Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riski kiihottaa!

Vierailija
19.12.2021 |

Haaveilen suojaamattomasta, kondomittomasta seksistä. Niin ettei voi tietää, tuleeko esim. tauti tai raskaus. Tulee ihan hullun kiihottunut olo, kun ajattelenkin sitä.. Ihan valun, ja klitoris alkaa paisua..

Kertokaa te kokemuksistanne suojaamattoman seksin kanssa, onko kaduttanut, onko tapahtunut jotain pahaa, vai onko nautinto ollut jumalallisen ihanaa?

Onko teille käynyt niin, että' mies on panon jossain vaiheessa ottanut kortsun salaa pois, ja painanut paljaalla? Minulle on käynyt niin, mutta en ole voinut suuttuakaan siitä - sainhan orgasmin kuitenkin, joten olkoon syyttelyt. ;) Pari kertaa mies on myös härnännyt mut siihen tilanteeseen, että olen kiimoissani antanut ilman. Ei vaan VOI sanoa ei, kun mies liikuttelee kullia emättimen aukon ja klitoriksen välissä niin että on ihan hulluksi tulossa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin ennen paljon vastuutonta irtoseksiä ja kyllä niitä tauteja alkoi ilmetä. Ei kannata vaikka se houkuttaisikin, käsillä voi härnätä ja tyydyttää, kunhan muistaa pestä välillä. Ei se hiv mukava ole vaikka siihen ei kuolisikaan. Kun sen saat, ei kukaan terve enää kosketa edes sormella.

Vierailija
2/8 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa todella paljon riski raskaudesta. T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa riski jäädä kiinni esim. Tyttöystävän kaverin kanssa. Ai että ku nussis kiireellä kumppanin kaveria lujaa takaapäin ja just kun ovi käy tulisin syvälle pilluun.

Vierailija
4/8 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiihottaa riski jäädä kiinni esim. Tyttöystävän kaverin kanssa. Ai että ku nussis kiireellä kumppanin kaveria lujaa takaapäin ja just kun ovi käy tulisin syvälle pilluun.

Mihin sä sitä tyttöystävääs tarviit? Onko se sun äitimuori vai joka moittii tuhmaa poikaa?!

Vierailija
5/8 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks random mies nussi mua (kortsun kans) teltassa ja olin ihan kolmansissa taivaissa, huohotin sen korvaa että voi ku saisit laskea sisää. Eipä menny kauon ku mies mitää sanomatta veti ulos, otti kortsun pois ja työnty paljaalla sisää. Siitä seuras kiihkein ja intiimein pano mitä oon koskaa saanu. Mies laski lopulta lähetyssaarnaajassa mun sisää. Ei tullu tauteja, en tullu paksuksi…

Vierailija
6/8 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa riski raskaudesta. Taudeista ei sitten yhtään, eli ei tulisi mieleenkään olla suojatta uuden tuttavuuden kanssa.

Joskus jouduin olemaan hetken ilman ehkäisyä, ja olihan se maukasta miesystävän kanssa fiilistellä paljaalla sitä, että mitkä riskit siinä onkaan. Kondomi laitettiin kuitenkin päälle sitten kun loppuun asti alettiin mennä.

Fantasioissa kiihottaa myös pettäminen, ja siinä raskauden riski. Ei kuitenkaan tosielämässä olisi yhtään hauska tilanne, eli en koe mitään tarvetta toteuttaa.

Vierailija
7/8 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, mies, oli tällainen vaihe. Tajusin myöhemmin, että se oli valmistaitumista isäksi tuloon. Oli kyllä sairaan kiihottava vaihe.

Vierailija
8/8 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastettiin tuota tyttöystävän kanssa 2 vuotta. Naitiin h-hetkeen asti paljaalla naatiskelken ja sitten kumin kanssa rajumpi pano orgasmeihin asti. Tuossa oli se hyvä, että tuli sopiva tauko, kun meinasin laueta liian aikaisin. Näin saimme ajoitukset samanaikaisiin orgasmeihin. Tietoisella riskillä mentiin ja se toki kiihoitti mieltä. Homma loppui siihen kun liian pienestä kumista jäi vain rengas jäljelle kalun varteen ja vahinko tapahtui. Onneksi oltiin jo kihloissa. Siitäkö kihlattu innostui ja naitiin kiimaisesti ilman monta päivää peräkkäin ja varmistettiin tärppi.

Tuosta nyt aikaa yli 40v, eikä todellakaan harmita, että valitsin seksin nälkäisen vaimon.