Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas ihana äitienpäivä!

Vierailija
10.05.2015 |

Aamu alkoi sillä kun mies kömpi kotiin baarista/ties mistä jatkoilta kuuden aikaan aamulla. Oksensi ennen nukkumaanmenoa makuuhuoneen villamatolle.
Menin vierashuoneeseen nukkumaan siinä toivossa että päivä mahdollisesti paranisi muutaman tunnin unilla.
Paskat, anoppi soitti yhdentoista aikaan aamulla raivoten että missä me oikein ollaan. Mies oli sopinut että käymme hänen äidillään kymmenen jälkeen. Minä en tiennyt tästä mitään. Menin herättelemään krapulaista miestä tiedustellakseni tästä anoppilassa käynnistä. Mies haukkui minut "vitun naudaksi" kun herätin hänet.
Jätin miehen omiin oloihin ja aloin tehdä omia juttujani. Puoli kahdelta teini kömpi sängystä ylös ja älysi toivottaa hyvää äitienpäivää kun kuuli radiossa puhuttavan äitienpäivästä.
Kolmelta mies huuteli makkarista voisinko kipaista lähipitseerisssa hakemassa pitsaa krapulaa kohentamaan, tai edes tehdä muutaman voileivän.
Siihen mennessä luovutin tämän äitienpäivän suhteen ja lähdin kaupungille. Anoppi soitteli minulle pitkin päivää ja raivosi siitä miten itsekäs olen kun en viitsi edes äitienpäivänä poiketa. Joo, minun vikahan se oli...
Kuuden aikaan kun tulin kotiin, vastassa oli krapulainen mies ja kiukkuinen teini. Molemmat raivosi että missä "vitussa olen ollut" syystä että olisivat kaivanneet ruokaa.
Sellaista. On "vähän" paha mieli... Miten teidän äitienpäivä meni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vituttaa sun puolesta! Anna anopille ja äijälle takaisin kaikki paska minkä sait!

Vierailija
2/5 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa kassi ja lähde yöksi hotelliin ja haistata persereikä lähtiessäsi. Ei liity äitienpäivään vaan ihan muutenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tehdä samat isänpäivänä. Enkä tarkoita ryyppäämistä, vaan olet sinä päivänä tekemättä mitään. Et hommaa lahjoja, et tee ruokaa etkä herkkuja.

Vierailija
4/5 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sait ajan kulumaan kaupungilla kun joka paikka oli kiinni?

Vierailija
5/5 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia tarinoita monella :(. Mulla meni ihanasti. Poika on hoitanut kokkailut ja auttanut pihatöissä. Oman äitini luona käytiin puolilta päivin. Ny oottelen lapsosta saunasta ja katsotaan vielä leffa ja syödään pojan tekemää porkkanakakkua iltapalaksi. Ei ole miestä pahoittamassa mieltä, joskus siitä on näköjään hyötyäkin olla yh ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi