Kuka oikeasti aikoo kulkea metrolla Kivenlahdesta keskustaan? Ihan järkyttävä määrä asemia välissä.
Eihän selkä kestä sellaista nytkytystä ja matka-aikakin ihan järjettömän pitkä.
Katumaasturikauppiaat nauravat matkalla pankkiin.
Kommentit (13)
Varsinkin se Otaniemen mutka on aivan järjetön tuolla radalla!
Jonossa autossa istuminen jotenkin oleellisesti parempi sun selällesi?
No jos ei ole autoa, niin taitaa niitä asemia olla vähemmän kuin bussipysäkkejä. En nyt sanoisi, että nykyinen Kivenlahdesta bussilla Iso Omenaan ja siellä vaihto metroon olisi kätevämpää kuin ihan vain kulkea metrolla suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Jonossa autossa istuminen jotenkin oleellisesti parempi sun selällesi?
Bussi kulki suoraan, ei montaa pysähdystä.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin se Otaniemen mutka on aivan järjetön tuolla radalla!
😳😳 kun siellä on varmaan 30.000 työpaikkaa ja 10.000 opiskelijan kampus..joo, ihan turha esim Soukkaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole autoa, niin taitaa niitä asemia olla vähemmän kuin bussipysäkkejä. En nyt sanoisi, että nykyinen Kivenlahdesta bussilla Iso Omenaan ja siellä vaihto metroon olisi kätevämpää kuin ihan vain kulkea metrolla suoraan.
No ennen oli kätevämpää, kun bussi meni suoraan Kamppiin.
Sun ap kyllä kannattaa ryhtyä metrosuunnittelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole autoa, niin taitaa niitä asemia olla vähemmän kuin bussipysäkkejä. En nyt sanoisi, että nykyinen Kivenlahdesta bussilla Iso Omenaan ja siellä vaihto metroon olisi kätevämpää kuin ihan vain kulkea metrolla suoraan.
No ennen oli kätevämpää, kun bussi meni suoraan Kamppiin.
Totta, ja oli mukava katsoa merimaisemia Helsinkiä lähestyttäessä. Metro Ruoholahti-Matinkylä välillä hidasti kulkemista Etelä-Espoossa. Mutta näillä mennään nyt.
Suurimmalle osalle suomalaisista tämä ei ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle suomalaisista tämä ei ole mikään ongelma.
Kyse onkin nyt erityisestä Herran kansasta. Espoolaisten tragedia koskettaa meitä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole autoa, niin taitaa niitä asemia olla vähemmän kuin bussipysäkkejä. En nyt sanoisi, että nykyinen Kivenlahdesta bussilla Iso Omenaan ja siellä vaihto metroon olisi kätevämpää kuin ihan vain kulkea metrolla suoraan.
No ennen oli kätevämpää, kun bussi meni suoraan Kamppiin.
Totta, ja oli mukava katsoa merimaisemia Helsinkiä lähestyttäessä. Metro Ruoholahti-Matinkylä välillä hidasti kulkemista Etelä-Espoossa. Mutta näillä mennään nyt.
Bussilla oli ihana matkustaa Matinkylä-Kamppi väliä. Ja matka kesti länsiväylää pitkin ehkä 15 min. Nykyään pitää varata kaikkine metroasemalle siirtymisineen ainakin 30 minuuttia, ellei enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole autoa, niin taitaa niitä asemia olla vähemmän kuin bussipysäkkejä. En nyt sanoisi, että nykyinen Kivenlahdesta bussilla Iso Omenaan ja siellä vaihto metroon olisi kätevämpää kuin ihan vain kulkea metrolla suoraan.
No ennen oli kätevämpää, kun bussi meni suoraan Kamppiin.
Totta, ja oli mukava katsoa merimaisemia Helsinkiä lähestyttäessä. Metro Ruoholahti-Matinkylä välillä hidasti kulkemista Etelä-Espoossa. Mutta näillä mennään nyt.
Bussilla oli ihana matkustaa Matinkylä-Kamppi väliä. Ja matka kesti länsiväylää pitkin ehkä 15 min. Nykyään pitää varata kaikkine metroasemalle siirtymisineen ainakin 30 minuuttia, ellei enemmän.
Siihen alas tunneliin menemiseen ja maanpinnalle paluuseen kuluu myös paljon aikaa. Bussiin saattoi hypätä tuosta vaan.
Kävelyn voittaa.