Vihdoin löysin elämäni rakkauden! Puhdas ja viaton neitsyt!
Minä olen 26v ja tyttö on 21v (opiskelee yliopistossa). Hän on se kauan etsimäni puhdas ja viaton neitsyt! Tosi rakkauteni! Ensimmäinen rakkauteni!
Tyttö on hyväksynyt minun aiemmat tapailusuhteet. En mennyt ikinä tapailua pidemmälle muiden kanssa, koska he tuntuivat likaisilta, helpoilta ja arvottomilta. Tuli fiilis, että tyydyn jonkun toisen jätkän jämään. Vaadin parempaa!
Tyttö tietää, että hän on se ensimmäinen rakkauteni, se tosirakkaus! Viikonloppuna se tapahtuu. Vien tämän enkelin kauniin viattomat tytön neitsyyden ja hänestä tulee ikuisesti minun! Kuolisin hänen puolestaan! En ole ikinä arvostanut ketään (ei perheenjäsentä) näin paljon!
T: 192cm akateeminen, komea ja onnellinen mies, joka löysi elämänsä rakkauden
PS: tyttö säästellyt itseään juuri sitä oikee varten
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:34"]Miten puhtaus ja viattomuus liittyvät neitsyyteen?
[/quote]
Siten, että se ei ole kaltaisesi puhkinussittu ämmä, jonka voi heittää roskiin.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:36"]Kuulostaa pelottavalta.
[/quote]
Kuulostaa jokaisen terveen miehen unelmalta. Mieshuorat on asia erikseen. Ne kun on valmiita muuttamaan omaa persoonaansa pienen vulvan vilahduksen toivossa.
Miten voit vaatia itsellesi puhdasta ja viatonta neitsyttä, kun olet itse likainen ja viallinen ihmisperse?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:30"]
Aiotteko viikonloppuna mennä naimosiin? Siis teillä on häät?
[/quote]
Ei
t: ap
[/quote]
Mikset odota avioliittoon? Kauanko olet seurustellut tämän tytön kanssa?
Älkää nyt menkö tähän pyhä vulva-miehen henkiseen oksennukseen :D.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:27"]
Miksi alapeukut?
[/quote]
Miksi yläpeukut?