Olen niin tyytymätön kehooni ja se rajoittaa elämää
En voi mennä rannalle, kuntosalille, uimahalliin. En voi tapailla miehiä. En voi tehdä mitään, koska pelkään että joudun näyttämään edes osan paljasta kehoa
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
no jospa tekisit jotain asialle, terapiaan/salille/leikkaukseen
Olen tottunut jo tähän. Olen 34v ja olen elänyt koko elämäni näin
ap
No. Siinäpä se elämä sitten kuluu hukkaan. Samaan aikaan sinua rumemmatkin harrastavat ihanaa seksiä ja nauttivat biitsikeleistä jne. Mutta elämä on valintoja.
En minäkään. Tahdon olla täysin tyrmäävän kaunis ja sen saavuttaisin kahden viikon itsekurilla.
nainen
Teeppä asialle jotain. Tammikuussa alkaa uusi elämä! Tsemppiä :-)
Ikinä ei ole liian myöhäistä tehdä muutos. Jotkut pääsevät elämänsä kuntoon vasta 50-vuotiaana
Niin mitä kehossasi mielestäsi on vialla? Yhtä lailla miehiltäkin löytyy kaljamahaa, manboobseja sun muuta.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä kehossasi mielestäsi on vialla? Yhtä lailla miehiltäkin löytyy kaljamahaa, manboobseja sun muuta.
Niin, mutta ei tuollaiset miehet pääse treffeille
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole liian myöhäistä tehdä muutos. Jotkut pääsevät elämänsä kuntoon vasta 50-vuotiaana
Just näin! Mä olin teininä ja parikymppisenä tosi läski. Vasta kolmenkympin tienoilla "heräsin" tähän oikeasti ja aloin tehdä asialle jotain. Nyt 35-vuotiaana olen paremmassa kunnossa kuin koskaan. Esim. cooperissa juoksin 3100m kesällä kun armeija-ikäisenä en varmaan päässyt kuin hädin tuskin 2000m.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta ei tuollaiset miehet pääse treffeille
Minulla on manboobsit, mutta olen päässyt treffeille ja harrastanut seksiäkin.
-eri
Niin.. mäkin ajattelin noin. Vuosia. Tosin vaatteet päällä Olin ihan ok näköinen. Seurustelin kyllä ja miehiä oli,mutta häpesin itseäni.
En lähtenyt jonnekin,jos oli "ruma/läski"-päivä/olo.
Sitten sairastuin ja mietin vain miten typerää se oli. Mun kroppa toimi, se oli tärkeintä.
Nyt ei voisi ulkonäkö vähempää kiinnostaa.
Vähän samat fiilikset. Olen täysin rinnaton. Näihin tuskin saisi edes silikoneja. Rasvansiirron ehkä, mutta maksaa paljon eikä lopputulos ole pysyvä. Jaloissa on selluliittia. Kai sitä saisi treenaamalla näkymättömämmäksi, mutta pois ei lähde. Parempi pitää vaatteet päällä.
no jospa tekisit jotain asialle, terapiaan/salille/leikkaukseen