Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omenahotelli Helsingissä lasten kanssa?

Vierailija
30.03.2015 |

Kannattaako mennä? Ei olla koskaan oltu omenoissa yötä. Nyt ajattelin selvitä halvemmalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä lasten kanssa lähtisi. Olin viime kesänä ja meno oli aika rajua. Ihmisiä kännissä, huutoa ja jotkut nukkui jopa siellä käytävällä.

Vierailija
2/5 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:55"]

Mä en ehkä lasten kanssa lähtisi. Olin viime kesänä ja meno oli aika rajua. Ihmisiä kännissä, huutoa ja jotkut nukkui jopa siellä käytävällä.

[/quote]

Samaa mieltä edellisen kanssa ja vielä lisäksi ammatilaisnaiset tuovat sinne pokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytävällä bileet aamuisin klo 4-8. Huonot äänieristeet. Ottakaa ainakin korvatulpat mukaan.

Vierailija
4/5 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole törmännyt suurempiin häiriöihin Omenahotellissa. Olen yöpynyt sekä Yrjönkadulla että Lönnrotinkadulla. En ole nähnyt prostituoituja enkä käytävillä nukkujia. Aika nuorta porukkaahan noissa hotelleissa usein on, ja joskus on kuulunut musiikkia ja juttelua illalla, mutta ei se ole mua häirinnyt, kun valvon itsekin. Ja yleensä bilettäjät häipyy kaupungille jossain vaiheessa iltaa.

Mutta ehkä mulla on käynyt hyvä tuuri. Omenahotellien hinnat ei muuten välttämättä aina ole edes kaikkein halvimmat, joten kannattaa tutkia tarkkaan muidenkin hotellien tarjoukset.

Vierailija
5/5 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, menkää johonkin oikeaan hotelliin, ei se erotus hinnassa niin suuri ole.