Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maalaiset eivät käy ravintoloissa?

Vierailija
19.12.2021 |

Ei näy ikinä mitään ruokapaikkoja? Rahastako kiinni?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän asiakaspohjaa, ei kannata.

Osa asiakkaista on pelkkiä hampurilaisia ja makkaraperunoita syöviä juntteja, osa haluaa gurmeeta, mutta syövät ravintolassa perin harvoin.

Ei ole oikein toimivaa ravintolakonseptia, joka toisi tasaisesti rahaa kassaan.

Asun muutaman tuhannen asukkaan pitäjässä, n. puolen tunnin ajomatkan päässä isohkosta kaupungista.

Täällä on kebappila, lounasravintola ja koko ajan aukioloaan supistava juottola.

Vierailija
22/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö maalaiset ole koskaan käyneet hyvissä ravintoloissa, kun kommentit on tätä tasoa? P.S. Hyvässä ruokaravintolassa ei kännätä

ei minun palkalla käydä missään hienoissa ravintoloissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö maalaiset ole koskaan käyneet hyvissä ravintoloissa, kun kommentit on tätä tasoa? P.S. Hyvässä ruokaravintolassa ei kännätä

Kyllä on tullut käytyä. Tällä pienellä paikkakunnalla ei ole tarpeeksi asiakaspohjaa, että tällä menestyisi ravintola, oikeastaan minkäänlainen. Enkä taitaisi itsekään käydä kovin usein, vaikka olisikin ravintola. Ihan rahankin takia, ei sitä ole liiaksi minullakaan.

Etkä sinä varmaan tiedä siellä hyvässä ravintolassa käydessäsi, että mistä ne muitten pöytien ihmiset ovat sinne tulleet. Tiedä vaikka olisivat maalaisia. 

Kyllä maalaiset aina tunnistaa kumppareista ja risaisista verkkareista sekä vienosta paskan hajusta.

T. Kontulan itsemurhayksiöstä kirjoittava, elämäänsä kyllästynyt kaupunkilainen.

Vierailija
24/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on ravintola 80 km päässä, harvemmin tulee käytyä. Se mitä on käyty, aika heikkotasoista ruokaa sieltä saa. Kaupungissa on parempia ruokapaikkoja, käydään kyllä silloin, kun sinne saakka muutenkin sattuu asiaa olemaan.

Vierailija
25/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, osa maalaisista suhtautuu anniskeluravintolaan kännäyspaikkana, vaikka siitä saisi hyvää ruokaakin.

Eivät sitten tule arki-iltana syömään, kun ajattelevat siellä olevan kännääjiä(tai naapurin luulevan hänen kännäävän).

No, siellä ravintolassa ei ole kännääjiäkään, koska he istuvat kotona vetämässä Pirkka-kaljaa ja pameja.

Vasta 23 jälkeen tulevat tukevasti pohjia ottaneet baariin.

Tässä yritti paikallinen baari profiloitua ruokaravintolaksi huonolla menestyksellä.

Joskus, kun olen alkuillasta käynyt parilla drinkillä, olen saanut istua yksinäni.

Vierailija
26/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla kyse kateudesta. Kaikki tuntee toisensa eikä haluta, että joku Pertti vaurastuisi minun rahoillani! Vielä pahempi olisi viedä rahoja naapurikuntaan! Sitä paitsi samalla rahalla saa kaupasta ruoka-aineet!

Vierailija
27/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kävisin, jos sellaisia olisi. Niitä ei vain ole, mikä on ymmärrettävää, kun ei ole asiakkaitakaan. Ja se, ettei ole asiakkaita ei tarkoita sitä, että maalaiset eivät käy ravintoloissa vaan sitä, että maalaisia on niin vähän. 

Vierailija
28/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tullut käytyä. Tällä pienellä paikkakunnalla ei ole tarpeeksi asiakaspohjaa, että tällä menestyisi ravintola, oikeastaan minkäänlainen. Enkä taitaisi itsekään käydä kovin usein, vaikka olisikin ravintola. Ihan rahankin takia, ei sitä ole liiaksi minullakaan.

Etkä sinä varmaan tiedä siellä hyvässä ravintolassa käydessäsi, että mistä ne muitten pöytien ihmiset ovat sinne tulleet. Tiedä vaikka olisivat maalaisia. 

