Kuvaile ärsyttävin tuntemasi nainen,
Kommentit (29)
Mulla pikemminkin toisin päin - ärsyttävin on se jolla omat piirteeni ovat niin ylikorostuneet että tajuan kiusallisesti niiden ärsyttävyyden.
Piti miettiä pitkään...enemmän tunnen ärsyttäviä miehiä. Mutta, siis yksi kollega: Kovaääninen, itsekäs, huonokäytöksinen...oikea älämölö.
Peilissä se on, miten sen saa sieltä pois?
Helsinkiläinen sairaanhoitaja, ikä n. 35-39, pitkät hiukset, jotenkin ärsyttää siinä sen ystävällisyys ja kunnollisuus ja aina hymy huulilla olemus. Tekee töitä muutaman päivän viikossa. Ei kai kykene enempään, kun on kuitenkin lapset (kouluikäiset!!!) Kermaperse vaikka esittää köyhää. Iso perse. Hemmetin ärsyttävä kokonaisuudessaan.
Martyyri-psyko-luomu-ituhippi, jolla on aina joku vialla ja kaikki aina huonosti ja sit pitää valittaaa ja valittaa!
Juoruilevat ja pahansuovat muiden asioihin nokkansa pyytämättä työntävät erittäin kilpailuhenkiset jatkuvasti omaa egoaan kiillottavat saavutustensa kehujat.
Työkaveri. Huomionhakuinen, nauttii miesten edessä keimailusta, käkkärät harmaanruskeat hiukset, täysin muodoton vartalo, kovaääninen, röökiä vetävä, liikaa ällöttävistä naistenvaivoista kaikille jankkaava, katkera naisille joilla on rinnat, viisasteleva ruma niin päältä kuin sisältä oleva kotka !.
Yksinhuoltaja, jolla on lapsia useilta isiltä. Kaikilta kerää elatusmaksuja ja valittaa ettei saa valtiolta enempää ilmaista rahaa.
Nainen joka kokoajan kerjää kehuja moittimalla itseään asioista joissa oikeasti on todella taitava. Alkoi ärsyttää kun on päivänselvää että hän on todella taitava, haluaa vaan huomiota ja kehuja.
Mitäköhän sanoisi jos seuraavan kerran toteaisin että " joo niin ootkin ihan surkea siinä"
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:27"]
Nainen joka kokoajan kerjää kehuja moittimalla itseään asioista joissa oikeasti on todella taitava. Alkoi ärsyttää kun on päivänselvää että hän on todella taitava, haluaa vaan huomiota ja kehuja. Mitäköhän sanoisi jos seuraavan kerran toteaisin että " joo niin ootkin ihan surkea siinä"
[/quote]
Kokeile :-) Ihan vakavasti sanot "joo sä et oikein pärjää siinä hommassa"
Jos se oikeasti koko ajan nurisee niin tuo voi olla ihan hyvä herätys.
Nainen joka kokoajan kerjää kehuja moittimalla itseään asioista joissa oikeasti on todella taitava. Alkoi ärsyttää kun on päivänselvää että hän on todella taitava, haluaa vaan huomiota ja kehuja. Mitäköhän sanoisi jos seuraavan kerran toteaisin että " joo niin ootkin ihan surkea siinä"
[/quote]
Onko Kainuussa/Kainuusta kotoisin? Siellä asuin vuosia ja töissä oli paljon tuollaisia.
Vanhempi ämmä joka valittaa kaikesta ja vittuillee niin etten aina tiedä vittuileeko se vai ei ja sitten jälkeenpäin tajuan että vittuilihan se. Sitten on soittamassa poliiseja ja vaikka mitä kun mun pinna palaa. Toinen on sitten kielikello jonka on pakko saada esittää hirveen hyvää moraalia aina kaikessa. Sitten on se muka älykäs ja vitun hyvästä perheestä oleva kusiainen joka koko ajan tekee sen maiskutuksen äänen joka asiasta ja puhuu selän takana paskaa koko ajan.
Oikeastaan suurin osa naisista on tavalla tai toisella rasittavia ja haluan pitää heidät reilun etäisyyden päässä itsestäni ja elämästäni. Minä pidän fiksuista, kilteistä ja aidosti mukavista naisista, jotka eivät ole koko ajan äänessä eivätkä liian sosiaalisia seurapiirien pyörittäjiä, vaan enemmän sellaisia oman tiensä kulkijoita ja pohdiskelevia. Ei tulekaan ihan joka kulmalla ikävä kyllä tuttavuuksina vastaan. 8
En osaa vastata, olen tavannut vain joko ihania tai erityisen ihania naisia. Toki olen ehkä vähän puolueellinen vastaamaan kun olen mies.
Aikuispuolella samalla luokalla oleva minäminäminä ja minäääääää!! Aina kaveri/tuttu/isi/serkku/yks naapuri/minä liittyy jotenkin siihen mistä puhutaan. Puhuu itseään pussiin vähän väliä omissa jutuissaan. Ks henkilö sai siis jopa esittelykierroksella(uusi opettaja) asiat käännettyä MUIDEN vuorolla itseensä....
[/quote]
Sano sille seuraavan kerran oikein alnteuvaan sävyyn " noh, ehkä säkin vielä löydät itsestäsi kyvyn, jossa olet oikeasti hyvä". Toivotaan näin" ;)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:48"]Oikeastaan suurin osa naisista on tavalla tai toisella rasittavia ja haluan pitää heidät reilun etäisyyden päässä itsestäni ja elämästäni. Minä pidän fiksuista, kilteistä ja aidosti mukavista naisista, jotka eivät ole koko ajan äänessä eivätkä liian sosiaalisia seurapiirien pyörittäjiä, vaan enemmän sellaisia oman tiensä kulkijoita ja pohdiskelevia. Ei tulekaan ihan joka kulmalla ikävä kyllä tuttavuuksina vastaan. 8
[/quote]mäki tykkäisin tämmösistä. Mut en oo törmänny
Mikä voi ystävällisessä, auttavassa ihmisessä ärsyttää, joka on positiivinen? Jos toinen on kuitenkin aito, teeskentelemätön, ei-itsekeskeinen... Taitaa ihmiset vain ärsyttää se, että se positiivinen, ärsyttävä nainen on kateuden kohde.. Kun kermaperseeksikin haukutaan...
No se on tietty mun vastakohta