Lähdettekö lomalle pääsiäisenä?
Kommentit (20)
Kyllä, mökille. Se on lomaa meille.
Espanjaan, pääsiäinen + talviloma on jo mukava pätkä vapaata.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:39"]Emme lomaile muualla kuin kotona.
[/quote]
Mistä alapeukut? Ei kaikilla ole varaa lomailla.
Ylläkselle ollaan menossa. Sääennuste ei tosin lupaa kauhean aurinkoisia rinnepäiviä...
Emme lähde. Koululaisella vain 4 vapaat, mies lomautettuna joten kotona ollaan. Mulla loma ens viikolla.
En. Vai pitäiskö? En kyllä ajatellut. Pitääkö pääsiäisenä lomailla? Tai saako pääsiäisenäkin lomailla? Miksi ette sanonut aiemmin?
Ei. Lähden pääsiäisen jälkeen torstaina Teneriffalle.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:42"]Teneriffalle
[/quote]
Jee. Mäkin lähden pääsiäisen jälkeen. Kirjoitinkin tohon jo. Mihin päin menet?
St. Anton am Arlbergiin mennään laskettelemaan muutamaksi päiväksi. Itse makoilen varmaan enimmäkseen aurinkotuolissa. Käydään siellä säännöllisesti talvisin, on muutaman tunnin ajomatkan päässä.
Leville lähdetään perjantaina ja viikonpäästä lauantaina takaisin. Koulua olis ens viikolla huimat kolme tuntia.
Töissä koko pääsiäisen, mennään sitten syksyllä....
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:42"]Teneriffalle
[/quote]
[/quote]
Puerto de la cruziin mutta auto käytössä koko matkan, joten luultavasti ollaan joka päivä eri paikassa :) ja meillä lähtö tämän viikon torstaina. Tullaan siis pois kun sä lähdet :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:42"]Teneriffalle
[/quote]
[/quote]
Puerto de la cruziin mutta auto käytössä koko matkan, joten luultavasti ollaan joka päivä eri paikassa :) ja meillä lähtö tämän viikon torstaina. Tullaan siis pois kun sä lähdet :)
[/quote]
Sinnä mäkin menen mutta tosiaan vasta kun palaatte. Toivottavasti ilmat siellä jo lämpimät sillä on ollut kylmää koko kevät. Käykääla orotavassa, la lagunassa, santiago del teidessä ja ja :)
Sotkamoon lähden vajaaksi viikoksi.
Ei, mä päätin olla töissä, ja niillä rahoilla mennään koko perhe etelän lämpöön =)