Kyllä maalaiset aina tunnistaa kumppareista ja risaisista verkkareista sekä vienosta paskan hajusta.

T. Kontulan itsemurhayksiöstä kirjoittava, elämäänsä kyllästynyt kaupunkilainen.

Kontulassa on ne junantuomat opiskelijat.

Vierailija
29/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona saa paljon parempaa ruokaa kuin jossain ravintolaräkälässä.

Maalla on aina parempaakin tekemistä kuin istua kännäten jossain räkälässä.

No olipa taas kommentti!

Lisätään tähän nyt vielä ”eikä ne kaupunkilaiset mitään tehdä osaisikaan. Ei ruokaakaan”.

30/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaillalliset eivät kuulu kulttuuriin syrjäisillä pikkupaikkakunnilla.

Vierailija
31/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Hangossa ei ole läpi vuoden auki olevia ravintoloita?

Vastaa itse tähän, niin tiedät, miksi maaseudulla ylipäätään ei ole ravintoloita, ja miksi ne ravintolat ovat auki vain lomakaudella.

Vierailija
32/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me helsinkiläiset käydään semmoisissa ravintoloissa missä poljetaan vähintään yhden työntekijän ihmisoikeuksia se on jämpti, senkin juntit.

Vierailija
33/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein 30 vuotta niitä teidän ravintolasafkojanne, itse emme niitä syöneet, niin vanhoista lihoista ja kasviksista ne väännettiin, että oksetti välillä. Hiuksia vedettiin veks ennen pöytiinvientiä. Annokset odotti tasolla, kaikki roskat ja pöly leijaili niihin. Jos lautaset ja välineet loppui, huuhtastiin hanan alla, kuivattiin ja käyttöön.

Riittääkö?

Vierailija
34/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maalta kotoisin ja olen käynyt monta kertaa ravintolassa. Ihme yleistämistä.

Vierailija
35/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein 30 vuotta niitä teidän ravintolasafkojanne, itse emme niitä syöneet, niin vanhoista lihoista ja kasviksista ne väännettiin, että oksetti välillä. Hiuksia vedettiin veks ennen pöytiinvientiä. Annokset odotti tasolla, kaikki roskat ja pöly leijaili niihin. Jos lautaset ja välineet loppui, huuhtastiin hanan alla, kuivattiin ja käyttöön.

Riittääkö?

Minä tein 16 vuotta, sama meininki. Pitsapaikat pahimpia, sitte nk. gourmet paikat, joiden tarkoitus on viedä ääliöiltä rahat, ei muuta.

Vierailija
36/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan maalla ja käydään ravintoloissa useita kertoja viikossa. Syödään hyvin ja juodaan runsaasti. Kivaa on ja tunnelmallisia ravintoloita ja pubeja on joka korttelissa. Niin me maalaiset tehdään. 

Vierailija
37/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Landepaukku kirjoitti:

Me asutaan maalla ja käydään ravintoloissa useita kertoja viikossa. Syödään hyvin ja juodaan runsaasti. Kivaa on ja tunnelmallisia ravintoloita ja pubeja on joka korttelissa. Niin me maalaiset tehdään. 

Ihan höpö löpöä.

Vierailija
38/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näistä kommenteista näkee, että maalaiset ei todellakaan ole käyneet ravintoloissa pl. se ABC. Juntit on juntteja.

Vierailija
39/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi maalainen sanoi ettei ole kun muutama pizzapaikkka ja ei ole kioskeja. Asuu maalla pienessä kaupungissa. Ei ole kuljetuksia kun välimatkat on liian suuria.

Käy ravintolassa jos käy lähimmässä isommassa kaupungissa.

Vierailija
40/51 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona saa paljon parempaa ruokaa kuin jossain ravintolaräkälässä.

Maalla on aina parempaakin tekemistä kuin istua kännäten jossain räkälässä.

Ruokaravintoloista kysyin, mutta vastauksesi kertoo kyllä, että sulle baari on hienoin paikka, missä olet ollut.

Maalla on vain kaljakuppiloita ja baareja. Turha matkustaa jonnekin kaupunkiin vain siksi että syö. Kotonakin saa ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi