Bloggaaja Didem
Oletteko lukeneet hänen blogiaan ? Minusta vaikuttaa todella tyylikkäältä, avoimelta ja hienolta ihmiseltä.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:15"]
Ootteko taas huomannu viimeisimpiä blogikirjoituksia, kuinka ei edes koita salata sitä, että on ihan täysi airhead? Mies keskustelee facessa Venäjän historiasta ja "Tuossa se mun tyyppi makaa sohvalla ja kirjoittaa melkein A4 pituisia vastauksia ja mä tuun siihen viereen kesäfestarimoodi päällä, koittaen saada hänen huomion, kertomalla kuvitteellisia tapahtumia tulevasta kesästä. :)". Miten, MITEN se mies kestää tuollaista? Olen ennenkin sanonut, että Mikko on varmasti ihan fiksu, ei tyhmä ihminen firmaansa saisi menestymään vaikka kuinka onni potkaisisi. Miten pystyy viettämään elämänsä tollasen heitukan kanssa??
[/quote]
Didem on oikeesti vähän yksinkertainen. :D :D
Siis mitä se mies sitten tekee? Ihan suomalainen on?
Kyllä mä luulen että tuontyyppinen nainen kuin Didem voikin ihan oikeasti nauttia tuollaisesta elämästä. Hän sen sijaan ei itse taida ymmärtää, että aika moni nainen todellakin aidosti haluaa elämäänsä muutakin sisältöä kuin miehen rahoilla shoppailu, eikä siksi koe sitä suurta kateutta häntä kohtaan vaikka hän itse niin luulee.
Itselläni pisti heti silmään se että 3 vuotias on saanut oman tabletin lahjaksi?!?! Siis oikeasti, onko tää ihan normi nykyään?
Huoh ketä kiinnostaa...lopettakaa nää avaukset jo!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:03"]
Huoh ketä kiinnostaa...lopettakaa nää avaukset jo!
[/quote]
Sinua varmaan kun tämänkin taas kerran avasit!
didem on tosi kaunis <3 ja ei ollenkaan perus suominainen
Mitä ihmettä ihmisellä, joka lorvii päivät pitkät vaatteitansa kuvailemassa voisi olla annettavaa...
En ole Didem. ihailen kyllä paljon didemin tyylitajua, elämänasennetta ja muutenkin sen elämä vaikuttaa olevan täydellistä.
Kateelliset av mammat taas haukkuu kaunis ja menestynyttä didemiä !! taidatte tukehtua kateuteenne kun didemin ei tarvitse käydä töissä ja mies ostaa kaikkea luksustuotetta. ?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:38"]Kateelliset av mammat taas haukkuu kaunis ja menestynyttä didemiä !! taidatte tukehtua kateuteenne kun didemin ei tarvitse käydä töissä ja mies ostaa kaikkea luksustuotetta. ?
[/quote]
Millä tavoin mitattuna Didem on menestynyt ?
Didemin mies on menestynyt, todella varakas vaikka Didem ei tätä kerrokkaan. Ei kehuskele miehensä omaisuudella
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:41"]Didemin mies on menestynyt, todella varakas vaikka Didem ei tätä kerrokkaan. Ei kehuskele miehensä omaisuudella
[/quote]
Didemin elättää sen mies. Tosin ne ei ole naimisissa, eikä edes kihloissa... Miksiköhän.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:41"]
Didemin mies on menestynyt, todella varakas vaikka Didem ei tätä kerrokkaan. Ei kehuskele miehensä omaisuudella
[/quote]
Eipä :D Koko blogi perustuu tuohon asiaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:41"]Didemin mies on menestynyt, todella varakas vaikka Didem ei tätä kerrokkaan. Ei kehuskele miehensä omaisuudella
[/quote]
Didemin elättää sen mies. Tosin ne ei ole naimisissa, eikä edes kihloissa... Miksiköhän.
[/quote]
Mitä se sinulle kuuluu onko Didem ja sen mies naimisissa ? Inhottavaa tuollainen kateus toisen elämää kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:38"]Kateelliset av mammat taas haukkuu kaunis ja menestynyttä didemiä !! taidatte tukehtua kateuteenne kun didemin ei tarvitse käydä töissä ja mies ostaa kaikkea luksustuotetta. ?
[/quote]
Millä tavoin mitattuna Didem on menestynyt ?
[/quote]
Saanut sellaisen aseman, jossa ei tarvitse huolehtia toimeentulosta. Voi nauttia elämästä, matkustella, kirjoittaa blogia ja antaa tavisten kadehtia. :)
Ootteko taas huomannu viimeisimpiä blogikirjoituksia, kuinka ei edes koita salata sitä, että on ihan täysi airhead? Mies keskustelee facessa Venäjän historiasta ja "Tuossa se mun tyyppi makaa sohvalla ja kirjoittaa melkein A4 pituisia vastauksia ja mä tuun siihen viereen kesäfestarimoodi päällä, koittaen saada hänen huomion, kertomalla kuvitteellisia tapahtumia tulevasta kesästä. :)". Miten, MITEN se mies kestää tuollaista? Olen ennenkin sanonut, että Mikko on varmasti ihan fiksu, ei tyhmä ihminen firmaansa saisi menestymään vaikka kuinka onni potkaisisi. Miten pystyy viettämään elämänsä tollasen heitukan kanssa??