Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Suostuisitko toiseksi mieheksi pariskunnan kimppakivaan?

Vierailija
30.03.2015 |

Miltä tuntuisi, jos esim. pariskunnan nainen ehdottaisi sinulle kimppakivaa? Kuvitellaan, että tuntisit jomman kumman osapuolen ennestään ja että pitäisit naista viehättävänä, eli yksinään hän ainakin kelpaisi sänkyseuraksi. Suostuisitko? Perusteluja myös kiitos. :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin eihän minun sitä miestä tarvitse panna vaan sitä naista. Ja jos nainen olisi viehättävä miksi en kävisi vähän kuksimassa häntä.

Vierailija
2/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä voisin. Ja vaikka en ole miestä pannut, niin voisin senkin kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, jos ei tarvis homostella.

Vierailija
4/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kertokaa myös ikänne!

Ap

Vierailija
5/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:37"]

Suostuisin eihän minun sitä miestä tarvitse panna vaan sitä naista. Ja jos nainen olisi viehättävä miksi en kävisi vähän kuksimassa häntä.

[/quote]

Siis kyllä sun pitäisi sitä miestä panna tai sitten se panisi sua. Eli yllättäen sinut kiinnitettäisi patteriin nelinkontin ja oppisit ettei tuntemattomien matkaan lähdetä. Sehän oli tässä ap:n idea.

Vierailija
6/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkaatkohan mun exän kanssa... Ihanaa, jos sen ressukan pitkäaikainen haave toteutuu vihdoin :)

Vierailija
7/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt panee mitä vaan, tässä se taas nähdään. *kuvotus*

Vierailija
8/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:50"]

Siis kyllä sun pitäisi sitä miestä panna tai sitten se panisi sua. Eli yllättäen sinut kiinnitettäisi patteriin nelinkontin ja oppisit ettei tuntemattomien matkaan lähdetä. Sehän oli tässä ap:n idea.

[/quote]

Jaa että mitä? :D

Ap

Vierailija
9/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane mitä vaan mutta jos tuntisin naisen niin miksi ei. Seksi ei ole ällöttävä vaan luonnollinen asia josta on tehty ihan liian iso tabu.

Vierailija
10/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkaatkohan mun exän kanssa... Ihanaa, jos sen ressukan pitkäaikainen haave toteutuu vihdoin :)

[/quote]

Jaa en tiedä, voi olla. :) En kyllä kutsuisi miestäni ressukaksi, ja kyllä tämä on myös minun fantasiani.

Ap

Vierailija
11/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuinka niin "mitä vain"? Kyllä mä ainakin olen aika pantava enkä mikä tahansa nainen. ;)

Ap

Vierailija
12/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos saisin sekä naista että miestä. -M34

Vierailija
13/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisin molemmista, niin totta kai. En suostuisi, jos en saisi koskea molempiin samalla tavalla.

Vierailija
14/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ajatus 2M+N seksistä on ollut kielteinen. "Hoitoni" on tuollaista fantasiaa kertonut vuosikaudet. Olen sitä miettinyt ja nyt olen asian kanssa sinut niin että suostuisin. Kaikki on kuitenkin oman pään sisällöstä kiinni.

Ikää tällä varatulla avarakatseisella kundilla on 48 vuotta.

Vierailija
15/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:52"]

[/quote]

Kuinka niin "mitä vain"? Kyllä mä ainakin olen aika pantava enkä mikä tahansa nainen. ;)

Ap

[/quote]

Vaikka siinä olis 10 miestä sua panemassa, niin kävis sekin miehille, kunhan vain olisit pantavan näköinen. Kunhan saa kassit tyhjäksi, se on pääasia. *kuvotus*

Vierailija
16/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaikka siinä olis 10 miestä sua panemassa, niin kävis sekin miehille, kunhan vain olisit pantavan näköinen. Kunhan saa kassit tyhjäksi, se on pääasia. *kuvotus*

[/quote]

Kassit saa varmaan pienemmälläkin vaivalla tyhjennettyä, eiköhän tässä ole kyse hieman erilaisemman/kiihottavamman kokemuksen hakemisesta.

Vierailija
17/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle se seksi on vain seksiä. Voi siis olla kolmen kimpassa vaikka paviaanin ja kakadun kanssa, kunhan kummatkin ovat haluttavia tai kuvittelee niiden haluavan. Aina ei tarvi halukaskaan olla, voi sitä panna vaan panemisen ilostakin. *kuvotus*

Vierailija
18/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi, olisi vastenmielistä katsoa jotain äheltävää äijää. Useamman naisen kanssa olisi ok, mutta ilmeisesti minussa ei ole piilohomoa edes sen vertaa, että kiinnostaisi minkäänlainen seksuaalinen kanssakäyminen mihin liittyy toinen mies millään tavalla.

t:m42

Vierailija
19/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä kokeilemaan varovasti, mutta tekisin jo etukäteen selväksi, että mulla voi pupu mennä pöksyyn kesken leikin, eikä siitä pidä kenenkään pahastua. Hidas eteneminen ja kunnon lämmittely olisi tärkeää.

m28

Vierailija
20/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!