Montako päivää pidätte samoja pikkareita ennen pesua?
Kommentit (143)
Vaikka olisi kuinka fakiiri vessassakäynnissä, niin kyllä niihin pöksyihin tarttuu ulostebakteereita ja virtsaa vaikka ei tahroja tai hajuja olisi. Myös kun käy julkisissa vessoissa esimerkiksi töissä tai koulussa, niin niistä tarttuu pyllykannikoihin bakteereita (ja toki kotoa myös). Musta on käsittämätöntä, ettei joku vaihda pikkuhousuja joka päivä tai pese alapäätä.. Huh.
Viikon jos on ostaja. Muuten päivittäin.
Yleensä kerran päivässä, yöllä harvemmin tulee käytettyä. Kesällä saatan vaihtaa useamminkin jos hikoiluttaa...normisti en kyllä pahemmin hikoa.
Aina tarvittaessa. Mulla on erittäin runsasta ja nestemäistä valkovuotoa, ja "huonoina aikoina" joutui pitää töissäkin parit vara-alushousut mukana. Silloin tosin valkovuoto tuli housuistakin läpi, ja niitäkin joutui kantaa toiset mukana. Nykyään tarvitsee vaihtaa noin kaksi kertaa päivässä, kun tilanne on hieman parempi.
Ja kyllä, olen käynyt lääkärissä. Ensin julkisella, jossa sanoivat että mitään ei voi asialle tehdä. Sitten yksityisellä, joka antoi e-pillerit mutta eivät nekään ongelmaa poistaneet.
Sainpahan tilaisuuden avautua tästäkin :D
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:58"]
Päivittäin, mutta joskus kun löllin vaan kotona niin saattaa mennä parikin päivää. En vuoda juuri yhtään.
[/quote]
Kyllä se pilluhiki alkaa silti niissä haisemaan.
[/quote]
No ei ala mulla. Joku tauti tai tulehdus on jos alkaa haisemaan parissa päivässä, ja puhun nyt vaan itsestäni.
Kerran päivässä. Eivät likaannu tai ala omaan nokkaan haisee päivässäkään, mutta lapsesta asti opittu tapa niin mikäs tässä. Lisäksi jotenkin itseen juurtunut aika vahvasti se kun terkkari ala-asteella aina toitotti että alapää pitää pestä kerran päivässä ja vaihtaa sitten puhtaat alkkarit.
Aamuisin aina puhtaat jotka lentää illalla pyykkikoriin. Sitten jos urheilee niin urheilunkin jälkeen vaihtoon tietysti eli noina päivinä menee kahdet alushousut.
jotenkin tuntuu että nämä jotka sanovat että Pitävät samoja useamman päivän niin vedättävät täällä vain huumorimielessä...
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:48"]
Ihan max päivä. Jos laitan aamulla niin vaihdan viimeistään seuraavana aamuna. On käynyt usein niinkin että vaihdan kahdet pikkarit päivään.
[/quote]
Kusetko sinä housuun kun pitää kesken päivän vaihtaa?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:08"]
Joka toinen päivä vaihdan,valkovuotoa ei juurikaan ole.Alapesut aamuin ja illoin.
[/quote]
Yök, miten sinä pystyt laittamaan likaiset pikkarit jalkaan? Et varmaan edes itse haista enää kusenhajua.
Oletko koskaan saanut miestäsi kiinni haistelemasta likaisia pikkuhousujasi?
Kolme viikkoa ja seitsemän päivää.
Kaks. Jos harrastanu liikuntaa ni sit sen jälkee vaihtanu heti. Mut muute menee pari päivää samoilla. En pidä nukkuessani alushousuja
En käytä lainkaan pikkareita.
En ole käyttänyt vuosiin. Ahdistava vaatekappale.
Illalla pyykkiin, aamulla puhtaat jalkaan.
Yleensä vaihdan kahdesti viikossa saunan jälkeen. Käytän pikkuhousunsuojia, jotka vaihdan päivittäin. Takaan ja vannon, ettei haise. Yöt aina ilman, paitsi kyläpaikassa ja kuukautisten aikaan. Suihkuttelen alapään myös vähintään kerran päivässä. Näillä keinoin pysyy puhtaana eikä todellakaan haise, vaikka jotkut hygienianeurootikot muuta yrittävät väittää.
Päivän oon samoilla pikkareilla eli aamulla puhtaat päälle ja illalla pyykkiin, yöt oon ilman. Joutuisin vaihtamaan useemmat pikkarit päivässä jos en käyttäis pikkuhousunsuojia.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:50"]Öö aamulla puhtaat ja illalla suihkun jälkeen yöksi puhtaat tai joskus nukun ilman. Ei kai kukaan pidä päivää kauempaa samoja?
[/quote]
Ei mutta vaihdat kai myös sitten lakanatkin päivittäin jos paljaalla pillulla niissä nukut?
Vaihdan aina aamuin illoin, paitsi jos olen koko vuorokauden töissä, en työvuoron aikana vaihda.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:08"]
Joka toinen päivä vaihdan,valkovuotoa ei juurikaan ole.Alapesut aamuin ja illoin.
[/quote]
Ootteko niin köyhiä ettei ole varaa ostaa tarpeeksi monia alushousuja vai mistä tämmöinen pihtailu johtuu? 2 päivää samoissa alkkareissa????? Alushousut ei vie tilaa pyykkikoneessa, niitä voi olla iso kasa pesua odottamassa.
[/quote]
Eikun noin viikko! Etkö osaa lukea?