Onko teillä tapana olla lyhentämättä minimin yli luottokorttivelkaa vaikka varaa olisi?
Kommentit (33)
Ei tietenkään. Maksan aina joka kuu kortin tyhjäksi. Typeryyttä maksaa korkeita korkoja. Rahan heittämistä roskiin.
Maksan ostokseni ennen laskun muodostumista, heti kun olen saanut sen
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Maksan aina joka kuu kortin tyhjäksi. Typeryyttä maksaa korkeita korkoja. Rahan heittämistä roskiin.
Itellä tulot vaihtelee niin älyttömästi että luottokortti pakollinen. Välillä elellään luotolla ja välillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä luottokortilla teet kun rahaa on muutenkin?
Ei ole tapana ostaa velaksi mitään minkä voisi maksaa heti tai säästämisellä ihan kohta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten laskun voi saada ennen sen muodostumista?
Miten lyhentää? Sehän menee aina auttomaattisesti kokonaan kerran kuussa jos jotain credit puolella ostanut.
Maksan aina kaikki luotolla (tietty vastikkeita,lainoja ja muita laskuja lukuunottamatta). Kuunlopussa palkkapäivänä maksan koko luoton pois.
Maksan sen verran pois, ettei tarvitse maksaa korkoja. Luottokortti antaa ilmaista lainaa, niin miksi en käyttäisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä luottokortilla teet kun rahaa on muutenkin?
Esim takuu ja turva maksun suhteen. Eikä tarvitse miettiä, paljonko milläkin tilillä on rahaa, kun käy kaupassa.
Jos nyt ymmärsin mitä ap hakee niin joo, elän hiukan samalla tavalla. Luottokorttivelkaa on koko ajan vaikka samaan aikaan laitan rahaa sijoituksiin yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten laskun voi saada ennen sen muodostumista?
En tarvitse laskua ostokseni maksamiseen, joka luottokortilla on maksuvaihtoehto "lyhennä luottoa"
En käytä luottokorttia kuin hotellien ja lentojen varaamiseen, sekä ulkomailla vakuutusominaisuuden takia. Maksan aina heti reissun jälkeen pois, kun en kärsi rahapulasta.
Vierailija kirjoitti:
Maksan sen verran pois, ettei tarvitse maksaa korkoja. Luottokortti antaa ilmaista lainaa, niin miksi en käyttäisi sitä.
Käytännössähän pitää maksaa seuraavan kuun loppuun mennessä jos haluaa korottomasti. Ei kovin pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
En osta luotolla koskaan.
En minäkään. Luottokortti on olemassa, mutta yhdesti olen vain käyttänyt kun oli pakko jotain nettiostosta tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten lyhentää? Sehän menee aina auttomaattisesti kokonaan kerran kuussa jos jotain credit puolella ostanut.
Ei tosiaan mene tai sitten sulla on kummallinen luottokortti.
Maksan aina niin paljon pois kuin pystyn. Nyt kesäkuukausina tuppaa vaan olemaan ettei oikein varaa ole lyhentää. Paha tapa kerätä kesä velkaa ja maksaa talvikuukaudet sitä pois ehkä noin 600-800€/kk lyhennykset..
Mä ostin luottokortilla esim autotalliosakkeen joka maksoi kuus tonnia niin en mä sitä millään seuraavan kuun loppuun mennessä saa maksettua pois.
Ei ole tapana olla lyhentämättä minimiä.