Mun elämäni on ohi
Oon saanut mielenterveysdiagnoosin. Ollut monilla sairaslomilla. Nytkin sairaslomalla. En jaksa työtäni. Mies haluaa että käyn töissä mikä ymmärrettävää. En vaan pysty siihen ja stressaan koko ajan ja kaikesta. En jaksa asiakaspalvelua. Nytkin sairaslomalla olen vaan stressannut töihin palaamista. Siis ei mun elämälläni ole enää mitään järkeä, koska en pysty töitä tekemään.
Kommentit (6)
ja jos joku ehdottaa opiskelua niin se ei ole vaihtoehto... tuntuu etten nyt edes jaksaisi sitä. Aiemmin olisin vielä jaksanut mutta kun puhuin siitä niin ajatukseni torpattiin, pitää saada rahaa ja käydä töissä, tai että tulevalla alalla ei ole töitä tai muuta paskaa vastattiin.
ap
Rauhoitu, lepää ja voimia saatuasi vaihda alaa. Mutta siis nyt ensisijaisesti vain lepäät! Sun elämällä on tarkoitus eikä sillä ole mitään tekemistä sun työn kanssa!!!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:55"]
Oon saanut mielenterveysdiagnoosin. Ollut monilla sairaslomilla. Nytkin sairaslomalla. En jaksa työtäni. Mies haluaa että käyn töissä mikä ymmärrettävää. En vaan pysty siihen ja stressaan koko ajan ja kaikesta. En jaksa asiakaspalvelua. Nytkin sairaslomalla olen vaan stressannut töihin palaamista. Siis ei mun elämälläni ole enää mitään järkeä, koska en pysty töitä tekemään.
[/quote]
et sä ole sun työ. sun työ ei ole sinä. sinä olet henkilö, juurikin sinä siellä ja satut vain tekemään sitä duunia mitä teet. ei sun elämä siihen lopu jos käy niin että joudut vaihtaan alaa. sulla on vaan virta finaalissa. sun näkökulmaa häiritsee se, että sä katsot tilannetta "väsynein silmin". se saa tilanteen vaikuttamaan huomattavasti toivottomammalta mitä se on. ei se ole niin kauhea. uudelleenaloitus ei ole nykypäivänä ongelma.
nykyaikana on muutenkin pätkäsoppareita, joten ei se vanhoilla ammattilaisillakaan ole yhtään sen kummemmin. nyt keskityt siihen, että päästät irti. unohda työ jos vain suinkin voit. joo, siihen menee aikaa mutta sepä tässä onkin ideana.
sitten kun tuntuu, että olet päästänyt irti, mietit uusiksi. nyt lepäät.
-m35
Uudelleenkoulutukseen sairausloman jälkeen
Tuollaisen elämän sietääkin olla ohi. Ei muuta kuin kohti uutta ja parempaa.
Voi, tykkäisin olla töissä ja asiakaspalvelussa. Paitsi jos pitäisi myydä ja tyrkyttää niille jotain ihan typerää.