Paljonko maksaisit kitkemisestä?
Hei,
Olen opiskelijatyttö ja ajattelin hankkia hiukan lisätienestejä kesällä kitkemällä kukkapenkkejä ja kasvimaita. Paljonko olisit valmis maksamaan tällaisesta palvelusta?
Kommentit (10)
Taidan jättää välistä, kun on poikaystävä.
AP
Raskasta, mutta tärkeää työtä, jotta kasvit pääsevät kasvamaan.
Maksaisin sinulle 20 € tunnilta.
Kiitos vastauksesta 4, tein viime kesän raskasta ulkotyötä, joten uskon jaksavani kitkemistä.
AP
Onpa hyvä idea! (Muistathan sitten että ei harmaata taloutta, soo soo, jäkä jäkä...)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:14"]
Onpa hyvä idea! (Muistathan sitten että ei harmaata taloutta, soo soo, jäkä jäkä...)
[/quote]
Herranjestas, naapurin kasvimaan kitkemistä verokortilla, en todellakaan suosittele! Tajuatteko miten hirveää byrokratiaa se vaatii? Idea on todella hyvä, mutta luonnollisesti maksu käteisellä.
15-20€, en itse ole mikään kovin varakas mutta painan paljon töitä, minkä vuoksi aika ei meinaa riittää kesäisin kitkemiseen. Missä päin asut? Jos asut lähellä niin tervetuloa, itse olen Varsinais-Suomesta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:33"]
15-20€, en itse ole mikään kovin varakas mutta painan paljon töitä, minkä vuoksi aika ei meinaa riittää kesäisin kitkemiseen. Missä päin asut? Jos asut lähellä niin tervetuloa, itse olen Varsinais-Suomesta.
[/quote]
Anteeksi, tarkoitin 15-20€/tunti. 8
Aika hyvin meinaatte maksaa. Tyttäreni on menossa kesätöihin erääseen viherrakennusfirmaan kitkemään ja palkka tulee olemaan jotain 8€/h.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:36"]
Aika hyvin meinaatte maksaa. Tyttäreni on menossa kesätöihin erääseen viherrakennusfirmaan kitkemään ja palkka tulee olemaan jotain 8€/h.
[/quote]
Samaa ajattelin, mutta jos ei ole kyse kokopäivätyöstä niin voisi ja pitäisi maksaa vähän enemmän.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:39"]Hei,
Olen opiskelijatyttö ja ajattelin hankkia hiukan lisätienestejä kesällä kitkemällä kukkapenkkejä ja kasvimaita. Paljonko olisit valmis maksamaan tällaisesta palvelusta?
[/quote]
Annatko pildee samalla? -mies 29v-