Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei kiinnosta enää yhtään miltä näytän tai mitä teen.

Vierailija
19.12.2021 |

Mikään egoilu, työstään ylpeily, laihdutuskuurit ja upeat selfiet.

Menen ulos suht siisteissä vaatteissa ja hiukset harjattuina. Sen verran kun mihinkin paikkaan vaaditaan, en yhtään enempää.
Syön mitä haluan, teen mitä haluan. Eli olen yksin ja panostan vain itselleni tärkeisiin asioihin. Tietysti myös perheenjäseniin nyt jouluna mutta muuten elämääni tarvitse juuri muiden takia suorittaa.
Töitäkin vain sen verran kun jaksan ja että selviän.

Olen vasta 26-vuotias. Täysin kiinnostumaton enää miellyttämään ketään tai yrittämään suurempia.
Muiden mielipiteet ei kiinnosta. Sama se vaikka joutaisin täysin erilliseksi kansalaiseksi jos en ole riittävä yhteiskunnan mittakaavassa.
Miehiä en halua, ehkä lapsia joskus mutta taitaa kaatua siihen etten luota pätkääkään miehiin saatika halua ilmaiseksi kotiorjaksi tai seksikoneeksi enää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se on kiva juttu sulle

Vierailija
2/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus esimiestehtävissä, tehnyt töitä hurjan paljon - miksi? Olin aivan liian sinisilmäinen ja miellytämisenhaluinen.

Toisaalta taisin myös pitää työstäni.

Pää siinä jossain vaiheessa kuitenkin sekosi kun stressiä oli valtavasti, pitkiä työpäiviä jne.

Miesvalinnat olleet surkeita, suorastaan kammottavia. Onneksi olen hengissä niistä suhteista kuitenkin selvinnyt.

Paljon on tapahtunut ja nähty. Nyt on vain tämä aika elämästä kun ei kiinnosta sitten vähääkään, hyvä, että jaksan edes mitään yrittää ja mukamas olevinaan pysyä pyörivissä rattaissa mukana.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anhedonia ja dissosiosaatio on mukavaa

Vierailija
4/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itkekö keksit, että voit olla ihan oma itsesi?

Vierailija
5/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
6/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplodeja, alat aikuistumaan. Vähän on havaittavissa lapsellista uhoa, mutta hiljaa hyvää tulee.

Vierailija
7/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kiinnostaa kun tuollaista pitää julkisesti huudella.

Vierailija
8/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hyvä ihminen arabimies, ne on perhekeskeisiä eivätkä läträä viinan kanssa

Vierailija
9/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit surkeita miehiä ja nyt kaikki miehet sikoja :D

Vierailija
10/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplodeja, alat aikuistumaan. Vähän on havaittavissa lapsellista uhoa, mutta hiljaa hyvää tulee.

Niin, olen hieman katkeroitunut. Tämä aloitus oli jopa ehkä enemmän ihmettelyä mikä minun on.

Ehkä en vain jaksa välittää enää, ehkä se on normaalin kehityssuunnan mukaista sitten. Jonkinlaista identiteettiin liittyvää kriiseilyä?

-ap

Vierailija
11/11 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen sitä, että olet sanomasi mukaan 26 vuotias ja joskus aikoinaan ollut esimiestehtävissä.  Että aikamoista menoa sitten.