Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummien silmänalusten peittovoide

Vierailija
30.03.2015 |

Ennen oli Lumenella tosi hyvä. Nyt se on muuttunut jotenkin luirummaksi. Mikä olisi hyvä voide? Ei mitään kauhean kalliita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen valokynä toimii

Vierailija
2/5 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, se Lumenen hyvä tuote on tosiaan muuttunut jotenkin huonommaksi joku aika sitten! Erinomainen ja paljon kehuja netissäkin saanut tuote on apteekista saatava Vichyn Dermablend-sarjan peitepuikko, hinta n. 21 euroa. Oon kokeillu valehtelematta kymmeniä eri peiteaineita, ja etsinnät päätty ton tuotteen löytymisen johdosta. :) Ohuita kerroksia sormella taputtelemalla, ja kevyt kiinnitys lopuksi puuterilla ja se on siinä! Dermablendillä on myös oma "kiinnityspuuterinsa", mutta saman homman on ainakin itselläni ajanut muutkin puuterit. :) Kyseisen sarjan tuotteilla saa myös tatuointeja, tummia syntymämerkkejä yms. piiloon, joten puree kyllä silmänalusiinkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään paljon Garnierin silmänympärysten BB-voiteesta. Sitä olen vuoden verran jo käyttänyt. 

Vierailija
4/5 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku make-up storen pieni mustassa pienessä pyöreässä purkissa oleva peitevoide - todella tehokas ja peittävä. Hinta oli n. 12e. Ja mulla on tosi tummat silmänaluset perintönä. :) n24v

Vierailija
5/5 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi