Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelija, oletko ihastunut asiakkaaseen?

Asiakas1992
18.12.2021 |

Niin, oletko ihastunut asiakkaaseen. Ihastumisesta, et kuitenkaan kerro asiakkaalle.
Tai oletko sinä, asiakkaana ihastunut asiakaspalvelijaan?
Itselleni kävi niin, että ihastuin vakuutusmyyjään standillä. Viikon ajan hän yritti hymyllään pysäyttää minua ja lopulta sai minut jututettavaksi. Mukava mies, pukeutui hyvin ja nätti hymy.
Mutta...seuraavalla viikolla ostoskeskuksessa ei näkynyt standiä, eikä myyjää. Nyt vaan muisto ja hiukan ikävä. Ehkä hän tulee vielä jossain vastaan.
Vakuutusta en ottanut. Ehkä kiinnostus loppui siihen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy hyvännäköisiä 25-40-vuotiaita miehiä asiakkaana, joskus on joku houkuttanut, mutta ammatillisuus.

Vierailija
2/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mutta muutama asiakas on/on ollut ihastunut minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko siis että joku vaihtaa työpisteensä muualle siksi ettet juuri sinä alkanut asiakkaaksi? 😂

Usko pois, se ei edes muista sinua kun hymyilee ja sanoo samat asiat sadoille ihmisille joka päivä.

Vierailija
4/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Jotkut komistukset voi jäädä hetkeksi piristyksenä mieleen, mutta en jaksa tunnin päästä edes muistella moista

Vierailija
5/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ihastus on kyllä käynyt asiakkaana, oli edelleen kivan näköinen ja mukava. En muista, että olisin ikinä ihastunut henkilöön, jonka olen ensin tavannut asiakastyön kautta.

Vierailija
6/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikka kuinka usein! Ja minuun on ihastuttu. Vakiasiakkaat. Jotain juttuakin on ollut 😉 jaa että mikä ammatillisuus...

Vierailija
7/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Niillä on aina ne samat tuhat kertaa kuullut vitsit ja ne ovat riesa.

Vierailija
8/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran pokannut asiakkaani.

Toki hän oli exäni jo ennestäänkin.

Vierailija
9/9 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaikka kuinka usein! Ja minuun on ihastuttu. Vakiasiakkaat. Jotain juttuakin on ollut 😉 jaa että mikä ammatillisuus...

Ovat ilmeisesti saaneet sinulta vastakaikua, kerta ovat vakiasiakkaina pysyneet?

Oman kokemukseni mukaan lopettavat käymästä pakit saatuaan. Tämänkään takia en tykkää, että asiakkaat kyselevät treffeille. Eivät kehtaa enää asioida siellä, ja yritys menettää asiakkaan.