Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

24v. neitsyt ja täysin kokematon muussakin

Vierailija
30.03.2015 |

Ei seurustelua, ei suudelmia, ei ystäviä.

Mitä ajattelet?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vielä 21- vuotiaana neitsyt niin KELA maksaa yhden illan viinat ja hotellihuoneen, jotta ongelmasta pääsee eroon.

Vierailija
42/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:41"]Jos on vielä 21- vuotiaana neitsyt niin KELA maksaa yhden illan viinat ja hotellihuoneen, jotta ongelmasta pääsee eroon.
[/quote]
Entä jos on jo 26v ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:41"]Jos on vielä 21- vuotiaana neitsyt niin KELA maksaa yhden illan viinat ja hotellihuoneen, jotta ongelmasta pääsee eroon. [/quote] Entä jos on jo 26v ?

[/quote]

Sitten kannattaa täyttää kelan sterilisaatio-lomake.

Vierailija
44/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee kuvitella omalle kohdalle.
Me pelattii jo ala-asteella pullonpyöritystä tyttöjen kanssa, ja siellä vaihdoin ekoja pusuja. Luokkabileissä pääsi jo sormella kokeilemaan : )
Sitten 14 vuotiaana minun neitsyyden vei ruotsalainen tyttö laivalla.
M40

Vierailija
45/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:41"]Jos on vielä 21- vuotiaana neitsyt niin KELA maksaa yhden illan viinat ja hotellihuoneen, jotta ongelmasta pääsee eroon. [/quote] Entä jos on jo 26v ?

[/quote]

Sitten kannattaa täyttää kelan sterilisaatio-lomake.
[/quote]
Eikö tuo sterilisaatio mene aivan hukkaan ja ole turha, koska tuskin mitään tulee ikinä olemaan?

Vierailija
46/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa naiseksi, mutta kyllä sie vielä kerekeet.

Vierailija
47/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:05"]

Onneksi meitä on muitakin.
t. N25, neitsyt enkä ees pussannut poikia.
... joka ei ole oppinut edes sitä miten kavereiden kanssa ollaan, kun ei niitä ole.

[/quote]

Hienoa, en ole ainut.

t. N21v

Vierailija
48/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:51"]Aika outoa naiseksi, mutta kyllä sie vielä kerekeet.
[/quote]
Naiseksi kyllä outoa. Miehenä voi kömpiä biojäteastiaan ja päättää päivänsä siellä, koska peli on jo menetetty.

Vierailija
49/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi oikeasti olla ihmisiä millä ei ole kavereita tai vaan 1-2kpl, ettekö käy töissä, koulussa tai missään missä voisi tavata ihmisiä?
Te +20v neitsyt naiset, oletteko rumia, läskejä tai jotenkin vaan liian outoja?
Haluaisitteko seksi seuraa luotettavalta 39v mieheltä joka elää paskassa suhteessa lapsen takia?

Vierailija
50/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:54"]Miten voi oikeasti olla ihmisiä millä ei ole kavereita tai vaan 1-2kpl, ettekö käy töissä, koulussa tai missään missä voisi tavata ihmisiä?
Te +20v neitsyt naiset, oletteko rumia, läskejä tai jotenkin vaan liian outoja?
Haluaisitteko seksi seuraa luotettavalta 39v mieheltä joka elää paskassa suhteessa lapsen takia?
[/quote]
Ei vielä olla niin epätoivoisia, että haluttais kiitos vaan.

Vierailija
51/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, mä voisin aloittaa palvelun, joka etsii ihmisille sopivaa kumppania :) Matchmaking-palvelu.

Tehän voisitte laittaa mulle viestejä ja mä laitan teitä yhteen :D

Vierailija
52/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:00"]Voi vitsi, mä voisin aloittaa palvelun, joka etsii ihmisille sopivaa kumppania :) Matchmaking-palvelu.

