Montako päivää pidätte samoja pikkareita ennen pesua?
Kommentit (143)
Joka aamu käyn suihkussa, niin en todellakaan ilkeisi niitä haisevia laittaa takas jalkaan jotka olen illalla riisunut jalasta.
En kestä! Tämä ei voi olla totta. Oksennan.
Eikö joku vaihda alkkareita joka päivä?????
Millä vuosisadalla te oikein elätte? Nyt on vuosi 2015 ja alushousut vaihdetaan joka päivä niin lapselta kuin aikuiseltakin! Ettekö te urheile tai hikoile? Ei mullakaan mitään "valu" mutta hitto soikoon harrastan liikuntaa niin että siinä ollaan alushousuja myöten hiessä!
Mä nyt kerron teille: alkkarit vaihdetaan joka päivä, persaus pestään joka päivä, jos ei viitsi käydä suihkussa niin peskää persauksenne edes.... hyi hyi mitä sikoja...
Minä vaihdan 1-2 krt/pv ja käyn suihkussa 1-2 krt/pv.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:34"]
1-3 kertaa. Vaihdan aina aamulla puhtaat yön jälkeen. Sitten mikäli aamulla vaihdetut eivät ole hyvää materiaalia treenivaatteiden alle (rullautuivat) niin vaihdan ennen treenejä. Ja treenien jälkeen menen suihkuun ja vaihdan mukavat puuvillapöksyt yöksi. Eli tuossa kuvattuna päivä, jolloin vaihdan monta kertaa. Muulloin on vain yö- ja päiväpikkarit. Siinähän sanotte töhnäpilluksi mutta musta on hirvittävän mukava tunne laittaa puhtaat kiristämättämät alushousut kun olen käynyt iltapesulla :D Pesukone pyörii ja multa löytyy pikkupöksyjä useampi kymmenen niin mielelläni pidän puhtaan tunteen kuin mietin, että voi voi kuluukohan nää jos pesen ja vaihdan usein :)
[/quote]
vastaat Montako päivää- kysymykseen 1-3 krt??
Käyn iltaisin suihkussa, jolloin vaihdan puhtaat. Ja vaikka en kävisikään, niin vaihdan silti.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:46"]
En kestä! Tämä ei voi olla totta. Oksennan.
Eikö joku vaihda alkkareita joka päivä?????
Millä vuosisadalla te oikein elätte? Nyt on vuosi 2015 ja alushousut vaihdetaan joka päivä niin lapselta kuin aikuiseltakin! Ettekö te urheile tai hikoile? Ei mullakaan mitään "valu" mutta hitto soikoon harrastan liikuntaa niin että siinä ollaan alushousuja myöten hiessä!
Mä nyt kerron teille: alkkarit vaihdetaan joka päivä, persaus pestään joka päivä, jos ei viitsi käydä suihkussa niin peskää persauksenne edes.... hyi hyi mitä sikoja...
Minä vaihdan 1-2 krt/pv ja käyn suihkussa 1-2 krt/pv.
[/quote]
no hei kaikki ei oo yhtä likasia kun sä, ei kaikkien tarvi peseytyy yhtä paljon
eikä kaikkien tarvi toimia juuri niin kuin sä!!
44 varmaan ymmärsi viestini sisällöstä, että vaihdan alushousut 1-3 kertaa päivässä. "Kuinka monta päivää" / pikkuhousut on tällaisen urheilevan naisen tapauksessa aika järjetön kysymys.
kuin monet pikkarit teillä oikein on?
Sairaana välillä max 2 päivää, kun yksin oon enkä jaksa vaivautua ylös ellei oo ihan pakko. Terveenä vaihdan aamuin illoin.
vaihdan suihkun jälkeen aina, eli aika lailla joka päivä. menkkojen aikana joskus useamminkin.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:58"]
Päivittäin, mutta joskus kun löllin vaan kotona niin saattaa mennä parikin päivää. En vuoda juuri yhtään.
[/quote]
Kyllä se pilluhiki alkaa silti niissä haisemaan.
Sitten vaihtuu kun alkaa paska ja kusi haisemaan pahasti nenään.
Itte kärsin sytolyysista, aika usein vaihtuu..
en vuoda enkä hikoile niin paljon, että pitäisi joka päivä vaihtaan. ainoastaan pierun haju tuntuu välillä tarttuvan pöksyihin ja sillon vaidan jos aion olla seurassa
Iltaisin suihkun jälkeen puhtaat, niillä mennään yleensä seuraavan illan suihkuun asti. Välillä vaihdan useammin jos esim. päätänkin aamulla laittaa valkoiset housut tai käyn kuntosalilla.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:04"]Te jotka vaihdatte joku 2x päivä, mitä ihmeen töhnä pilluja olette? Hyi vittu :x
[/quote]
Käyn suihkussa 2x päivässä. Aamulla se piristää ja töiden jälkeen on likainen olo, kun olen töissä varastossa ja tulee hiki ja siellä on ihan järkyttävän pölyistä ja likaista. En kai mä niitä samoja uudestaan jalkaan laita.
Joka toinen päivä vaihdan,valkovuotoa ei juurikaan ole.Alapesut aamuin ja illoin.
Kesähelteelläkin viikko samoissa alkkareissa? Voi luoja, en halua kuulla yhtään enempää. Kyllä on suomalaiset haisuleita.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:08"]
Joka toinen päivä vaihdan,valkovuotoa ei juurikaan ole.Alapesut aamuin ja illoin.
[/quote]
Ootteko niin köyhiä ettei ole varaa ostaa tarpeeksi monia alushousuja vai mistä tämmöinen pihtailu johtuu? 2 päivää samoissa alkkareissa????? Alushousut ei vie tilaa pyykkikoneessa, niitä voi olla iso kasa pesua odottamassa.
Muutaman päivän pidän niitä pyykkikorissa, ennen kuin se täyttyy.