Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono itsetunto ja lähestyminen

Vierailija
18.12.2021 |

Mulla on todella huono itsetunto, mutta haluaisin lähestyä mukavan oloista naista. Kuinka saisin jännityksen pysymään sellaisella tasolla, että ylipäätään kykenen lähestymään? Miten sulkea päästä pelko etten kuitenkaan kelpaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sä sen olet ennen tehnyt?

Vierailija
2/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti , tuolla ennakkoasenteella ei taatusti onnistu. Muista hymyillä. Oon  pojallekin koittanut sanoa, että hymyilisi enemmän, kun näyttää hymyillessään ihan erilaiselta. Ja laittais tinderiinkin hymyilevän kuvan, mutta ei usko minua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sä sen olet ennen tehnyt?

Ilman ongelmia. Silloin vielä kuvittelin olevani mukava ihminen. Sitten tapahtui elämä ja nyt itsetunto on ihan pohjamudissa. Pitäisi löytää keinot toimia tässä uudessa tilanteessa.

Vierailija
4/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää ottaa riskejä, sä menetät tilaisuuden siihen jos et yritä, se että ei kelpaisi on vaan asia mikä pitää hyväksyä, mutta jos et kysy et voi tietää vastasiko hän kyllä.

Vierailija
5/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riski on aina olemassa, että ei kelpaakkaan. Mutta kannattaa silti uskaltaa.

Onko sulla mielessä jokin paikka missä keskustelun aloittaminen tuntuisi luontevalta?

Aloitat ihan jostain pienestä juttelusta, niin pystyt hallitseman jännitystä, kun mietit että aluksi sanot vain pari lausetta yms.

Vierailija
6/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty kehopositiivissa mitoissa olevaa naista, niin jos olet itse ainakin hoikempi kuin se, voit kokea olevasi sitä parempi ihminen ja se on suhteessa sinuun siis alemmassa asemassa (koska on semmoinen ylensyöjä) ja näin itsetuntosi tulee paremmaksi.

Vierailija
7/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähesty kehopositiivissa mitoissa olevaa naista, niin jos olet itse ainakin hoikempi kuin se, voit kokea olevasi sitä parempi ihminen ja se on suhteessa sinuun siis alemmassa asemassa (koska on semmoinen ylensyöjä) ja näin itsetuntosi tulee paremmaksi.

Kehopositiivisessa.

Vierailija
8/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riski on aina olemassa, että ei kelpaakkaan. Mutta kannattaa silti uskaltaa.

Onko sulla mielessä jokin paikka missä keskustelun aloittaminen tuntuisi luontevalta?

Aloitat ihan jostain pienestä juttelusta, niin pystyt hallitseman jännitystä, kun mietit että aluksi sanot vain pari lausetta yms.

On. Tuo onkin kiva idea, että alkuun sanon ihan lyhyesti jotain eikä heti tarkoituksena pidempään jutella. Pitääpä alkaa miettimään mitä voisi olla.

Vierailija
9/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi koskaan tietää kenelle kelpaa. Todennäköisintä on, että et ole just se unelmien prinssi, ja että hän ei ole kiinnostunut, mutta kokeile silti. Et koskaan saa mitään jos et edes yritä.

Vierailija
10/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te turhaan neuvotte näitä mulkkuja. Tämäkin luultavasti koko päivän kirjoittanut paskaa tänne. Minä ainakin alan tästä lähin neuvoa niille kaikki päin persettä niin että vetävät loputkin elämästään vessasta alas.

Vierailija
11/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te turhaan neuvotte näitä mulkkuja. Tämäkin luultavasti koko päivän kirjoittanut paskaa tänne. Minä ainakin alan tästä lähin neuvoa niille kaikki päin persettä niin että vetävät loputkin elämästään vessasta alas.

Sinähän se mulkk*u tässä olet, miksi edes avasit ketjun, jos se ärsyttää? Taidat olla hieman yksinkertainen.

Vierailija
12/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nää peepääthän ei siis maksa ystävällisyyttä ja neuvoja ystävällisyydellä vaan levittämällä palstan täyteen paskaa. Yhtäkään ystävällistä sanaa ei näiltä ole naisille nähty palstan historiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme