Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
581/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, olin liitossa, nainen ulkoisesti hyvin ok, työssään hyvä, vuositulot 150 t € jne. Eipä pihtaillut seksin suhteen, mutta koin hänen taholtaan henkistä väkivaltaa, painostusta. Painostus "kohtauksia" tuli satunnaisesti vaikka olis oltu hiljaa eri huoneissakin. Hyvät hetket eivät korvanneet huonoja ja niin otin eron.

Tämä kärsimysksien näytelmä on päättynyt ja nyt helpompi hengittää. Olen miettinyt, narsisti ko?

Tämä lyhyt minun tarina, näin voi olla mieskin tai missä tahansa suhteessa.

Nyt arvostan hyvää luonnetta enempi kuin seksiä.

Vierailija
582/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoittaisin ap:tä menemään johonkin hengelliseen kokoukseen, niitähän on vaikka miten paljon, tai sitten kirkkoon. Luulisi, että siellä käyvät enempi muista asioista kuin pillusta kiinnostuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mies löytäis  naisen joka arvostais muutakin ku lompakkoa,omaisuutta,mallin-näköistä??? Ei muuten löydy ja  vieläkö ois luotettava ja uskollinen nii siinä men mahkut. ai nii tietysti jons naisen paino alkaa 3numeroisella luvulla ni sit ehkä.

Vierailija
584/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu, että ap taitaa etsiä miestä ja muutenkin liikkua sellaisissa piireissä, missä minä en liiku?

Jotenkin sain keskustelun otsikosta ja aloitusviestistä sellaisen kuvan, että kovin sivistyneestä seurapiiristä ja edustavasta miesotoksesta ei ole nyt kyse.

Ehkäpä ap:n kokemukset rajoittuvat joihinkin hieltä ja teräketjuöljyltä haiseviin Muhoksen Nesteen kahvilan kanta-asiakkaisiin tai muihin yhtä tasokkaisiin herrasmiehiin.

Vierailija
585/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikinä eroaisin vaimostani, suurin syy olisi varmaan seksin vähäisyys. Jos etsisin uutta suhdetta, haluaisin äkkiä selvittää miten tärkeää seksi olisi toiselle. "Tutustutaan ensin..." yms ei kyllä vaikuttaisi lupaavalta. Enkä tarkoita että heti tarvitsee sänkyyn mennä, mutta mitä tuota venyttämäänkään...

Vierailija
586/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

Tapailemani nainen oli kyllä hyvännäköinen, muttei siltikään seissyt. Johtui luultavasti siitä että hän oli herkkis ja pelkäsin jatkuvasti hänen raivostumistaan ja sain olla varpaillani koko ajan, enkä pystynyt rentoutumaan.

Vierailija
587/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettymyksestätoiseen kirjoitti:

On näitä tässä tullut katsottua useampi mies nettideittailun saralla viimeisen vuoden aikana. Kokemukseni on täysin sama: miehet selittävät kyllä ummet ja lammet, maalailevat itsestään ihan kunnollista kuvaa ja kyllä kyllä, vakavaa parisuhdetta tässä haetaan. Ensimmäinen yhteinen yö kun koittaa niin ollaan kimpussa kuin sika limpussa. Sen jälkeen alkaa kaikenlainen kiemurtelu ja huono käytös jollei suoranainen ghostaaminen. Selittäminen ja huijaaminen on siis tavismiesten uusi keino saada seksiä ilman sitoumuksia. 

Mitä tulee tuohon ulkonäköön/ omaan tasoon sinkkumarkkinoilla niin kyllä siellä on varmaan niin miehissä kuin naisissakin niitä jotka kuvittelevat olevansa hyvännäköisiä vaikka totuus on ihan jotain muuta. Aika paljon on "normaalina" esiintyviä 40-50 v miehiä, joilla on kyllä työ mutta päästä heittää ja esim. asunto on todella vanhanaikainen, varustukseltaan puutteellinen sekä likainen. Monella myös vaatteet aivan kauheassa kunnossa. Reikäisiä, tahraisia verkkareita ja rispaantuneita t-paitoja, todella usein myös vapaalla työvaatteiden käyttöä, eli logollisia mainoslippiksiä, collaripaitoja ym. Onpa noloa liikkua tällaisen ihmisen kanssa kaupoissa tai muualla. Ravintoloihin nämä eivät halua ja kehitys ihmisenä tuntuu monella jääneen kesken. Elelty vuosia sinkkuna ja luonnehäiriöt rehottavat. Ollaan töykeitä, moukkamaisia ja huonokäytöksisiä. Naisen pitäisi myös olla hiljainen, nöyrä, mukautuvainen eikä  mistään saa koskaan kritisoida. Hymyillä vaan ja olla haarat levällään joka käänteessä ( esileikistä ei tietoakaan) Ei kiitos. Hyvät on varattu, se on käynyt selväksi :( 

Kommentoisin tuohon sen verran, että joillain miehillä kiinnostus seksin jälkeen lopahtaa, koska mies kokee eräänlaisen ahaa elämyksen sen jälkeen kun seksinnälkä ja kiima ei enää ohjaakaan toimintaa, vaan kylmä logiikka palaa taas aktiiviseksi.

Itselläni ainakin seksin jälkeen herää useinkin ajatuksia kuten "mitä minä oikein näin tässä naisessa aiemmin", tai "eihän hän olekaan niin hauskaa seuraa tai kaunis kuin vielä hetki sitten ajattelin".

Eli kiinnostus vaan yksinkertaisesti lopahtaa sen jälkeen kun biologinen tarve on saatu täytettyä.

Hyvin sanottu. Noin ainakin minulla on tahtonut käydä ja siksipä onkin ollut tapana tapailla ennen seksiä jopa kuukausia, kun on löytynyt oikein hyvä nainen.

… Ja sitten kuukausien jälkeen tuo hyvä nainen on pilalla siitä, että on antanut sinulle seksiä. Tuollaisella asenteella ei voi voittaa. Surullista sinulle.

Vierailija
588/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole nähnyt vielä yhtään miestä joka olisi halunnut muuta kuin säännöllisesti pillua ja ruokaa. Eli haluavat äidin jota saa myös panna.

Todellisuuksia tässä maassa on niin monenlaisia.

Terveiset vaan sinne Syvän joen rannalle. 

Vierailija
589/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole nähnyt vielä yhtään miestä joka olisi halunnut muuta kuin säännöllisesti pillua ja ruokaa. Eli haluavat äidin jota saa myös panna.

Kyllä, mies on helppo pitää tyytyväisenä. Ruokaakin osaan laittaa itsekin joten...

Vierailija
590/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

On sillä varmaan. Mietipä nyt mitä naisten seksihaluista sanotaan, ja pohdi sitten hetki, mistä voisi johtua…

Vierailija
591/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni maksatti minulla kaiken, hän lähinnä otti kuvia Instagramiin. Sitten hän ennen häitä petti minua Ylläksellä "naisten illassa". Hän petti minua myös perhetuttumme kanssa. Erosin ja hän lopulta meni naimisiin tämän perhetutun kanssa. Hän on ilmeisesti nyt raskaana, isä voi olla kuka tahansa, tietokoneen asentajasta perämieheen.

Jari-Mattiko se siellä?

Vierailija
592/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron jos annat

Vierailija
593/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkivakiva kirjoitti:

naisen paino alkaa 3numeroisella luvulla ni sit ehkä.

Terveisiä apukoulusta? 🤭

Vierailija
594/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppasin miehen, joka luuli ettei suuseksin välityksellä tartu sukupuolitauteja. Ällöttävää. Ties mitä nuohonut omalla suullaan. Onneksi ei oltu ehditty edes suudella. Yök!!

Vierailija
595/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikinä eroaisin vaimostani, suurin syy olisi varmaan seksin vähäisyys. Jos etsisin uutta suhdetta, haluaisin äkkiä selvittää miten tärkeää seksi olisi toiselle. "Tutustutaan ensin..." yms ei kyllä vaikuttaisi lupaavalta. Enkä tarkoita että heti tarvitsee sänkyyn mennä, mutta mitä tuota venyttämäänkään...

Ei tietenkään lähtökohtaisesti kannata etsiä kumppania, jolle seksi on prioriteettilistalla eri kohdassa kuin itsellä. Tietysti niitä omiakin haluja voi tarkastella enemmän ja vähemmän kriittisesti: onko niin, että tarvitsee seksiä vaikkapa aamuin illoin, vai olisiko johonkin kompromissiin mahdollisuutta?

Itse olen ainakin huomannut sen, että seksitarpeet ovat erilaisia eri naisten kanssa. Kohtasin kerran sellaisen naisen, johon ihastuin niin voimakkaasti, että välillä en pystynyt kuin katselemaan häntä. Hänellä heräsi myös tunteita minua kohtaan, ja tapailimme. Kun hän tuli ensimmäistä kertaa luokseni kylään, olin onnesta niin soikeana, että en hetkeen pystynyt kuin katselemaan häntä, kun hän istui vieressäni sohvalla.

Tämä suhteen alku kaatui siihen, että olin niin lääpälläni tähän naiseen, että en kirjaimellisesti pystynyt seksiin hänen kanssaan. Yritimme useampia kertoja, mutta olin jotenkin niin "häkeltynyt" (paras sana englanninkielinen "overwhelmed"), että siitä ei tullut mitään. Tajusin, että en lopultakaan tuntenut tätä naista kohtaan myöskään seksuaalista vetovoimaa, vaan olin niin täpinöissäni hänen persoonallisuudestaan ja ulkonäöstään, että en kyennyt näkemään häntä seksuaalisen halun kohteena. Nainen jäi lopulta siihen uskoon, että olen estynyt ja/tai kyvytön, koska koko homma epäonnistui surkeasti.

Sen sijaan vaimoni kanssa rakkaus tuntui heti jotenkin terveeltä, ja fyysiseltä. Rakastelu oli heti alusta asti estotonta ja iloista leikkiä, jossa pystyin näyttämään kaikki tunteeni. Hänen kanssaan fyysinen puoli on sopusoinnussa henkisen puolen kanssa, ja siitä seurannut täyttymyksen tunne on kannatellut tätä parisuhdetta huonojenkin aikojen yli.

Eli ei (jokainen) mieskään halua samalla tavalla jokaisen naisen kanssa, vaan ainakin minulla on isoja eroja, miten koen seksin ja seksuaalisuuden eri naisten kanssa.

Vierailija
596/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näitä tässä tullut katsottua useampi mies nettideittailun saralla viimeisen vuoden aikana. Kokemukseni on täysin sama: miehet selittävät kyllä ummet ja lammet, maalailevat itsestään ihan kunnollista kuvaa ja kyllä kyllä, vakavaa parisuhdetta tässä haetaan. Ensimmäinen yhteinen yö kun koittaa niin ollaan kimpussa kuin sika limpussa. Sen jälkeen alkaa kaikenlainen kiemurtelu ja huono käytös jollei suoranainen ghostaaminen. Selittäminen ja huijaaminen on siis tavismiesten uusi keino saada seksiä ilman sitoumuksia. 

Mitä tulee tuohon ulkonäköön/ omaan tasoon sinkkumarkkinoilla niin kyllä siellä on varmaan niin miehissä kuin naisissakin niitä jotka kuvittelevat olevansa hyvännäköisiä vaikka totuus on ihan jotain muuta. Aika paljon on "normaalina" esiintyviä 40-50 v miehiä, joilla on kyllä työ mutta päästä heittää ja esim. asunto on todella vanhanaikainen, varustukseltaan puutteellinen sekä likainen. Monella myös vaatteet aivan kauheassa kunnossa. Reikäisiä, tahraisia verkkareita ja rispaantuneita t-paitoja, todella usein myös vapaalla työvaatteiden käyttöä, eli logollisia mainoslippiksiä, collaripaitoja ym. Onpa noloa liikkua tällaisen ihmisen kanssa kaupoissa tai muualla. Ravintoloihin nämä eivät halua ja kehitys ihmisenä tuntuu monella jääneen kesken. Elelty vuosia sinkkuna ja luonnehäiriöt rehottavat. Ollaan töykeitä, moukkamaisia ja huonokäytöksisiä. Naisen pitäisi myös olla hiljainen, nöyrä, mukautuvainen eikä  mistään saa koskaan kritisoida. Hymyillä vaan ja olla haarat levällään joka käänteessä ( esileikistä ei tietoakaan) Ei kiitos. Hyvät on varattu, se on käynyt selväksi :( 

Kommentoisin tuohon sen verran, että joillain miehillä kiinnostus seksin jälkeen lopahtaa, koska mies kokee eräänlaisen ahaa elämyksen sen jälkeen kun seksinnälkä ja kiima ei enää ohjaakaan toimintaa, vaan kylmä logiikka palaa taas aktiiviseksi.

Itselläni ainakin seksin jälkeen herää useinkin ajatuksia kuten "mitä minä oikein näin tässä naisessa aiemmin", tai "eihän hän olekaan niin hauskaa seuraa tai kaunis kuin vielä hetki sitten ajattelin".

Eli kiinnostus vaan yksinkertaisesti lopahtaa sen jälkeen kun biologinen tarve on saatu täytettyä.

Hyvin sanottu. Noin ainakin minulla on tahtonut käydä ja siksipä onkin ollut tapana tapailla ennen seksiä jopa kuukausia, kun on löytynyt oikein hyvä nainen.

… Ja sitten kuukausien jälkeen tuo hyvä nainen on pilalla siitä, että on antanut sinulle seksiä. Tuollaisella asenteella ei voi voittaa. Surullista sinulle.

Ei ole, vaan silloin on ehtinyt jo muut tunteet heräämään ja seksi onkin jo rakastelua ekalla kerralla. Sinäkin tietäisit tämän, jos olisit joskus rakastellut.

Vierailija
597/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jämpti on niin että kenelläkään naisella ei ole mitään muuta kuin pillu, mikä miehiä kiinnostaisi. Miehillä on paremmat jutut, rennompi asenne, ovat sallivampia ja kaikin puolin parempaa seuraa, paitsi siinä yhdessä asiassa. 

Sori ap, mutta näin se vain on. Toki kannattaa tarjota auliisti myös kakkosta. Se ei ole pillu, mutta kiinnostaa useimpia miehiä varsin paljon.

Miehillä on paremmat jutut....🤣🤣🤣🤣 perusmiestä kiinnostaa puhua autoista, urheilusta ja tisseistä.... miksi vielä ihmettelette että ette pääse edes sitä pillua mankumaan naisilta kun teillä on niin hyvät jutu?

Tuo kommenttisi kertoo, että oma tasosi riittää nippanappa juuri tuollaisiin bensalenkkareihin. He toki tuntuvat sinusta perusmiehiltä, vaikka kuuluvat junttiosastoon yleensä.

Autoista ja urheilusta nuo opettajainhuoneen miespuoliset kollegat usein kuuluvat puhuvan. Tisseistä eivät ainakaan isoon ääneen naisten läsnäollessa, sen verran käytöstapoja heillä. Mutta junttiosastoa siis ovat? Bensalenkkareita?

Vierailija
598/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko hautuumaalta kattellu?

Vierailija
599/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jämpti on niin että kenelläkään naisella ei ole mitään muuta kuin pillu, mikä miehiä kiinnostaisi. Miehillä on paremmat jutut, rennompi asenne, ovat sallivampia ja kaikin puolin parempaa seuraa, paitsi siinä yhdessä asiassa. 

Sori ap, mutta näin se vain on. Toki kannattaa tarjota auliisti myös kakkosta. Se ei ole pillu, mutta kiinnostaa useimpia miehiä varsin paljon.

Miehillä on paremmat jutut....🤣🤣🤣🤣 perusmiestä kiinnostaa puhua autoista, urheilusta ja tisseistä.... miksi vielä ihmettelette että ette pääse edes sitä pillua mankumaan naisilta kun teillä on niin hyvät jutu?

Tuo kommenttisi kertoo, että oma tasosi riittää nippanappa juuri tuollaisiin bensalenkkareihin. He toki tuntuvat sinusta perusmiehiltä, vaikka kuuluvat junttiosastoon yleensä.

Autoista ja urheilusta nuo opettajainhuoneen miespuoliset kollegat usein kuuluvat puhuvan. Tisseistä eivät ainakaan isoon ääneen naisten läsnäollessa, sen verran käytöstapoja heillä. Mutta junttiosastoa siis ovat? Bensalenkkareita?

Jonkin koulutustason saavuttaminen ei tarkoita vielä sitä, että voisi olla sivistynyt.

Oman työpaikkani miespuoleiset kollegat eivät puhu autoista, urheilusta eivätkä naisista (ainakaan seksistisesti/pejoratiivisesti). Kulttuuri, taide, tiede, yhteiskunnalliset asiat, päivän tapahtumat ja jopa säätilakin kiinnostaa työkavereitani enemmän kuin nuo jutut.

Vierailija
600/726 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan silloin on ehtinyt jo muut tunteet heräämään ja seksi onkin jo rakastelua ekalla kerralla. Sinäkin tietäisit tämän, jos olisit joskus rakastellut.

Voi kuule. Vaikka kuinka yrität larpata normaaleja tunteita, ei mene täydestä. Sen vain näkee, ja siinä on varmaan syy, miksi sulla ei onnista.