Ihan järkeenkäyvät miesvaatimukset "käsittämättömän kauniilla" Emilialla. Vai mitä?
Kommentit (54)
Näki naisia baarissa ja kadulla ovat niin kauniita monet ja laihoja hienostonaisia.. korkeasti koulutettuja.. ite käyny elämänkoulun ja amiksen ja on heikot tulot ja vanha auto.. vaatimaton melko köyhä elämä.. ei ikinä saumaa
No ei ollut mitään erikoisia vaatimuksia. Hän varmasti löytää jonkun urheilijamiehen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut mitään erikoisia vaatimuksia. Hän varmasti löytää jonkun urheilijamiehen itselleen.
Mutta piti olla työtä pelkäämätön yrittäjä. ap
eihän noille kelpaa mikää tavis duunari jolla pieni maha.. vaa pitää pumpata rautaa.. ja olla rahaa
Eipä ole Emiliakaan mikään tavis. Tottakai sillä on kovemmat vaatimukset.
Nii naisten vaatimukset pilvissä mä olen tavis duunari heikolla palkalla vanha auto.. eipä kelpaa ei.-. tällästä elämä on
RUnkatessa se on menny jo vuosia ja naisten kuvia kattoessa.. ei mitää läheisyyttä ja naista ei tuommosta koskaa saa
Kaunis tyttö ja pitkä. Luonne ei ehkä ole ihan kohdallaan, kun pitää lehdessä mainostaa itseään. Kauneimmat kukkaset ovat niitä hiljaisimpia.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis tyttö ja pitkä. Luonne ei ehkä ole ihan kohdallaan, kun pitää lehdessä mainostaa itseään. Kauneimmat kukkaset ovat niitä hiljaisimpia.
Näyttävänä naisena voi olla haastava olla ja tavallaan arvostan heitä siksi, mutta täytyy myöntää, että minäkin tässä mietin, että miksi hänen pitää tehdä ulostuloja Seiskassa tai missään muuallakaan. Aika pinnallista. Ja vielä tärkein asia: mikä hänen koulutuksensa on?
Emilia puhuu juuri, kuten näyttääkin. Eli päässä ei ole yhtään mitään. "Treffiralli alkaa vasta joulun jälkeen".... Juu, ei jatkoon.
Katsokaa nyt vielä tuon Emilian viimeisintä Instagram-kuvaa. Ei edusta minun käsitystä ihan käsittämättömän kauniista naisesta.
Ihan järkevät vaatimukset on. Voin vaan kuvitella millaisia hänen saamansa yhteydenotot ovat pääasiassa olleet... Reilusti yli puolet täysin kelvotonta materiaalia. Ehkä siksi piti vielä uudelleen avautua tarkemmilla kriteereillä.
Vierailija kirjoitti:
180 cm pitkä!
Niin? Huippumallit ovat usein 184.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkevät vaatimukset on. Voin vaan kuvitella millaisia hänen saamansa yhteydenotot ovat pääasiassa olleet... Reilusti yli puolet täysin kelvotonta materiaalia. Ehkä siksi piti vielä uudelleen avautua tarkemmilla kriteereillä.
Itsepähän on tasonsa valinnut, kun esiintyy bikineissä ja avautuu Seiskassa. Kertakäyttöroskaa.
Vierailija kirjoitti:
180 cm pitkä!
Ja kuten muutkin naiset, niin pituushan se oli tälläkin ykköskriteerinä. Tälle käy samalla tavalla, kuin muillekin misseille. Sekavia suhteita suosittujen miesten kanssa ja kolmekymppisenä postailee täytteet kasvoissa kaupallisessa yhteistyössä sinkkuna kaikkea roskaa someen.
EI ikinä mitään saumaa edes nättiin pullukkaan itsellä vaikka pitkä olen ja en kovin ruma mutta tavallisen näkönen