä itsensä pehkoa myöten. Niin mä teen. Ne kääntyy joka suuntaan kuten itse tahtovat, mutta entä sitten.
joo mutta tää tukka on ihan mahoton. enkä haluaisi leikata kaljuksi
Käytä öljypohjaista hoitoainetta ja öljytippoja vielä hiuksiin jätettäviksi. Kerran viikossa tee tehohoito öljyllä ; eli mikä tahansa öljy käy (oliiviöljy, vauvaöljy...), levitä kuiviin hiuksiin reilusti, mulla pitkät hiukset imasee desin. Anna vaikuttaa vähintään tunti ja pese pois, saattaa vaatia kaksi shampoointikertaa. Älä foonaa vaan anna kuivua rauhassa niin että harjaat muutaman kerran kuivuessa. Näin mulla pysyy siedettävinä!
Hyvät tuotteet saa kiharat kauniiksi. Mä en voi enää käyttää hajustettuja tuotteita enkä ole löytänyt yhtäkään tarpeeksi kosteuttavaa hiusainetta, joten mullakin on pehko, joka lyhenee koko ajan, koska hiusten laatu huononee vuosi vuodelta huonojen tuotteiden takia.
Ennen allergiaa käytin Tigin kiharille hiuksille tarkoitettuja tuotteita ja ne todellakin oli hyviä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:07"]Hyvät tuotteet saa kiharat kauniiksi. Mä en voi enää käyttää hajustettuja tuotteita enkä ole löytänyt yhtäkään tarpeeksi kosteuttavaa hiusainetta, joten mullakin on pehko, joka lyhenee koko ajan, koska hiusten laatu huononee vuosi vuodelta huonojen tuotteiden takia.
Ennen allergiaa käytin Tigin kiharille hiuksille tarkoitettuja tuotteita ja ne todellakin oli hyviä.
[/quote]
Levitä pesun jälkeen hiuksiin vauvaöljyä, on ainakin hajusteetonta!
3 lisää, että pesen hiukset vaan kerran viikossa ja ennen pesua laitan hiuksiin vaikuttamaan kookosöljyä yön yli. Tällä jo mun hiukset on vuodessa muuttuneet tosi paksuiksi ja hyväkuntoisiksi. En ole leikannut vuoteen mun hiuksia, eikä ole yhtään kuivuutta tai kaksihaaraisia.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:36"]pahintamyrkkyä ainakin on jos hiukset on päältä lyhemmät kuin alta
Varaa joka kerta pesun jälkeen aikaa laittamiseen
älä käy teidän ostarin kampaajalla enää, kysy rohkeesti vaikka junassa jos näet paksu- ja kiharahiuksisen ihmisen, että anteeksi mutta kenellä kampaajalla käyt
[/quote]
Miten niin on paha jos on päältä lyhemmät. Sehän se vasta kauheeta onkin kun raskas luonnonkihara venyttää päältä tukan ihan sluibaksi ja kiharat keskittyy latvoihin. Tulee oikein ihastuttava kolmiopää. Kyllä mun kihara on parhaimmillaan kun sitä kevennetään päältä kerrostaen saksilla (ei vuolemalla). Hiusöljyjä joutuu käyttämään jotta karkea kuiva tukka ei oo pörrönen.
up