Jännä kroppa tuo vasemmanpuoleinen!
Kommentit (31)
Ai? Mun mielestä näyttää normaalilta eikä mitenkään erikoiselta. Kumpikaan.
Laitaha ap omasta kropasta kuva nii katotaa onko se jännä ;)
Siiderivalas ja onnettomat tissit.
Kiitos. Mulla samanlainen. Rumemmat nännit vaan.
Siis kroppaan nähden pienet rinnat tuolla!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:23"]Siis kroppaan nähden pienet rinnat tuolla!
[/quote]
Päärynävartalo. Rasva menee alakroppaan.
Onko noi kaikki posliineja tuossa sarjassa?? Yöks
Vasemmanpuoleinen olisi laihempana oikein sievä siroine rintoineen. En halua olla julma, mutta en olis lähteny kummallakaan varrella telkkuun nakuilemaan. Tosin en ois muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:25"]Onko noi kaikki posliineja tuossa sarjassa?? Yöks
[/quote]
T. Katkera karvamajava
Ai jännä. En tiennyt, että jännä ja läski ovat synonyymeja
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:25"]Onko noi kaikki posliineja tuossa sarjassa?? Yöks
[/quote]
Kamalan näköistä on todellakin!!! Siis pitäisi nyt jotain järkeä käyttää, eikä mennä pillu paljaana telkkariin. Jotain suojaa nyt herran tähden. Voi itku tätä nykymenoa, revaa paljastellaan julkisesti, hyi helvetti. No eipä tule katseltua moista roskaa. Ja nr. 11, miksi kenenkään pitäisi olla KATKERA? Tiedätkö mitä tuo edes tarkoittaa? Karvoitus naisella on normaalia, ei pikkutytön näköinen pillu.
Aaah, naisten jalkoja voisi kyllä vaikka syödä :D
Ihan kivoja molemmat. Monikohan nainen osaisi sanoa samaa pulskasta ja ei niin miehekkäästi varustetusta nakumiehestä?
-Mies 29v
Tuota olen monesti sanonut, että monilla isommilla naisilla on pienemmät tissit kun mulla, vaikka olen todella hoikka.
Jännä, että monilla rasvaa kertyy kaikkialle muualle paitsi ei tisseihin.
Mutta minusta silti ihan tavallinen nätti vartalo :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:23"]Siis kroppaan nähden pienet rinnat tuolla! [/quote] Päärynävartalo. Rasva menee alakroppaan.
[/quote]No ei ole päärynävartalo vaan ns. tankki eli keskivartalopaksu.
Oikein halittava nainen tuo vasemmanpuoleinen. Oikeanpuoleinen on ottanut tyhmän napalävistyksen, joka laskee hänen pisteitään.
Ja oikeanpuoleisella runsaat reidet
Tissit on kyllä kivat, mutta turhan tuhti tyttö muuten ja naama kuin petolinnun perse.
Millä tavalla jännä? Ihan normaali naisen vartalo.
Mies