Käytätkö kaarituellisia vai -tuettomia rintaliivejä?
Vai oletko mieluiten ilman?
Mua on alkanu ahdistaa kaarituelliset liivit. Tuntuu, että ne aina painaa ja puristaa jostain kohtaa, vaikka kuinka säädän olkaimia tai hankin selkäosaan lisäpidennyksen, jos eivät oikein mahdu päälle. Myönnän, että oon ehkä hiukan lihonut ja lisäksi saanut lisää selkälihaksia, eikä mitkään liivit enää istu kunnolla. Ärsyttää. Tekisi mieli siirtyä kokonaan urheiluliiveihin, mutta niiden kanssa ei povi näytä yhtä hyvältä ja lisäksi niiden leveet olkaimet paistaa yhtään avarammasta paidasta.
En tahdo löytää kaupasta sopivaa kokoakaan. Olishan siinä syytä laihduttaa, mutta haluaisin mahtua liiveihini jo nyt.
Kommentit (3)
Käytän itsekin nykyään mieluiten vain urheilurintaliivejä, niiden jälkeen kaikki tuntuu ikäviltä.
Silloin kun laitan kivat vaatteet, käytän kaarituellisia liivejä vaikka useimmat niistä tuntuvat aika ikäviltä muutaman tunnin jälkeen. Tuettomissa tuntuu, että tissit eivät pysy niin hyvin paikoillaan.
Ei liivejä ollenkaan. Eihän ne edes tunnu kivalta päällä. Miehinen mielipide!
Oon alkanut siirtyä tuettomiin, koska tuelliset tuntuu ahdistavilta. Muutenkin ärsyttää, kun pienirintaisille on tarjolla monesti vaan topattuja rintsikoita. Niin ja mulle ainakin joku ympärys 70 on 98% varmasti iso.