Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ällöttävintä, mitä muistat lapsena tehneesi?

Vierailija
30.03.2015 |

Itse muistan kaverini kanssa joskus 7-vuotiaana kaivellen kastematoja mullasta, ja maistelimme niitä. Nyt ällöttää moinen ajatus!!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pienempänä revimme kaverini kanssa toistemme rupia irti ja söimme niitä yhdessä. 

Vierailija
22/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tällön teini, enkä pieni lapsi, mutta sanonpa silti. Olin 16-vuotias kuin ekan kerran vedin kauheat räkäkännit, ja sehän oli aika hulvatonta. Jäin kaverille yöksi, en halunnut mennä kotiin kunnossa, jossa olin - huudothan tästä olisi kuitenkin seurannut. No, nukuin kaverin vieressä samalla sängyllä, ja kännissä yön aikana oksensin ja kusin sängylle ja osaksi myös hänen päälleen. Nolottaa vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lemmikkikanimme kakkaa, luulin niitä Nesquick-muroiksi.

Vierailija
24/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teinikännit vedettyäni olin kuulemma suuteloinut (kamala sana muuten) jonkun äijän kanssa joka oli just laatannut pusikkoon ja meikäläinen heti sen jälkeen hypännyt kaulaan kiinni kielaroimaan, yhh ällöö

Iskä kertoi joskus että söin multaa ja matoja pienenä ja mua piti olla koko ajan vahtimassa, kun kaikkea paskaa ulkona olessa tungin suuhuni

Vierailija
25/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:54"]

Joskus pienempänä revimme kaverini kanssa toistemme rupia irti ja söimme niitä yhdessä. 

[/quote] OOOKEI! Nyt on kyllä oksetus hyvin lähellä!

Vierailija
26/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole tehnyt mitään ällöttävää ellei sitä lasketa kun kerran oksensin todella rankasti ja osa tuli nenä kautta...muistan vieläkin kun makkaran palat juuttui nenään ulostulo matkalla ja oli sitten vähemmän kiva ronkkia niitä nenästä. Nenä oli tosi kipeä viikonverran.

Vierailija
27/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin sammuneen setäni persereikään paristoja, karkkia ja pyyhekumeja. Kumit tuuppasin lyijärin avulla sisään. Aamulla se oli ihmeissään ja kävi jatkuvasti wcssä

Vierailija
28/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin.

Vierailija
29/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydettin talvella kadulta irtokarkkeja läjä. Kerättiin, Kannettiin kotiin ja pestiin ne ja syötiin.

Vierailija
30/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin muurahaisia ja maistoin maantiesuolaa, joka poltti kielellä.

Vierailija
31/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 02:40"]Työnsin sammuneen setäni persereikään paristoja, karkkia ja pyyhekumeja. Kumit tuuppasin lyijärin avulla sisään. Aamulla se oli ihmeissään ja kävi jatkuvasti wcssä
[/quote]

Ei oo todellista! :D

Vierailija
32/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:57"]Söin lemmikkikanimme kakkaa, luulin niitä Nesquick-muroiksi.
[/quote]

:DDDD Niin paras!

Vierailija
33/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt kissan ruokaa ja kakkaa. Esikouluikäisenä pyyhin flunssassa räkää paidan hihaan ja ne hihat kuivui räästä ihan kovaksi korpuksi. :D

Vierailija
34/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 02:40"]Työnsin sammuneen setäni persereikään paristoja, karkkia ja pyyhekumeja. Kumit tuuppasin lyijärin avulla sisään. Aamulla se oli ihmeissään ja kävi jatkuvasti wcssä
[/quote]
XD Miten tämmönen ees tulee mieleen :D

Vierailija
35/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mutta siskoni. Häntä piti vielä ekaluokkalaisena vahtia kun kävi kakkosella, maisteli paperista kakkaansa...
:X

Vierailija
36/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katoin telkka ja kaivoin nenää nii käänsi housujen taskun nurin päin ja pyyhin räät siihen, mitään ällömpää ei nyt tuu mieleen :D

Vierailija
37/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasin olohuoneen sohvalle protestiksi kun en saanut uutta kännykkykkää hajottamani tilalle. No, olin vasta 16 joten annettakoon anteeksi!

Vierailija
38/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:57"]Söin lemmikkikanimme kakkaa, luulin niitä Nesquick-muroiksi.
[/quote]

Crista??:D

Vierailija
39/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa yhden tytön kanssa hierottiin alapäitämme ja nuoltiin/imettiin toistemme sormia.. hävettää ja ällöttää miksi me näin tehtiin.

Päiväkodissa myös piereskeltiin ringissä, housut kinttuihin ja pieru! Minä sitten vuorollani pieraisin ja kakkaahan sieltä lensi samalla.. ei helvetti.

Vierailija
40/64 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme leikkiä aikuisia. Poimimme viereisen kerrostalon pihalta maasta tupakantumppeja. Sitten vain tumppi suuhun ja muka polttelemaan. Leikki loppui siihen, kun näimme erään asukkaan pissauttavan koiraansa samalla alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi