Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile ärsyttävin tuntemasi nainen,

Vierailija
29.03.2015 |

kaikki ärsyttävät piirteet?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääninen, itsekeskeinen, itsekäs, omaneduntavoittelija, kykenemätön asettumaan toisten asemaan tai huomioimaan muita, näkee asiat vain ja ainoastaan itsensä kautta (miten tämä vaikuttaa minuun, tai elämääni, viis muista), ei kykene huomioimaan muita, olemaan kohtelias ja huomaavainen tai reilu. Ei kykene menemään itseensä, automaattisesti kaikki rikkaat ovat ahneita, omaneduntavoittelijoita, hyväksikäyttäjiä, kermaperseitä perijöitä, ja siksi vihattavia.

Vierailija
22/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri. Valittaa koko ajan ja on happaman näköinen. Puhuu päälle koko ajan määkivällä äänellään. Huokailee ja kitisee, sanoo pahasti ja töksäyttelee. Sitten taas esittää mukavaa kunnes tulee puukko selkään. Sanoin sille kerran, kun se valitti taas kuinka raskasta on, että menisi työterveyteen jos ei meinaa jaksaa niin suuttui sitten siitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 kateuskortti. Eikö sulla muuta ollut?

Vierailija
24/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorukello, puhuu paskaa ihan kaikista. Aina negatiivinen.

Vierailija
25/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen, tyrkky, kikattaa joka asialle, yrittää saada kaikkien jätkien huomion.

Vierailija
26/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni. Anorektisen laiha, "täydellinen" tai ainakin sen tavoittelija ulkomuodoltaan, tunnekylmä, huono kommunikoimaan ja ainakin kuuntelemaan, käyttää asemaansa hyväksi, eli ei tee itse omia hommiaan vaikka vaatii muilta paljon. Yritän silti ymmärtää, jos on ollut huono lapsuus tai jotain...

Vierailija
27/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamupatja 20v. Ei voi ottaa suomalaista miestä, vaan haluaa aina ulkomaalaisen miehen. Seurustelee 2vko-8kk yhden kanssa, suhde päättyy aina miehen toimesta. Itkee fb:ssä kuinka ikävä miehen luo, kuinka mies on ihana kun toi töistä kebabia ja kuinka 2kk seurustelun jälkeen muuttavat yhteen ja hankkivat lapsia. Sitten kun on vähänkin riitaa, nainen haukkuu mamun päästä varpaisiin ja syyttää kuinka kaikki miehet ovat sikoja. On sairaalloisen mustasukkainen miehestä (kukaan ei saa vilkaistakaan), mutta itse lähtee mamun kuin mamun mukaan.

Toinen on nelikymppinen nainen, joka pettää jokaista miestään. Menee miehensä kanssa baariin, mutta poistuu sieltä toisen kanssa ja tulee seuraavana päivänä kotiin. Väittää rakastavansa ylikaiken omaa miestään, mutta pettää kaikkien kanssa. Mustasukkainen, lääkkeiden väärinkäyttäjä, yksinkertaisesti typerä lehmä. Haukkuu kaikki kauniimmat ja hoikemmat huoriksi, mutta jos hänen horomaisuuttaan arvostelee, vetää raivarit ja tekee rikosilmoituksen. Ostaa koiranpentuja, joita pitää 6kk-2v. Vie niitä ainoastaa kylille näytille. Kun kyllästyy, myy pois ja hankkii uuden.Ei näe ikinä toimissaan mitään väärää. Luulee olevansa oikeutettu kuninkaalliseen kohteluun, soittaa poliisille milloin mistäkin (turhasta) asiasta ja suuttuu, kun poliisit ovat toisen puolella. Käyttää itsensä ehostamiseen satoja euroja kuukaudessa ja olettaa, että mies maksaa kaiken muun (laskut, vuokran, ruoat, ostokset jne ). Ei ymmärrä rahan arvos ja on valmis tekemään mitä tahansa että saa haluamansa.

Vierailija
28/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:48"]Oikeastaan suurin osa naisista on tavalla tai toisella rasittavia ja haluan pitää heidät reilun etäisyyden päässä itsestäni ja elämästäni. Minä pidän fiksuista, kilteistä ja aidosti mukavista naisista, jotka eivät ole koko ajan äänessä eivätkä liian sosiaalisia seurapiirien pyörittäjiä, vaan enemmän sellaisia oman tiensä kulkijoita ja pohdiskelevia. Ei tulekaan ihan joka kulmalla ikävä kyllä tuttavuuksina vastaan. 8
[/quote]

Täysin samaa mieltä! Itse olen juuri tuollainen :)

Vierailija
29/29 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:48"]

Oikeastaan suurin osa naisista on tavalla tai toisella rasittavia ja haluan pitää heidät reilun etäisyyden päässä itsestäni ja elämästäni. Minä pidän fiksuista, kilteistä ja aidosti mukavista naisista, jotka eivät ole koko ajan äänessä eivätkä liian sosiaalisia seurapiirien pyörittäjiä, vaan enemmän sellaisia oman tiensä kulkijoita ja pohdiskelevia. Ei tulekaan ihan joka kulmalla ikävä kyllä tuttavuuksina vastaan. 8

[/quote]

Hahaaa.....Kuuntele ittees.

No mun vastaus ap:n kysymykseen on, et just tollaset naiset ku 8.