Tehän voisitte laittaa mulle viestejä ja mä laitan teitä yhteen :D
[/quote]
Mihin laitan viestiä?
M25

Vierailija
53/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:00"]Voi vitsi, mä voisin aloittaa palvelun, joka etsii ihmisille sopivaa kumppania :) Matchmaking-palvelu. Tehän voisitte laittaa mulle viestejä ja mä laitan teitä yhteen :D [/quote] Mihin laitan viestiä? M25

[/quote]

Mulle! t. peppu-pedro

Vierailija
54/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:54"]

... joka ei ole oppinut edes sitä miten kavereiden kanssa ollaan, kun ei niitä ole.

[/quote]

Hienoa, en ole ainut.

t. N21v

[/quote]

Lisään vielä, että nykyään en viitsi edes yrittää saada kumppania. Hävettää aivan liikaa se, etten osaa edes suudella enkä ole koskaan edes käynyt treffeillä. Eipä sillä että olisin koskaan sitä huomiota edes saanut, olen liian tapettiin sulautuva seinäruusu että kukaan mua edes huomaisi. Olkoot minun puolestani, en jaksa.

t. N21

Vierailija
55/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:54"]Miten voi oikeasti olla ihmisiä millä ei ole kavereita tai vaan 1-2kpl, ettekö käy töissä, koulussa tai missään missä voisi tavata ihmisiä?

[/quote]

Mikä kysymys. Ehkä tätä ei voi kunnolla selittää niille jotka vaan on erilaisia, mutta joillekin meistä yksinolo on silti parempaa kuin hengailla satunnaisesti tavattujen ihmisten kanssa niitä kavereiksi kutsuen vain jotta olisi "normaali". Kaikki eivät ole ekstroverttejä. Itselle ei napannut pidemmän päälle, joten nyt olen näitä "vain 1-2 kaveria" -tyyppejä enkä valita.
Olin muuten myös neitsyt 24-vuotiaaksi ja seurustelin ensimmäisen kerran 25-vuotiaana, joten nämä hommat voi kääntyä ylösalaisin yllättävänkin nopeasti.

Vierailija
56/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:49"]En ajattelu muista kokemattomista mitään varsinkin kun kaikki ovat paljon nuorempia. Itse olen 32v mies ja kokematon. Ikinä ei ole ollut tyttöystävää, ei yhdenyön juttua, ei suutelemista. Olen huonoista kokemuksista johtuen ujo ja sen vuoksi olen harvoin uskaltanu tehdä aloitetta mutta olen aina tullut torjutuksi ja se on entisestään huonontanut käsitystä itsestäni. Olen kai naisten silmissä tosi ruma ja oksettavan näköinen, koska olen yksin ja yksikään nainen ei ole ikinä tehnyt aloitetta. Jopa nettideiteissä sain vain yhdet treffit aikaiseksi, muuten naiset eivät vastanneet siellä, eivätkä ottaneet yhteyttä. Kaikki varmasti inhoavat mua ja olen varmaan aivan sairaalloisen ruma muiden silmissä. Päätin joskus aikoinaan että tapan itseni jos en löydä tyttöystävää siihen mennessä kun täytän 30 mutta en kyennyt siihen ja valitettvasti olen vielä elossa.
[/quote]

Ite olin neitsyt 29-vuotiaaksi saakka. Nyt 37 ja joku 40-50 seksikumppania on ollut. Nuorempana tuntui että kaikki naiset halveksuvat ja vihaavat. Punttia, liikuntaa ja itsevarmaa välillä jopa kusipäisen röyhkeää käytöstä, niin näillä on sittemmin lohjennut... Kun olisi nuorempana tajunnut ja osannut...

Seurustelua en naisten kanssa vieläkään handlaa, nuoruudesta johtuen varmasti. Aina menee parissa kuukaudessa poikki. Mutta sitten menee.

Eihän tämä mikään neuvo ollut, mutta....

