Millä saisin mieheni kasvohoitoon?
Käyvätkö teidän miehet kasvohoidoissa? Vai puhdistavatko kasvonsa itse kotona? Miehelläni on aika paha mustapääongelma ja niiden puristelu on kuulemma kammottavinta mitä tietää. Joskus on ottanut nenälaastarin ja hieman kuivattavaa naamiota jos itsekin olen laittanut. En kuitenkaan saa sanottua, että tekisi nyt asialle jotain ja joskus vitsinä heittää, että onko hän niin rypistynyt kun hoitoaineita hänelle tyrkytän.
En missään nimessä halua loukata, mutta olen jo niin pitkään tuota katsonut ja kun tiedät että asiaan on olemassa ratkaisu... Millä saisin hänet puhdistavaan kasvohoitoon? Vai voisinko ostaa vaivihkaa jotain aineita millä mustapäät saa lähtemään hellävaraisesti? Jos olet mies, miten suhtautuisit jos vaimosi ottaisi tämänlaisen asian puheeksi?
Kommentit (2)
Sanot että sulla on miehelles yllätys, varaat ajan kasvohoitoon ja vasta paikan päällä mies saa tietää, mistä on kyse :D Ties vaikka innostuis
Mutta joo, eipä se munkaan mies kasvoistaan pahemmin huolehdi. Hyvä, että parran ajaa. Muuten on kyllä heti multa kyselemässä multa, että mikä kamala toi on, jos ihoon ilmestyy pienikin näppy jonnekkin :D
Hommaat jotain ongelmaan tepsivää pesuainetta ja kasvovettä ja jätät suihkuun. Sitten vaan pidät huolen, että mies pystyy salaa käyttämään niitä. Välillä tietenkin tarkistat tarvitseeko hankkia uutta. Mutta koska miehet ei huomaa, kannattaa vaikka esitellä tuotteet ekaa kertaa kotiin tuodessa, että itsellesi ostit tämmöisiä.