Tuntuu niin pahalta
Mies roikotti minua suhteessa monta kuukautta. Ei ollut valmis sitoutumaan eikä seurustelemaan ja väitti rakastavansa minua. Minusta se taas ei ole oikeaa rakkautta, jos ei halua sitoutua toiseen. Mies teki välillä myös katoamustemppuja. Kaksi viikkoa sitten laitoin lopullisesti homman poikki kun miehestä ei ollut kuullut moneen päivään mitään. Tänään huomasin, että tämän miehen naispuolisen kaverin facessa luki, että tämä he ovat nyt parisuhteessa (miehen profiilissa ei tosin lukenut). Mutta joka tapauksessa, ainakin tämä on viimeistään todiste siitö, ettei tuo mies koskaan rakastanut minua; olin hänelle vain käyttöesine. 😢 Nyt surettaa, että annoin kaiken edes tapahtua.
Kommentit (8)
Kaija Koo soimaan, ilman miestäkin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Tehän seurustelitte, jos olitte suhteessa.
Ei nimenomaan seurusteltu. Mies ei halunnut seurustella
Kuulostaako mieheltä, jota muutenkaan olisit halunnut elämääs? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koo soimaan, ilman miestäkin pärjää.
Ihminen yleensä suree jos tulee loukatuksi. Ei tässä ole kyse siitä etteikö ilman miestä pärjäisi.
Tsemppiä aplle ❤️
Ei niistä päällepäin tiedä mitä ovat.
Annoit tilaisuuden, hän ei käyttänyt sitä hyvin. Ei se sinun vika ole, ainoastaan hänen omansa. Hän se on kuitenkin joka varmasti menetti tässä tapauksessa ihmisen joka ois ollut valmis jakamaan elämän hänen kanssaan.
Ehkä nää miehet vaan pelkää sitoutua.
Elämä on sellaista, että pitää yrittää, muuten se ei anna yhtään mitään.
Nyt vaan itsekin unohdat koko ääliön ja etsit uutta tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä päällepäin tiedä mitä ovat.
Annoit tilaisuuden, hän ei käyttänyt sitä hyvin. Ei se sinun vika ole, ainoastaan hänen omansa. Hän se on kuitenkin joka varmasti menetti tässä tapauksessa ihmisen joka ois ollut valmis jakamaan elämän hänen kanssaan.
Ehkä nää miehet vaan pelkää sitoutua.
Elämä on sellaista, että pitää yrittää, muuten se ei anna yhtään mitään.
Nyt vaan itsekin unohdat koko ääliön ja etsit uutta tuttavuutta.
❤️
Tehän seurustelitte, jos olitte suhteessa.