Venlafaxin
Onko minkälaisia kokemuksia kyseisestä lääkkeestä ?
Kommentit (36)
Huonoja minulla. Ei toiminut ja kaikki muutkin ketkä kyseistä on sanonut samaa. Ja siitä vieroittautuminen on helvettiä
Ei hyvää, ei huonoa. Syön 225mg eikä tunnu missään, huoh.
Toimi, mutta vain aikansa. Vierotusoireet olivat helvetillisiä, kuten joku aiemmin sanoikin. Vieroittuminen vei pitkään.
Hyvät. Pienin mahdollinen annos (75mg?) pitänyt toistuvan masennuksen poissa nyt kolme vuotta (terapian, meditoinnin ja elämänmuutosten lisänä).
Vierailija kirjoitti:
Hyvät. Pienin mahdollinen annos (75mg?) pitänyt toistuvan masennuksen poissa nyt kolme vuotta (terapian, meditoinnin ja elämänmuutosten lisänä).
Mitä muutoksia teit?
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää, ei huonoa. Syön 225mg eikä tunnu missään, huoh.
Tuo on iso annos, ja kuitenkaan ei tunnu muka missään?
Kamalaa, ei ikinä enää, mieluummin menen vaikka teloitusryhmän eteen.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, ei ikinä enää, mieluummin menen vaikka teloitusryhmän eteen.
Mikä sulle siitä tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vain hyviä, mutta niistä ei saa tällä palstalla puhua.
Ja miksei saisi?
Vierailija kirjoitti:
Onko minkälaisia kokemuksia kyseisestä lääkkeestä ?
Hyviä. Alku oli hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja minulla. Ei toiminut ja kaikki muutkin ketkä kyseistä on sanonut samaa. Ja siitä vieroittautuminen on helvettiä
Kaikki muutkin? Puhutko paljonkin näistä toisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa?
Minusta teki aika vilkkaan höpöttäjän 225mg oli aivan liian iso annos minulle.
Minulle ei tullut pahoja vieroitusoireta, vaikka lopetin kuin seinään 3 kuukauden jälkeen.
Oikein hyviä! Määrättiin ahdistukseen ja paniikkioireisiin.
Söin annoksella 150mg/vrk. Siitä johtuvaan maniaan jarruksi määrättiin Levomepromatsiinia (25mg max 8 kpl/vrk). Tykyttävään oloon Propralia ja nukkumiseen Mirtazapiinia 4x15mg. Lihoin reilussa vuodessa liki 60 kiloa ja verenpaineet sekä kolesterolit nousivat tappiin. Lisäksi sain statiinit kolesterolin hoitoon ja niistä niin hurjat alaraajasäryt, että huonoimmillaan piti edetä konttaamalla.
Että semmoinen lääke se V on....
Sopi minulle. Sairastin vakavan masennuksen lähes 20 v sitten. Lääke palautti takaisin elämään, noin kaksi vuotta käytin. Masennus ei ole onneksi kertaakaan uusinut. Lääkkeen lopetus toteutui astettain. Jonkin aikaa oli sähköiskutuntemuksia, mutta ne loppuivat n kaksi viikkoa lääkkeen lopetuksesta.
Vain hyviä, mutta niistä ei saa tällä palstalla puhua.