Vierailija
57/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:49"]

En ajattelu muista kokemattomista mitään varsinkin kun kaikki ovat paljon nuorempia. Itse olen 32v mies ja kokematon. Ikinä ei ole ollut tyttöystävää, ei yhdenyön juttua, ei suutelemista. Olen huonoista kokemuksista johtuen ujo ja sen vuoksi olen harvoin uskaltanu tehdä aloitetta mutta olen aina tullut torjutuksi ja se on entisestään huonontanut käsitystä itsestäni. Olen kai naisten silmissä tosi ruma ja oksettavan näköinen, koska olen yksin ja yksikään nainen ei ole ikinä tehnyt aloitetta. Jopa nettideiteissä sain vain yhdet treffit aikaiseksi, muuten naiset eivät vastanneet siellä, eivätkä ottaneet yhteyttä. Kaikki varmasti inhoavat mua ja olen varmaan aivan sairaalloisen ruma muiden silmissä. Päätin joskus aikoinaan että tapan itseni jos en löydä tyttöystävää siihen mennessä kun täytän 30 mutta en kyennyt siihen ja valitettvasti olen vielä elossa.

[/quote]

Nyt menet huoriin. Naiset kuitenkin nussii kaikki miehiä joka viikonloppu. Samanlaisia huoria kaikki. Huorissa on se ero, että sieltä saa kauniita naisia. Ei tarvitse tyytyä perustylsään ja läskiin suomalaiseen naiseen. Saat itsellesi paremman mielen ja sen jälkeen sujuu juttelu muidenkin naisten kanssa. Olet huorille kuin kuningas, rahan valta määrää.
[/quote]
Hah :D vai kaikki naiset nussii joka vkonloppu ja on huoria... Nussin päivittäin, mutta sen ihmisen kanssa jota rakastan. Sä et tule ikinä saamaan ketään, ne oikeet huoratki nauraa sulle :D

Vierailija
58/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:54"]

[/quote]

Hienoa, en ole ainut.

t. N21v

[/quote]

Lisään vielä, että nykyään en viitsi edes yrittää saada kumppania. Hävettää aivan liikaa se, etten osaa edes suudella enkä ole koskaan edes käynyt treffeillä. Eipä sillä että olisin koskaan sitä huomiota edes saanut, olen liian tapettiin sulautuva seinäruusu että kukaan mua edes huomaisi. Olkoot minun puolestani, en jaksa.

t. N21
[/quote]
Mulle olisit aivan täydellinen kumppani, jos muuten kolahtais.
T: samanlainen M24

Vierailija
59/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:22"]Minä myös kohta 22v neitsyt (nainen). Ja olen varma että menee vielä vuosia, jos ikinä pystyn aloittamaan seurustelua kenenkään kanssa. Olen ihan liian ujo...kavereitakaan ei ole kuin pari, ja heitä tapaan n. 2 kertaa vuodessa.
[/quote]
Mäkin oon tosi ujo enkä osaa lähestyä miehiä. Sen takii musta tulee todennäköisesti ikisinkku. Neitsyt olisin vieläkin ellei mua olis isketty. Mun eksän tapasin mun kaverin kautta,se avusti vähän antamalla mun numeron ja kertomalla musta. Joo kuulostaa enemmänkin säällittävältä mutta en ollu edes miehissä silloin,joten taitaa pitää paikkansa se että tilaisuus tulee ku sitä vähiten odottaa. No nyt me ollaan erottu tietyistä syistä,joten tuskin löydän ketään. Mutta mun eksä oli mun ensimmäinen,en ollu suudellu ketään enkä ikinä seurustellu. Se on ärsyttävää kun kaikki oikeesti aina hokee että sä oot niin nuori ja kyllä sä löydät jonkun! Entäs jos ei oikeesti löydä?? Mä viihdyn myös yksinäni ajoittain ja on mulla muutamia kavereita mutta niillä on omatki jutut,ei aina kerkee näkemään. T.N19

Vierailija
60/73 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lähipiirissä 26-vuotias nainen, joka on neitsyt eikä ikinä suudellut tai seurustellut. Tapailee ystäviään harvakseltaan. Opiskelee ja jutut vielä lukioikäisen tasoa. Ei oikein elämät enää kohtaa, sillä olen samanikäinen naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Jotenki säälittää se rassukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme