Tummien silmänalusten peittovoide
Ennen oli Lumenella tosi hyvä. Nyt se on muuttunut jotenkin luirummaksi. Mikä olisi hyvä voide? Ei mitään kauhean kalliita.
Kommentit (5)
Jep, se Lumenen hyvä tuote on tosiaan muuttunut jotenkin huonommaksi joku aika sitten! Erinomainen ja paljon kehuja netissäkin saanut tuote on apteekista saatava Vichyn Dermablend-sarjan peitepuikko, hinta n. 21 euroa. Oon kokeillu valehtelematta kymmeniä eri peiteaineita, ja etsinnät päätty ton tuotteen löytymisen johdosta. :) Ohuita kerroksia sormella taputtelemalla, ja kevyt kiinnitys lopuksi puuterilla ja se on siinä! Dermablendillä on myös oma "kiinnityspuuterinsa", mutta saman homman on ainakin itselläni ajanut muutkin puuterit. :) Kyseisen sarjan tuotteilla saa myös tatuointeja, tummia syntymämerkkejä yms. piiloon, joten puree kyllä silmänalusiinkin!
Mä tykkään paljon Garnierin silmänympärysten BB-voiteesta. Sitä olen vuoden verran jo käyttänyt.
Mulla on joku make-up storen pieni mustassa pienessä pyöreässä purkissa oleva peitevoide - todella tehokas ja peittävä. Hinta oli n. 12e. Ja mulla on tosi tummat silmänaluset perintönä. :) n24v
Lumenen valokynä toimii