Mies kysyy nyt 2kk jälkeen MITÄ KUULUU?
mitä tollaselle pitäis nyt vastaa, eipä vaikuta kovin kiinnostuneelta kun
.
mitään muuta ei oo viestittäny tai ottanu yhteyttä yli 2kk
Kommentit (23)
No oon mäkin kysyny yhdeltä mieheltä 3kk tauon jälkeen mitä sulle kuuluu? Vastas kuukauden päästä soittamalla ja nähtiin! Nyt on taukoa ollu 4kk ja mietin, ottaakohan se vielä yhteyttä. Ja tää oli mun rakkausjuttu. Oikeasti!
no eipä paljoon kiinnosta kertoa mitä kuuluu. pidin taukoa itse viestittelystä ku halusin nähdä kuinka kauan herralla menee ennen kuin viestittää itse ekaks ja näin kauan sit meni ees tollaseen. en ymmärrä miks miehet tekee tätä?? yritä tästä nyt sit selventää että kiinnostaako sitä vai ei, ilmeisesti kuitenkaan ei. mitä mieltä ootte? -ap
Mä ainakin vastaisin ja ehdottaisin tapaamista, mut toi oiskin nopeeta toimintaa mun ihastukselta.
5
-ap
ei panoa vailla varmaankaan koska etäsuhde, ei siis asu lähelläkään Suomea. ei siis voida tavata ei ainakaan helpolla
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:27"]
Mä ainakin vastaisin ja ehdottaisin tapaamista, mut toi oiskin nopeeta toimintaa mun ihastukselta.
5
[/quote]
Ja näkisitte joskus vuoden päästä? Miten voit olla ihastunut ihmiseen joka ei ole kiinnostunut sinusta tuon enempää? Missä sun itsetunto on?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:30"]
5
[/quote]
Ja näkisitte joskus vuoden päästä? Miten voit olla ihastunut ihmiseen joka ei ole kiinnostunut sinusta tuon enempää? Missä sun itsetunto on?
[/quote]
No se on pitkä tarina, miten ja miksi. Mutta en mä enää ookaan. Mutta vielä on odotuksessa, ottaako se yhteyttä. Oma veikkaukseni on 7kk kohdalla, mutta voi toki olla, ettei koskaan. Se ois helpompaa. Mutta on ihan käsittämätöntä, miten jotkut tunteet ei kuole koskaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:30"]
5
[/quote]
[/quote]
Niin ja no joo, oon samaan aikaan parisuhteessa, eli ei oo silleen kiire, vastaako toinen nyt ihan justiinsa... Ja sitten vielä se, että kun toinen vaan tuntui niin oikealta sen hetken, kun tuntui, niin se on mieletön voima tunteille.
annattaako nyt siis vastata tollaselle playerille yhtään mitään? tiedän et jos en vastaa ni hän soittaa, mut ite en vaan jaksa tämmöstä pelailua enää? miten oott toimineet ite. -ap
k
Siinä sitä on, kaks toisistaan epävarmaa, jotka kummatkaan eivät uskalla olla aktiivisia, ettei vain olla liikaa, ettei vain toinen säikähdä ja pidä hulluna. Pelataan jotakin kummallista peliä ja niin se sitten se elämänmies/nainen meni sivu suun. Surullista.
Miehiä on toisinaan vaikea ymmärtää! Itse vähän samassa tilanteessa. Olen sanonut, että minä olen suorapuheinen ja kerron avoimesti miltä tuntuu ja odotan sitä myös toiselta. Nyt ollaan siinä tilanteessa, että en osaa lukea toista ollenkaan! Välillä viestittelee, välillä ei. Mitään ei kuitenkaan sano suoraan. Itse olen siinä käsityksessä, että toista ei oikeastaan enää kiinnosta jatkaa. Mutta sitten tulee yhtäkkiä viesti, joka osoittaa aivan muuta ja sitten voi olla taas monen päivän tauko etten kuule mitään. Wtf?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:40"]
Siinä sitä on, kaks toisistaan epävarmaa, jotka kummatkaan eivät uskalla olla aktiivisia, ettei vain olla liikaa, ettei vain toinen säikähdä ja pidä hulluna. Pelataan jotakin kummallista peliä ja niin se sitten se elämänmies/nainen meni sivu suun. Surullista.
[/quote]
Näin se menee. Jos otat yhteyttä oot tyrkky, jos annat, oot huora, jos et, oot pihtarihuora jne. Aivan kuin jotenkin päästään vajaata porukkaa. Tämä on kulutushyödykkeiden maailma. Otetaan, käytetään ja heitetään pois. Itsekkyys on aivan maximitasolla.
ap
ikun mä oon ollut se aktiivinen, koska oon varma miehestä ja ollaan jo pidempään tapialtu, etäsuhteessa siis. on aina vastannut mun viesteihin ihan oksti ja niin, mutta kuitenkin itse ottaa näin harvoin oma-aloitteisesti yhteyttä niin ei sitten varmaan kuitenkaan ole tosissaan ja pitää mua vain varalla tai siltä tää on alkanut tuntumaan. nyt siis mietin miten toimin
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:45"]
ap
ikun mä oon ollut se aktiivinen, koska oon varma miehestä ja ollaan jo pidempään tapialtu, etäsuhteessa siis. on aina vastannut mun viesteihin ihan oksti ja niin, mutta kuitenkin itse ottaa näin harvoin oma-aloitteisesti yhteyttä niin ei sitten varmaan kuitenkaan ole tosissaan ja pitää mua vain varalla tai siltä tää on alkanut tuntumaan. nyt siis mietin miten toimin
[/quote]
Mies tietää, että sä oot varma tunteistasi häntä kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:40"]
[/quote]
Näin se menee. Jos otat yhteyttä oot tyrkky, jos annat, oot huora, jos et, oot pihtarihuora jne. Aivan kuin jotenkin päästään vajaata porukkaa. Tämä on kulutushyödykkeiden maailma. Otetaan, käytetään ja heitetään pois. Itsekkyys on aivan maximitasolla.
[/quote]
Tämä on totta, mutta entä jos ap nyt päätätäisikin satsata kybällä tähän mieheen. Se voisi olla vaa'an kieli, joka keikauttaa asian suhteen puolelle. Ikinä ei voi saada jos ei uskalla ja mä siis vain neuvon, en ite uskalla! Mulla on kompromissimies.
Vastaa, että mukava kuulla pitkästä aikaa ja kerro kuulumiset. Josko se yrittää lämmitellä suhdetta uudelleen? Jos kysyt, että miksi ei ole kuulunut mitään, tuskinpa saat rehellistä vastausta. Nimim. Tuo tuolta ylempää, joka ei ymmärrä miehiä :D
Jos laittoi tekstiviestin, niin vastaa että anteeks, keneltä tää viesti on?