Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako päivää pidätte samoja pikkareita ennen pesua?

Vierailija
29.03.2015 |

Niin... montako päivää menee samoilla?

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt raskaana menee aamusta iltaan samoilla, kun käytän pikkuhousunsuojia. Yöksi vaihdan uudet enkä laita suojaa, ja vaihdan yön aikana yleensä kerran tai kaksi, aina jos ne ovat vessaan herättyäni ikävän kosteat (nukun kyljelläni jalat suunnilleen päällekkäin, joten tuolta alueelta hiki ei pääse haihtumaan). Aamulla sitten taas uudet.

Ilman raskautta pitäisi samoja varmaan vuorokauden putkeen ja ilman pikkuhousunsuojaa, mutta nyt valkovuoto on sen verran runsasta ajoittain, että joutuisin välillä vaihtamaan päällemmätkin housut ilman pikkuhousunsuojaa.

Vierailija
122/143 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:14"]

Te pikkuhousunsuojien suurkuluttajat, jättäkää ne suojat pois, niin loppuu myös se häiritsevä vuoto aika pian. Jos pitää aina suojaa, niin eihän alapäässä pääse edes ilma kiertämään, joten hajuhaitta on enemmän kuin todennäköinen.

[/quote]

Ei muuten vaikuttanut noinpäin suojien pois jättäminen. Päinvastoin, vuodin enemmän ilman suojia kuin niiden kanssa. Ja kokeilin aika pitkään.

Sen takiahan niitä suojia olen lapsena/teininä alkanut käyttää, että vuoto on ollut runsasta. Kun se on jossain vaiheessa vähentynyt, olen voinut jättää suojatkin pois. Mutta ei se suojien käyttö koskaan lisännyt vuotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala, että mä olen aina näistä hygieniaan liittyvistä ketjun vastauksista ihmeissäni. Itse käyn aamuin illoin suikussa, ja vaihdan aina silloin pikkarit. Eli 2 kertaa päivässä. Jos hikoilen(kuumuus, urheilu yms.), niin sitten vaihdan vielä useammin. 

Mulla on alushousuja niin paljon, että voin hyvin olla kolme viikkoa niitä pesemättä tällä tahdilla.

Sukat vaihtuu myös vähintään kerran päivässä, sekä paita joka on ihoa vasten. Tykkään pitää toppeja ja neuleita/paitoja, ja toppi vaihtuu vähintään kerran päivässä.

Vierailija
124/143 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yääk ei ihme että suomalaiset naiset haisee pahalta...

Vierailija
125/143 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ette vaihda päivittäin? Yöks..

Joka päivä, suihkun yhteydessä.

Vierailija
126/143 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vähintään kerran päivässä. Alapesun, suihkun, urheilun ja vaatteidenvaihdon yhteydessä usein vaihdan, vaikka periaatteessa voisi vielä käyttää samoja. En ole laskenut alushousujen tarkkaa määrää, mutta luulisin niitä olevan lähemmäs sata. Niitä on eri lajeja: puuvillaisia, ihonvärisiä, hyvältä näyttäviä, urheiluun sopivia, risoja matkalle mukaan otettavia jne. En käytä pikkuhousunsuojia tai terveyssiteitä, koska ne ärsyttävät limakalvoja.

Vierailija
127/143 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:35"]Ja sitten ihmetellään, kun on kaikkia allergioita ja muita sairauksia, jotka johtuvat liiallisesta hygieniasta.
[/quote]

Alushousujen päivittäinen vaihto ei todellakaan ole mitään liiallista hygieniaa, nippa nappa perushygieniaa.

Ja ei tosiaankaan ole mikään nykypäivän liiallisen puhtauden merkki vaan näin ovat toimineet jo useammat sukupolvet aina mahdollisuuksien mukaan.
Jotain rotia sentään. Av:lta näimmä löytyy aina kaikki ääripäät.

Vierailija
128/143 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää, joka toinen päivä suihku yleensä.

Vierailija
129/143 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää nuolla pesemätöntä pillua, joskus olen pitänyt 1,5kk pillua pesemättä ja aromit on ihanat. Olen 41v nainen.

Vierailija
130/143 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:14"]Kaksi päivää, joka toinen päivä suihku yleensä.
[/quote] Ai niin ja koskaan ei ole mitään pimppitulehduksia ollut.

Vierailija
131/143 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on vaan 4 pikkarit, pakko pitää vähintään viikko putkeen :(

Vierailija
132/143 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5 päivää. Vaihdan aamulla ja illalla otan ne pois. Menkkojen aikana vaihdan 1 päivässä

Vierailija
133/143 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:47"]

Niin... montako päivää menee samoilla?

[/quote]

Vaihdan pikkarit vähintään kerran päivässä,joskus kahdesti.Aina suihkun jälkeen puhtaat jalkaan.

Vierailija
134/143 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan, että menen suihkuun eli voi mennä 5 päivääkin

Vierailija
135/143 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän ja sitten vaihtoon. Joskus poikkeusellisesti pari päivääkin saatan pitää samoja pikkareita.

Vierailija
136/143 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-300 päivää.

Vierailija
137/143 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää

Vierailija
138/143 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä yhden, mutta joskus vain kotona ollessa saattaa olla kaksi päivää samat.

Uh, kyllä alushousut on hyvä vaihtaa päivittäin ainakin kertaalleen. Ällöttävä ajatus, että vetäisisin eiliset pikkarit ylleni.

Vierailija
139/143 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä yhden, mutta joskus vain kotona ollessa saattaa olla kaksi päivää samat.

Uh, kyllä alushousut on hyvä vaihtaa päivittäin ainakin kertaalleen. Ällöttävä ajatus, että vetäisisin eiliset pikkarit ylleni.

Ei niitä tarvi vetää ylle, kun ne pysyy yllä sen pari päivää tai kauemminkin riippuen siitä, milloin käy suihkussa. Suihkun jälkeen sit puhtaat.

Vierailija
140/143 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puhtaat jalkaan ja illalla pyykkiin. Yöllä en käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi