Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko elää huutavan miehen kanssa?

Vierailija
19.12.2021 |

Raivoaa pikku jutuista sinulle ei muille .
Jos esim. pyydät näyttämään miten uuden auton ilmanpaineet mitataan, hän kiskaisee mittarin näydellä raivolla kädestäsi ja huutaa, että koko huoltoaseman väki tulee katsomaan.
Koskaan et tiedä, milloin raivoaminen alkaa.
Ihmiset pitävät häntä leppoisana miehenä ja niin suurimmaksi osaksi on.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi elää sellaisen kanssa itse. Mutta oma mieheni elää satunnaisesti täysiä huutavan vaimon kanssa jolla tiettynä aikana kuukaudesta menee kuppi nurin mitä mitättömimmistäkin asioista. Olen pahoillani ja kiitollinen siitä että jaksaa mua.

Vierailija
42/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisa ei rupea raivoomaan. Itse pääsin irti yhdestä raivoojasta. Huuti joskus niin paljon, että korva alkoi soida. Hän olikin narsku, joka näytteli kaikille hillittyä ja hauskaa. Ja en voi kuvitellakkaan että voisin elää sellaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkääpä tuo testi yhdessä, jos löytyy narsistin vikaa on aika kulkea omille teilleen. Mieluummin juosten.

https://www.evermind.fi/narsisti-testi/

Hauska testi! Sain 9/40, turhamaisuudesta tosin täydet pinnat 😁

Vierailija
44/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tutulta. Noloa just jossain kaupassa tai muulla julkisella paikalla. Ei itse ymmärrä ollenkaan mikä käytöksessä on vikana. Ja itse alan tyhmänä hyssytellä. Ensi kerralla teeskentelen etten tunne koko äijää.

Vierailija
45/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi päivääkään huutavaa ja raivoavaa miestä. Isäni oli sellainen, saattoi flipata ihan naurettavasta syystä ja karjua ja haukkua raivopäisenä. En ikinä enää suostu sietämään sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän