Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä verkkarit

Vierailija
30.03.2015 |

Mistä löytyy aikuisille naisille verkkareita? Tietääkö kukaan? Siis aivan perus verkkarit, ei haittaa vaikka olisi sivussa ne ysäri raidatkin, mutta ei ihan niin lököt tarvisi olla kun mitä silloin oli muotia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin viimeksi verkkarit Tarjoustalon miestenosastolta, kun miesten verkkarit sattuivat sopimaan ja naisten puolelta ei löytynyt perinteisiä verkkareita. Tästä on kyllä jo useampi vuosi, mutta suosittelen vilkaisemaan myös noista halpiskaupoista.

Vierailija
2/9 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä metskaa robbari, tarjoustalo ja tokmanni. Luulisi niistä nyt viimeistään löytyvän. Kiitos vastauksista:)

Ap

Vierailija
4/9 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin antaa mun pieruverkkarit sulle :D

Vierailija
5/9 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi entisen DDR:n urheiloiden kirppis ja sieltä sitten löytynee. Siis verkkarit, et ole tosissasi? Nehän on niin vitun epämukavat kaikkineen, huh huh!

Vierailija
6/9 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat mitä stadiumillakin näyttäisi olevan ovat nämä, ja jotenkin kumman näköinen tuo lantio, lievästi haaremihousu fiilistä ja sitä en kyllä halua :/ http://www.stadium.fi/vaatteet/naisten-vaatteet/housut/215017/adidas-w-flock-t-pnt?SelectedProductUUID=VALCROinXnEAAAFKRj9NuvVQ

Nämä ovat lasten puolelta, mutta siis jota kuinkin tämän tyyppiset, eli aivan perus http://www.stadium.fi/vaatteet/lasten-vaatteet-86-164/housut/213908/adidas-b-tiro-pant?SelectedProductUUID=T8_CROin8UIAAAFLx1g_OTiy

Ap

Vierailija
7/9 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:09"]

[/quote]

Ei kiitos, kiitos kuitenkin tarjouksesta :DD

Ap

Vierailija
8/9 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:12"]

Etsi entisen DDR:n urheiloiden kirppis ja sieltä sitten löytynee. Siis verkkarit, et ole tosissasi? Nehän on niin vitun epämukavat kaikkineen, huh huh!

[/quote]

Minusta verkkarit ei ole epämukavat :)

Ap

Vierailija
9/9 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:09"]

[/quote]

Ei kiitos, kiitos kuitenkin tarjouksesta :DD

Ap
[/quote]

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä