Mies ei suostu käyttämään deodoranttia
Hienhaju on jo niin pinttynyt hänen kainaloihinsa, että hän tuoksahtaa miedosti hieltä jopa välittömästi suihkun jälkeen. Samoin hänen peittonsa haisee aina kamalalle, koska nukkuu peiton reuna kainalon alla. Inhottaa nukkua samassa sängyssä.
Mies vielä ihmettelee, miksi en koskaan lähentele häntä. Olen sanonut asiasta nätisti mutta suoraan monta kertaa ja ostanut deodorantteja, mutta mikään ei auta. Miten ihmeessä saan tilanteen ratkaistua?! :(
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Antiperspirantti onkin parempi.
Totta, mutta sitä hän ei varsinkaan suostu käyttämään, koska se on "myrkkyä". AP
Toi ois mulle liikaa. Entäs semmoinen apteekin deodoranttikivi? On ainakin myrkytön ja varmaan parempi kuin ei mitään.
Millä alalla hän on? Ei kai hän töissä voi hielle haista?
Vierailija kirjoitti:
Toi ois mulle liikaa. Entäs semmoinen apteekin deodoranttikivi? On ainakin myrkytön ja varmaan parempi kuin ei mitään.
Sellaisenkin olen ostanut, mutta seisoo käyttämättömänä kaapissa. :(
Kiinnostaisi tietää, onko kukaan onnistunut vaikuttamaan puolison huonoon hygieniaan. Meillä mies pesee kyllä hampaat aamuin illoin, mutta suihkussa käy 2-3 kertaa viikossa ja ei tosiaan suostu laittamaan mitään kainaloihin. AP
Miksi ei siis suostu käyttämään deodoranttia?
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla hän on? Ei kai hän töissä voi hielle haista?
No etätöissä on ollut koko pandemian ajan ja sen myötä ongelma juuri onkin pahentunut. AP
Ahaa. Onko kyseessä sama mies, jolla myös henki haisi?
XDDDDDDDDDD HIENHAJU PINTTYNYT IHOON. Jep jep.
Noin muuten kuvottava miekkonen, mutta näitä satuja voisi hieman rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei siis suostu käyttämään deodoranttia?
Koska a) ei jaksa b) ei käy juuri kodin ulkopuolella ja c) kaikki dödöt on turhaa myrkkyä. AP
Ootko ihan sanonut että haiset ja se on inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaankaan ihoon, mutta pitkiin kainalokarvoihin varmaan sitten. Yksi mahdollisuus toki on, että hän vain pesee kainalot huonosti suihkussa käydessään. Sama se, mutta haisee kuitenkin. AP
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan sanonut että haiset ja se on inhottavaa.
Olen sanonut, että minusta on epämiellyttävää olla hänen lähellään, kun hän haisee aina enemmän tai vähemmän hielle. AP
Mun ex on samanlainen. Yksi syy miksi on ex. Ei toki ainut syy, mutta kyllä se vaikutti siihen että ei huvittanut todellakaan mennä kainaloon. Tosin ihan noin paha ei ollut ja suihkun jälkeen ei sentään haissut. Mutta siellä kävi vain joka toinen päivä. Suhteen alussa jaksoi toki tsempata. Nykyään oikeasti ällöttää kun lapset tulee takaisin isänsä luota ja kaikki heidänkin vaatteet haisee. Enkä tietenkään heti voi komentaa heitä vaatteen vaihtoon. Tai en kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Onko kyseessä sama mies, jolla myös henki haisi?
Luojan kiitos ei ole hengen hajun kanssa ongelmia minun miehelläni. AP
Ja meillä alkuun ei tosiaan niin ongelma ollut, kun ex teki kevyttä työtä. Sitten siirtyi toiseen paikkaan missä fyysistä työtä. Nro 15
Epämiellyttämältä haiseminen on evoluution vinkki siitä, että mies ei ole sopiva puoliso sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaankaan ihoon, mutta pitkiin kainalokarvoihin varmaan sitten. Yksi mahdollisuus toki on, että hän vain pesee kainalot huonosti suihkussa käydessään. Sama se, mutta haisee kuitenkin. AP
Hei, nyt alkaa mennä liian ällöttäväksi. Onko aloitus provo, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, nyt alkaa mennä liian ällöttäväksi. Onko aloitus provo, ap?
Voisinpa sanoa että on, mutta valitettavasti elän kuvailemani miehen kanssa ihan oikeasti 24/7. AP
Antiperspirantti onkin parempi.