Voisitko elää huutavan miehen kanssa?
Raivoaa pikku jutuista sinulle ei muille .
Jos esim. pyydät näyttämään miten uuden auton ilmanpaineet mitataan, hän kiskaisee mittarin näydellä raivolla kädestäsi ja huutaa, että koko huoltoaseman väki tulee katsomaan.
Koskaan et tiedä, milloin raivoaminen alkaa.
Ihmiset pitävät häntä leppoisana miehenä ja niin suurimmaksi osaksi on.
Kommentit (45)
En voisi. Olen elänyt, mutta sekään ei ollut noin paha kuin sinun tapauksesi. Ero tuli muista syistä, mutta kyllähän tuo raivoaminen oli osasyy.
Minulle ei ole ikinä korotettu ääntä missään tilanteessa edes lapsena. Ei ole mitään syytä. En katselisi sellaista hetkeäkään.
En. Minulle ei kukaan huuda. Sanoa voi, mutta huutaa ei saa.
Meillä molemmat huutaa kun välillä tunteet kuohahtaa...... täysin normaalia etelä- euroopassa. Miksi suomessa kaikki tunteiden näyttäminen on kiellettyä?
En ikinä alkaisi parisuhteeseen tuollaisen kanssa, ja jos parisuhteen aikana kumppani muuttuisi tuollaiseksi, se olisi siinä. Vaikka olisi avioliitto, lapsia jne.
Kohtelen itse muita kunnioittavasti ja osaan hillitä itseni myös väsyneenä jne.
Ihan yksittäinen raivari on anteeksi annettavissa, mutta tuollainen piirre ei.
Aikuisen ihmisen tunnusmerkkeihin kuuluu hallita käytöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Tai tyhmän valittavan ämmän kanssa?
Koska tästähän tässä ketjussa on kyse 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Meillä molemmat huutaa kun välillä tunteet kuohahtaa...... täysin normaalia etelä- euroopassa. Miksi suomessa kaikki tunteiden näyttäminen on kiellettyä?
Teille se on sitten molemmille ok. Meillä esim. ei ole. Koin lapsena turvattomuutta kun isä huusi ja raivosi älyttömistä asioista. Meidän perheessä asiat keskustellaan maltilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vihainen silti hallita tunnettaan.
Toivoin lapsena että äitini jättäisi isäni tuon rähjäämisen takia. Mutta ei, vieläkin ovat yhdessä. Tosin keski-ikäisenä äiti kai alkoi laittaa sille enemmän rajoja.
Kannattaa käydä lääkärissä jotta saa veriarvot, vitamiinitasot ja testot mitattua.
Näiden tuloksista riippuen lääkäri sitten kirjoittaa sopivat reseptit tai lähettää psykologin juttusille.
Pitkään jatkunut stressikin voi aiheuttaa tuota.
Lähimmät ihmiset näkevät negatiivisen käyttäytymisen ensimmäisenä koska tuttujen ja vieraiden kanssa on vielä "vieraskoreus" päällä.
Jos yllämainitusta ei ole apua, tai mies ei ole halukas käymään lääkärissä, kysymyksessä saattaa olla ihan se perinteinen narsisti joka sieltä pinnan alta alkaa hiljalleen kuoriutumaan.
Yhtäkaikki, jos muutosta parempaan ole näköpiirissä voit olla varma että muutos huonompaan kyllä on jolloin ero, tai ainakin asumisero voi olla ihan hyvä ratkaisu.
hyi tää ilmanpainemittari on likanen. emmää koske tohon. vanteet on märkiä, yök. venttiilinkorkitkin on limaisia. emmää haluu avata niitä. kynsi katkee. avaa sää noi, kun oot mies. toi on miesten hommaa. mun exmieskin mittasi ilmanpaineet. se oli paljon parempi mies. ei se laittanut naista tekemään miehen hommia. tääl on kylmä. tääl haisee bensa. yök. mää meen sisään kahville
Tehkääpä tuo testi yhdessä, jos löytyy narsistin vikaa on aika kulkea omille teilleen. Mieluummin juosten.
onko sinulla ap asperger tai joku muu vika ihmissuhdetaidoissa, jos et näe milloin olet ärsyttänyt toista niin paljon, että siltä menee hermot
Mahtavat usein valkata, kenelle uskaltaa huutaa. Pojille ja nalkuttavalle akalle ei huudeta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole agressiivinen huutaminen sivistynyttä. Tai riuhtominen. Toisaalta huutaa voi monella tapaa esimerkiksi ärsytettynä, kaikki muu kuin hyssyttely ja hiirustelu on suomessa agrssiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tyhmän valittavan ämmän kanssa?
Koska tästähän tässä ketjussa on kyse 🙄.
Et muka pysty lukemaan tuota rivien välistä?
Vierailija kirjoitti:
Tunteita voi näyttää ilman huutamistakin. Aika erikoista, ettet sitä tiedä.
yläkerran nolife-jäppinen huutaa itsekseen niin että asunnossani tuntuu monesti olevan ylimääräinen henkilö...
Siinäpä ukko huutaa, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Mulle olisi aivan sama