Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs ihminen nimittelee minua jatkuvasti ja silti haluaa olla tekemisissä

Vierailija
18.12.2021 |

Ei käy järkeeni. Yritän ottaa etäisyyttä ja hän haluaa olla yhteydessä. Yleensä sitten jossain vaiheessa alkaa haukkuminen kun en toimi hänen toivomalla tavalla.

Miksi v*tussa tää tyyppi ei vaan jätä minua rauhaan jos kerta olen niin vastenmielinen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sitten olet hänen kanssaan tekemisissä? Älä ole.

Vierailija
2/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olekaan! Mutta tämä tyyppi aina ottaa minuun yhteyttä. Sitten ajattelen, että ok, ehkä hän on muuttunut. No ei ole. Sama nimittely jatkuu taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan! Mutta tämä tyyppi aina ottaa minuun yhteyttä. Sitten ajattelen, että ok, ehkä hän on muuttunut. No ei ole. Sama nimittely jatkuu taas.

Jos soittaa, älä vastaa. Jos laittaa tekstarin tai viestin jotain muuta kautta, älä vastaa. Estääkin voi jos on älykänny. Ei kannata itteään kiusata jos ei toisesta tykkää. Tai voi kokeilla antaa takaisin samalla mitalla. Veikkaan että kerrasta saa tarpeekseen ja jättää sinut rauhaan.

Vierailija
4/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos soittaa, älä vastaa. Jos laittaa tekstarin tai viestin jotain muuta kautta, älä vastaa. Estääkin voi jos on älykänny. Ei kannata itteään kiusata jos ei toisesta tykkää. Tai voi kokeilla antaa takaisin samalla mitalla. Veikkaan että kerrasta saa tarpeekseen ja jättää sinut rauhaan.

No joo. Varmaan juuri näin pitää toimia. Mua vaan kiinnostaa logiikka tuon käytöksen takana? Miksi tuo ihminen tunkee seuraani, vaikka olen hankala?

Vierailija
5/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olethan, jos kerran reagoit hänen yhteydenottoihinsa. Seuraavalla kerralla älä ajattele, että hän on muuttunut, vaan blokkaa hänet. Älä vastaa puheluihin äläkä viesteihin, älä avaa ovea.

Vierailija
6/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät vaan ota puheistaan vastuuta. Luulevat, että muille saa sanoa mitä sylki suuhun tuo

Vierailija
7/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Varmaan juuri näin pitää toimia. Mua vaan kiinnostaa logiikka tuon käytöksen takana? Miksi tuo ihminen tunkee seuraani, vaikka olen hankala?

Jotkut ihmiset kokevat olonsa paremmaksi, jos saavat polkea jotain alaspäin.

Vierailija
8/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset bondaavat haukkumalla ulkopuolisia ja ystävystyvät nimittelemällä läheisiään. Oli itsellekin järkytys, kun hauskana pitämäni ihminen kutsui läheisiään paskaperseiksi, v--upäiksi, idiooteiksi ja niin edelleen. En jäänyt rakentamaan ystävyyssuhdetta niin myrkyllisen ihmisen kanssa...

Vierailija
9/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys aloittajalle: Mitä tuo henkilö vastasi, kun kysyi asiaa häneltä itseltään, kuten fiksuna ihmisenä tietenkin teit?

Vierailija
10/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys aloittajalle: Mitä tuo henkilö vastasi, kun kysyi asiaa häneltä itseltään, kuten fiksuna ihmisenä tietenkin teit?

Ai, Ap on vastuussa siitä, että toinen haukkuu?

Vierailija
11/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt varmaan jo nähty ettei muutu. Älä enää vastaa hänelle. Estä hänet.

Vierailija
12/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat vain kusipäitä ja luulevat voivansa sanoa ha tehdä mitä huvittaa. Ei kannata jäädä odottelemaan, että tällaiset ihmiset muuttuisivat.

Vierailija
13/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ap on vastuussa itsestään eli siitä, että sanoo sille toiselle loukkaantuvansa hänen käytöksestään.

Vierailija
14/17 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ap on vastuussa itsestään eli siitä, että sanoo sille toiselle loukkaantuvansa hänen käytöksestään.

Olen sanonut aika monesti. 

Vierailija
15/17 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseee hjonkun, johon siirtää paha olonsa

Vierailija
16/17 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen yrittänyt kysyä naisilta jotka haukkuvat ja arvostelevat jatkuvasti miehiään

Vierailija
17/17 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntäkin kiinnostaa katsoa kuinka pitkään annat hänen kohdella sinua huonosti? Oikeasti, älä enää odottele mukavaksi muuttumista, sitä ei tule.