Mies kysyy nyt 2kk jälkeen MITÄ KUULUU?
mitä tollaselle pitäis nyt vastaa, eipä vaikuta kovin kiinnostuneelta kun
.
mitään muuta ei oo viestittäny tai ottanu yhteyttä yli 2kk
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:27"]
Mä ainakin vastaisin ja ehdottaisin tapaamista, mut toi oiskin nopeeta toimintaa mun ihastukselta.
5
[/quote]
Ja näkisitte joskus vuoden päästä? Miten voit olla ihastunut ihmiseen joka ei ole kiinnostunut sinusta tuon enempää? Missä sun itsetunto on?
[/quote]
No se on pitkä tarina, miten ja miksi. Mutta en mä enää ookaan. Mutta vielä on odotuksessa, ottaako se yhteyttä. Oma veikkaukseni on 7kk kohdalla, mutta voi toki olla, ettei koskaan. Se ois helpompaa. Mutta on ihan käsittämätöntä, miten jotkut tunteet ei kuole koskaan.
[/quote]
Tunteet kuolevat jos niiden antaa kuolla. Olin itse samassa tilanteessa kolmen vuoden ajan erään erittäin herkän, suloisen, herttaisen ja hauskan miehen kanssa, jota pidin suunnilleen sielunkumppaninani. Hän otti yhteyttä silloin tällöin ja leperteli kauniita, kunnes sain tietää etten ole todellakaan ainoa. Nyt emme ole missään tekemisissä, ja olen jopa onnistunut ihastumaan uudelleen! Irroittautuminen ei ole helppoa, mutta se palkitsee lopulta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:51"]ap
Tosiaankin tietää, että mä olen tai siis tykkään hänestä paljon ja aina kun yhdessä hänkin antaa sellaista kuvaa, mutta sitten ei taas pidä yhteyttä kun on aina muka niin kiireinen. mutta eihän kukaan oikeasti ole 24/7 kiireinen. sit kun itse lopetan yhteydenpidon ni sittenhän taas kysellään mitä kuuluu ja miten kaikki on jne... en vaan ymmärrä. haluaako musta jotain ja mitä?
Ihan samassa veneessä ollaan! Mietin ihan samoja asioita, enkä ole yhtään fiksummaksi tullut. Ei toisesta vaan saa selvää. Ja kun suoraan kysyn, kaikki on hyvin eikä ole mitään sellaista mitä kuvittelen. Viestit on lyhyitä, eikä niissä ole enää sellaista "pilkettä" mitä oli alussa. Huoh!
ap
Tosiaankin tietää, että mä olen tai siis tykkään hänestä paljon ja aina kun yhdessä hänkin antaa sellaista kuvaa, mutta sitten ei taas pidä yhteyttä kun on aina muka niin kiireinen. mutta eihän kukaan oikeasti ole 24/7 kiireinen. sit kun itse lopetan yhteydenpidon ni sittenhän taas kysellään mitä kuuluu ja miten kaikki on jne... en vaan ymmärrä. haluaako musta jotain ja mitä?