Walking dead finaali 30.3. keskustelu!
Tänne jännittämään ja keskustelemaan muutkin katsojat kanssani!
Kommentit (171)
Huh... Nyt on Aaronilla ja Darylilla kuumat paikat :(
Aaron ja Daryl olis niin nätti pari =))
Tuolle papille sais joku tehä jotain..Ärsyttävä volisija.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:50"]
Muutamia kohtia mitkä jäi auki ja mietityttämään:
- Wolvesit löysivät repusta ( Aaronilta jäi sinne säilyketehtaalle? ) kuvat Alexandriasta... eli sinne tuo W-joukko on menossa seuraavaksi, mutta matkaa on 80 km, kuinka helposti löytävät sinne? No, varmasti heti 6.kauden alussa W-porukka on tiiviimmin mukana ja Alexandriaan hyökätään?
- Miksi Wolvesit viilsivät kaulan siltä punaviittaiselta mieheltä ja jättivät walkeriksi sinne rekkojen luo? Ansa on jälleen viritetty rekoissa, mutta miksi tämä yksinäinen walker pyörii siinä parkkiksella - houkuttimena??
- Miten Morgan mahtoi ottaa Rickin ampumisen.... siis sen, että "kerran niin hyvä mies" - onkin nyt kylmäverinen tappaja? Mutta kiva juttu että ympyrä on sulkeutunut ja Morgan on takaisin :)
[/quote]
Eikö kukaan mieti näitä... heittäkää ilmaan ehdotuksia miten ensi kausi jatkuu, mikä tuo kaulan viiltäminen oli ja punaviitan jättäminen walkeriksi? :)
[/quote]
Jos se punaviitta ei ollut vielä muuttunut kun häipyivät
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:54"]
En oikein tiedä mitä ajattelen Carolista, hieno hahmo. Hänessä alkaa olemaan jo jonkinlaisia psykopaattisia piirteitä. Se miten kylmän viileästi manipuloi ihmisiä. Ihmetyttää vaan tuo Carol-Rick-Pete -tilanne. Ihan kuin Carol käyttäisi Rickin epävakaata mielentilaa hyväkseen ja koittaisi manipuloida häntä tappamaan Peten. Siis kusipäähän se olikin (Pete), mutta tuo Carolin lähestymistapa ei ollut minusta kovin reilu, kun ottaa huomioon miten rikkinäinen ja häiriintynyt ihminen Rick on.
[/quote]
Carol varmaan muistelee Peten ja Jessien tilanteen kautta omaa menneisyyttään hakattuna ja alistettuna, pelokkaana kotirouvana ja käsittelee niitä tunteita. Carolin mies menehtyi sarjan 1-2 -kaudella (muistaakseni), jolloin Carol ei ollut vielä muovautunut sellaiseksi kylmähermoiseksi tyypiksi jollainen hän nyt on. Kokemuksesta Carol kuitenkin tietää, millaista Jessien tilanteessa on olla ja miettinee varmaan oman kokemuksensa pohjalta sitä mitä oisi itse toivonut avukseen silloin.
Tuo puhe, jonka Rick piti lopussa alexandrialaisille, koskien sitä miten tässä muuttuneessa maailmassa jokaisen pitää elää selviytyäkseen, muistutti kovasti niitä puheita, jotka kuvernööri piti Woodburyn asukkaille ja niille leiriläisille, joiden kanssa hän hyökkäsi vankilaan tankin kanssa. Jotenkin alkaa tuntua, että juoni on kulkemassa siihen suuntaan, että Rickistä on tulossa kuvernöörin kaltainen sekopää.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:05"]Tuo puhe, jonka Rick piti lopussa alexandrialaisille, koskien sitä miten tässä muuttuneessa maailmassa jokaisen pitää elää selviytyäkseen, muistutti kovasti niitä puheita, jotka kuvernööri piti Woodburyn asukkaille ja niille leiriläisille, joiden kanssa hän hyökkäsi vankilaan tankin kanssa. Jotenkin alkaa tuntua, että juoni on kulkemassa siihen suuntaan, että Rickistä on tulossa kuvernöörin kaltainen sekopää.
[/quote]
Sarjaan tulossa vielä pahempi tyyppi kuin Kuvernööri. Joten Rick saa ihan rauhassa pimahtaa
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:05"]
Katsooko Walking Deadia kukaan yli kolmikymppinen? Vaikuttaa aihepiiriltään teinien/parikymppisten sarjalta, mutta olen varmaankin väärässä. Ehkä pitäisi antaa ohjelmalle mahdollisuus, kun sitä niin kehutaan? Mikä on tämän sarjan "the juttu", eli mikä siinä vetoaa ja koukuttaa? :)
[/quote]
No itse olen 37-vuotias, ja 68-vuotias äitini seuraa tätä myös. Mua koukuttaa aihepiiri, olen aina tykännyt maailmanloppu/yhteiskunnan romahtaminen/pandemia-aiheisista sarjoista ja leffoista. Äitiäni (ja tietty mua myös) kiinnostaa kuka hahmoista selviytyy.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 18:05"]
Katsooko Walking Deadia kukaan yli kolmikymppinen? Vaikuttaa aihepiiriltään teinien/parikymppisten sarjalta, mutta olen varmaankin väärässä. Ehkä pitäisi antaa ohjelmalle mahdollisuus, kun sitä niin kehutaan? Mikä on tämän sarjan "the juttu", eli mikä siinä vetoaa ja koukuttaa? :)
[/quote]
No itse olen 37-vuotias, ja 68-vuotias äitini seuraa tätä myös. Mua koukuttaa aihepiiri, olen aina tykännyt maailmanloppu/yhteiskunnan romahtaminen/pandemia-aiheisista sarjoista ja leffoista. Äitiäni (ja tietty mua myös) kiinnostaa kuka hahmoista selviytyy.
[/quote]
Sama täällä. 35v nainen katsonut alusta ja mieskin höyrähtänyt
Minusta Lori oli kuuma. Hyvä etä sarjaan saadaan taas vähän naiskauneutta. Ei tuota sausage festiä kukaan jaksa katsoa
T. M22
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:50"]
Minusta Lori oli kuuma. Hyvä etä sarjaan saadaan taas vähän naiskauneutta. Ei tuota sausage festiä kukaan jaksa katsoa
T. M22
[/quote]
Onhan sarjassa ollut Lorin jälkeen Andrea, Maggie, Beth, Sasha, Tara ja Rosita. Vai eivätkö nämä ole olleet sitten tarpeeksi kuumia tai nättejä? Hyvä vain, ettei sarjassa mässäillä seksillä tai silikoneilla. Toki Rositan napatopit ja hotpantsit on jo vähän siinä ja siinä, kukaan järkevä ei käyttäisi sellaisia tuollaisessa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:59"]
T. M22
[/quote]
Onhan sarjassa ollut Lorin jälkeen Andrea, Maggie, Beth, Sasha, Tara ja Rosita. Vai eivätkö nämä ole olleet sitten tarpeeksi kuumia tai nättejä? Hyvä vain, ettei sarjassa mässäillä seksillä tai silikoneilla. Toki Rositan napatopit ja hotpantsit on jo vähän siinä ja siinä, kukaan järkevä ei käyttäisi sellaisia tuollaisessa tilanteessa.
[/quote]
Niin ja lisään vielä, että myös Michonne ja Carol ovat mielestäni nättejä, mutta he eivät varmaan vetoa miehiin niin paljon, koska he eivät ole mitään seksipommeja tai vastaa sitä perinteisintä kauneusihannetta.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:04"]
T. M22
[/quote]
[/quote]
Niin ja lisään vielä, että myös Michonne ja Carol ovat mielestäni nättejä, mutta he eivät varmaan vetoa miehiin niin paljon, koska he eivät ole mitään seksipommeja tai vastaa sitä perinteisintä kauneusihannetta.
[/quote]
Michonne ja Carol nättejä? Huomaa kyllä että olet nainen, en nimittäin tiedä ketään mistä joka pitäisi näitä hahmoja edes katsottavan näköisinä, puhumattakaan kauniista.
T. M34
T. M22
[/quote]
[/quote]
Andrea oli kuuma, mutta kuoli nopeasti. Maggie ja Beth näyttävät pennuilta, Sasha on tumma, Tara näyttää omituiselta virtahevonnaamoineen ja Rosita on joku latino. Eipä ole kauheasti ollut valkoista naiskauneutta, kun pitää täyttää kiintiö vähemmistöpaikat.
Mitä vittua? Rosita etninen? :D *huutonaurua*
Ohhoh, söin jo yhden mikropopparipussin =D